предлагат ми от един сервиз средно качество на 95лв и добро на 120лв но това е много пара маи така че сабирам предложения автомобила е фиат мареа 2.4 125тд .Мерси предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
предложете ми добар носач че моя нещо се разби
Collapse
X
-
Re: предложете ми добар носач че моя нещо се разби
marea2.4 написа:предлагат ми от един сервиз средно качество на 95лв и добро на 120лв но това е много пара маи така че сабирам предложения автомобила е фиат мареа 2.4 125тд .Мерси предварително.EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
PaUnOff написа:А ако се рециклира и му се сложат хубави маншончета? Не е ли добър вариант, особено ако маншона се е скъсал на почти нов носач?Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
Sorry че пак ползвам на колегата темата, но въпроса ми може да помогне и на него.1. Като се рециклира носач, купува ли се нещо или само тампони и маншон и майстора си оправя същия накрайник, ако е разбит?2. Възможно ли е колата да друса и да вибрира, все едно ще пада някоя гума, ако е разбито нещо по окачването? Амортисьорите са нови Monroe Reflex, а гумите са 185/60/14 зимни, но малко твърди(старички са).Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
PaUnOff написа:А ако се рециклира и му се сложат хубави маншончета? Не е ли добър вариант, особено ако маншона се е скъсал на почти нов носач?Brava 1.9 JTD 100, 2001
Коментар
-
marea2.4 написа:Мерси .EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Чудесна история. Не пропусна да оплюеш съответния човек, също така. Онази тема е заключена, защото аз веднъж пробвах да я отключа, за да може разни хора да споделят отзиви, а те почнаха пак да говорят без да са пробвали, и затова пак я заключих. Иначе да - с напълно независимо окачване колата вози супер меко и хубаво. Обаче я вземи някой завой по-остър, с по-висока скорост, да видиш че накланянето на колата си е чувствително повече. Аз два дни карах без биалети и ми беше готино, но не ми се занимаваше да я свалям цялостно щангата. А и някак си като че ли по ме кефи твърдостта.
Коментар
-
itan75 написа:Колега,ще използвам темата ти за носач-а първо за да не правя друга,второ,защото и ти може да пробваш това което аз направих днес и ако не тропа/хлопа/чука и т.н да си спестиш парите за нов/рециклиран носач .Та както на повечето коли и мойто Ферари хлопна и тропна предницата .Много взех се дразним,не за друго знам че дингила не мое падне по време на движение,но качих една докторка (колежка от Бърза помощ) след работа и я карам към капаните в Бургас да черпим и след черпалалката с надежди,че мое да вкарам палка точно де ходят Бургаските уж еб.чи,а именно по пътя към солниците.Хубуй ма пътя до там е кат швейцарко сирене и Ферарито кат взе да тропа оная ми вика уж културно -"В много коли съм се возила,но като туй чукане не бях чувала" .Умрях от срам добре,че беше тъмно Yellow_Flash_Colorz_PDT_36 .Та повлиян сериозно от тази заключена за съжаление тема.. http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...er=asc&start=0 Реших да се убедя дали това е точно така както го описва колегата ХАДЖОВ.Дигнах първо лявата страна като свалих гумата напръсках обилно болтовете на биелетките с нещо подобно на ВД-40.Развих двата болта на тази(лява биелетка)сравнително лесно,но не можах да я изкарам,защото все пак е под голям напън от стабилизиращата щанга .Подпрях лявата страна с трупчета и с освободения вече крик вдигнах и предно дясно колело.Отново обилно напръскване с некво подобие на ВД-40 и почнах да въртя с лулата 15 горния болт на дясната биелетка.И той се разви сравнително лесно..ОБАчЕ долния болт ах мам.цата му цял час почти го напъвах/ритах/чуках с един голям чук по лулата и не и не.В един момент каза..кръъъцц и се скъса,като го погледнах ми той заварен от ръжда.Обърнах внимание на маншона на тъй ръждивите ми биелетки със скъсани по цялото протежение маншончета и на тях пишеше ТРВ .Мога да се обзаложа,че това са оригиналните биелетки с които Ферарито е излязло от Торино,защото от автовоза аз лично си я запалих и свалих.щАнгата превързах с четири миши опашки към купето.Като видях и я разклатих нагоре-надолу и настрани ми стана лошо-ми тя се клати като на коч мъ.ете .Явно тампоните и са леш таралеж,но са заврени на майната си и смяната,ще е трудна.Сложих накрая двата дингила и нямах търпение да запаля и да покарам по паважа до нас първо,а после и с по висока скорост.Еми какво да ви кажа пичове---не моем си познаем Ферарито .Вози като лодка,тиха е като пеперудка и стъпва като коте на паважа и асфалта.Забравих да упомена,че напъвах носачите отвсякъде откъдето намерих опора за луфтове,но мисля,че бяха в рамките на нормалното като 2008г като я купих смених тампоните на десния носач закупени от магазина на "Амболския бог-краля на авточастите менте-Хитко.Каква марка тампони ми е пробутала тогава младата продавачка не видях,щото гледах нея не тампоните,но след около 11-12 х.км за тея почти 3год имаха повече луфт отколкото левите Носачите ми са оригинални,а "реалните" километри като я купих бяха 137 х.км :D .Не мисля за сега да си купувам два броя биелетки.щЕ я карам така,защото наистина не мога да и се нарадвам как вози красавицата,а в последствие,ще реша дали да закупя уж отлични биелетки ТРВ -"ОригиналдЪ"както ме убеждава един мой съученик и много добър приятел,който работи в Бургаския клон на "ТЕХ-КО" и се кълне,че си струват и за мен отстъпката ще е огромна,ако поръчам и носачи със същата марка.Специялни благодарности искам още веднъж да изкажа на колегата Стефан Хаджов,защото ако не беше той никога нямаше се сетиш си откачим биелетите и да пробваме как е без тях.Май колкото повече дивотии свалям от тоя ФяТ толкова по-добре,по тихо,по икономично и по-комфортно ме вози.Ако някой има други идеи за нещо ненужно по каляските се обажда навреме :D .Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар