Видя какво написа колегата отгоре. Кантара има много прост механизъм и е закачен на задната стабилизираща щанга, която в движение непрекъснато се мести и е много трудно кантара да клеяса! Това става само ако колата седи на място 2-3 години! Ако не тече избощо не го махай! Ако си сложил по-твърди пружини сигурно те са и по-ниски, което даже още повече "засилва" кантара. Т.е. пропуска повече.Има и регулировка на рамото и може да се донастройва. Ама ако го махнеш найстина ще береш ядове най-вече зимата!
Да, колата наистина е с по-ниски пружини, а когато разхлабя щуцера за обезвъздушаване хвърля течност , ама и аз не знам кое да гледам вече
Видя какво написа колегата отгоре. Кантара има много прост механизъм и е закачен на задната стабилизираща щанга, която в движение непрекъснато се мести и е много трудно кантара да клеяса! Това става само ако колата седи на място 2-3 години! Ако не тече избощо не го махай! Ако си сложил по-твърди пружини сигурно те са и по-ниски, което даже още повече "засилва" кантара. Т.е. пропуска повече.Има и регулировка на рамото и може да се донастройва. Ама ако го махнеш найстина ще береш ядове най-вече зимата!
Определено е така, като сложих задните спортни пружини имаше осезаема разлика в спирането, след подлагането на ладови подложки от около 2 см понамаля спирачното усилие отзад и мисля тези дни да го понатегна малко
ми най правилно е да се провери без кантара как е . тоест по метода на изключването, макар че е трудна работа , то не е като да развиеш крушка за проба. Ама все си мисля че е от кантара. Чак двете цилиндърчета да заядат не ми се вярва. На мойта кола само едното колело не спираше и си излезе от кантара. всичко е въпрос на проба . Но наистина трайното премахване на кантара не е за препоръчване и както каза колегата познайте какъв кеф е зимата без кантар
не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
ми най правилно е да се провери без кантара как е . тоест по метода на изключването, макар че е трудна работа , то не е като да развиеш крушка за проба. Ама все си мисля че е от кантара. Чак двете цилиндърчета да заядат не ми се вярва. На мойта кола само едното колело не спираше и си излезе от кантара. всичко е въпрос на проба . Но наистина трайното премахване на кантара не е за препоръчване и както каза колегата познайте какъв кеф е зимата без кантар
...и лятото на мокро си е гот .Вчера возих трима яки пичове отзад,колата направо бе клекнала-и познай педала на спирачката осезаемо бе пропаднал,т.е. спираше при по-натиснат пeдал.После слязоха и веднага всичко се нормализира.Нормално е-тогава кантара отваря и обема спирачна течност,която изтласква помпата за да спре е повече.Така че мисля,че при теб е засилен ефекта на лошото спиране от по-ниските пружини.Освен това като прибавиш и затлачен(и) мъркуч(и)...евентуално
Ами сега се сетих нещо. Навремето на една друга кола която имах беше така никакви задни спирачки . Даже течност на излизаше. Ходене по мъките и умуване. Хората ми казаха тогава оправи си помпата аз не то запушено това онова и накрая се оказа помпа. Замислих се защото колегата се оплака и от слаби предни спирачки . И май трябва ако трябва да обобщя - профилактика на цялата спирачна система. Раздвижване на цилиндърчетата отпред. Там може и да са клеясали втулките дето плава в тях супорта. Трябва да се разглоби , почисти и малко масълце . За отзад най добре да се сменят цилиндърчетата те ако са заяли даже и да се раздвижат ще текнат скоро. Мисля че и цената им не е голяма . Пиша всичко това защото освен да гадая друго няма как да кажа за проблема на колата. то трябва да се види да се огледа . И ако колегата иска да си реши проблема сам почва едно по едно . което не може да се ремонтира се сменя и така . Другия вариант е сервиз.
не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар