Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Теч от спирачните цилиндри.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Теч от спирачните цилиндри.

    Колеги имам теч от спирачните цилиндри предните и спирачките са кофти. Това прави ли се? И колко струва?
    fiat punto 1.4 99g

    #2
    Отпред не са ли просто маркучи? Ако е от тях се сменят, долива се течност, обезвъздушава се и имаш спирачки
    Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
    Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
    Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

    Коментар


      #3
      кола

      По-добре нов или втоа употреба смяната на мАншона е трудно а и едвали да оправи нещата ако има износване на самото бутало нали от том тече /кръглото на скицата/
      Прикачени файлове
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Re: кола

        kluchar написа:
        .../кръглото на скицата/
        Това кръглото е диска което виждам.
        leksi написа:
        Това прави ли се?
        Да иначе се прави стига да ги има да се продават "О"-пръстените с маншоните на цилиндърчетата (рем.комплект). Поне за други коли ги имаше.
        FIAT Punto ELX /1.6 / 90HP ГИ LOVATO EASY FAST

        Коментар


          #5
          кола

          Нили говорим ча спирачния апарат и буталото то е долу има компрект за смяна ама трудно се сменя и може да не стане ако е износено самото бутало а и трябват специален инструменти щото има една зегерка вътре и трябва да се извади и сложи внимателно
          Прикачени файлове
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Re: кола

            kluchar написа:
            Нили говорим ча спирачния апарат и буталото то е долу има компрект за смяна ама трудно се сменя и може да не стане ако е износено самото бутало а и трябват специален инструменти щото има една зегерка вътре и трябва да се извади и сложи внимателно
            Пич това са задните цилиндърчета. Въпроса е за предните. Там е доста по-лесно.
            FIAT Punto ELX /1.6 / 90HP ГИ LOVATO EASY FAST

            Коментар


              #7
              Много благодаря ще разгледам и ще пиша. Ако мога и ще снимам да покажа.
              fiat punto 1.4 99g

              Коментар


                #8
                кола

                Въпроса е принципен а начина е този http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=54682
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Измери дебелината на дисковете.Ака са към минимума буталцата излизат на границата на ръба и винаги ще ти тече.А и е опасно.
                  BRAVA TD100 ELX `98

                  Коментар


                    #10
                    bobis написа:
                    Измери дебелината на дисковете.Ака са към минимума буталцата излизат на границата на ръба и винаги ще ти тече.А и е опасно.
                    Това от опит ли го казваш? Моите дискове бяха 2 мм под минималното, а накладките ми бяха накрая, и въпреки това не ми е текла течност.

                    Коментар


                      #11
                      kluchar, ще ми обясниш ли как точно се износва бутало на спирачен апарат То да не жули желязо в желязо, че да се износи Колега не се притеснявай това се оправя само трябва да си намериш ремонтен комплект за такива спирачни апарати На Типото ми единия прахоуловител се беше скъсал и буталцето беше ръждясало, зачистих го със шкурка да се изглади, купих си ремонтен комплект за спирачни апарати (беше 4 лева) сложих новите гумички и до сега още не е имало проблеми :P Не изпуска никаква спирачна течност
                      Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                      Коментар


                        #12
                        Re: кола

                        kluchar написа:
                        Въпроса е принципен а начина е този http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=54682
                        То въпроса е принципен ама колко да е принципен, да ама човека ти пише, че са "предни", а ти все показваш задни. То да е х*й да ти го набие човек, ама то е акъл. Там има ГОЛЯМА РАЗЛИКА.
                        FIAT Punto ELX /1.6 / 90HP ГИ LOVATO EASY FAST

                        Коментар


                          #13
                          Valiosport написа:
                          kluchar, ще ми обясниш ли как точно се износва бутало на спирачен апарат То да не жули желязо в желязо, че да се износи
                          По твоята логика тогава ще е вечно. Да си чувал, че мекото изяжда твърдото, демек гумата метала
                          ogi28b написа:
                          Това от опит ли го казваш? Моите дискове бяха 2 мм под минималното, а накладките ми бяха накрая, и въпреки това не ми е текла течност.
                          Може би в момента заради такива където си карат дисковете и накладките до край са отпуснали по някой мм в повече на буталата. Едно време буталото изпадаше от О-пръстена и ставаше интересно. Когато излиза в повече буталото е напълно възможно да протече. Просто започва да има изкривяване на самото бутало в цилиндъра.

                          Коментар


                            #14
                            Точно така е. Риска е голям особенно при износен диск плюс износени накладки. Буталото излиза прекалено много.
                            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                            Коментар


                              #15
                              кола

                              Има и по лесен вариянт отиваш при Италянеца взимаш апарати по 25 лв комплект и готово иначе ще си изгубиш времето Аз съм сменял и проблема се оказа другаде а и ти трябва инструменти за вадене на зегерката а и единия комплект- непълен е 7лв а пълния е около 20 лв
                              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                              Коментар

                              Working...
                              X