Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

задните спирачки /не е от кантара май/

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    задните спирачки /не е от кантара май/

    та значи проблема ми е следния: нямам задни спирачки, ама грам. естествено отворих да видя защо- барабана има ръб 1 мм, накладките чисто нови, абсолютно никога не търкали по този барабан, изглежда отдавна няма задни спирачки. това добре, пробвам цилиндърчетата и си бачкат нормално-отварят, не са клеясали дори изглеждат чисто нови още са с меден цвят. как да е работят не са запецнали. натискам спирачка, накладките се отварят и то доста, може би повече от половин сантим на накладка. слагам барабана и пак няма спирачка. насочвам се към това от което се регулира ръчната, т.е. една врътка която ги разтваря тези накладки, изглежда е някакъв компенсатор на износването на барабана, да кажем че просто барабана е прекалено износен /1-1,5 мм ръб много ли е?/ и буталцето отваря обаче накладките не достаигат до барабана. развивам тази врътка и компенсирам доста, вече барабана едва влиза. и пак няма спирачка. дори натягам нарочно ръчната отвътре от болта на жилото, натягам я с цел дори ако все още не може да се компенсира това износване и все още не стигат накладките до барабана тако по този начин да се задържат съвсем близо и като натисна крачна спирачка да е сигурно че има. вече ръчната почна да ми затяга от стягане на жилото обаче крачна спирачка пак няма. мисля си единственото възможно е този регулатор. обаче защо тогава когато вдигна колата и натисна спирачка се отварят накладките спокойно, а и от кранчето за обезвъздушаване си идва обилно течност. този регулатор по принцип запича в затворено положение и това е, или почва да работи некоректно и я пусне я не. със сигурност не е запецнала онази ос, на която е пружината, защото като са е вдигали на големия крик е гледах специално и се мърда нормално. аз нямам обяснение, освен този регулатор като вдигна гумата да пуска налягане, а като сваля колата на земята да затваря. някой има ли идея какво точно може да му се случва? знам, че има много теми, прочетох ги но разбрах че просто блокира в затворено положение и това е
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    #2
    На сбирката при сточна гара и ти видя ,че мойто кантарче не беше изобщо закачено на системата.Това беше и за мене новост тогава.И аз искам да подобря малко спирачките си,но все не остава време .Задните ми спират ,но не достатъчно добре.Ще следя с интерес борбата ти в това благородно начинание. Успех!
    Темпра 1.6-карб.-бързина на разумна цена.

    Коментар


      #3
      значи ти е заминала и затова е заобиколено. ако не ти хващат задните сигурно трябва да ги поотвориш от врътката вътре в барабана. аре сеа помогнете вие
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        Re: задните спирачки /не е от кантара май/

        pakumba написа:
        ..... освен този регулатор като вдигна гумата да пуска налягане, а като сваля колата на земята да затваря. някой има ли идея какво точно може да му се случва? знам, че има много теми, прочетох ги но разбрах че просто блокира в затворено положение и това е
        Бях пуснал тема за "нямам задни спирачки" При мен се оправиха с махане на регулатора. Даже съм го снимал пущината как изглежда свален. Моя дори не е ръждясал, просто е блокирал.
        Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
        Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

        Коментар


          #5
          pakumba смени си барабаните просто са прекалено износени аз смених единия от моите и сега това колело държи другия не съм го сменил защото ще си слагам дискови спирачки :")geshabeli какво си сложил вместо регулатор, директно си свързал тръбичките ли ?

          Коментар


            #6
            icecool написа:
            pakumba смени си барабаните просто са прекалено износени аз смених единия от моите и сега това колело държи другия не съм го сменил защото ще си слагам дискови спирачки :")geshabeli какво си сложил вместо регулатор, директно си свързал тръбичките ли ?
            бих ги сменил няма проблем, но просто смятам че не е от тях. 1. много е малко износването, за да не спират хич. 2. натягам ги от врътките вътре максимално, едва вкарвам барабана. след като го сложа стягам ръчната от вътре от колата, т.е. тя опъва накладките и ги разтваря малко и така ги държи. натягам я и усещам, че колата затяга отзад, обаче като натисна крачна пак няма. демек не е от това.
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              Ем замислял ли си се дане би помпата да изпуска налягането на задния кръг. Т.е. без барабан ти отваря защото няма налягане обаче след това като трябв да спира не и стига налягане и не може да натисне яко към барабана.Пробвай друго - сложи колелото и накарай някой да ти натисне спирачката както в вдигната колата и виж дали задържа поне малко.Ако задържа малко значи проблема е в помпата щом със свален барабан разтяга доста.
              Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

              Коментар


                #8
                zfa159 написа:
                Ем замислял ли си се данеби помпата да изпуска налягането на задния кръг. Т.е. без барабан ти отваря защото няма налягане обаче след това като трябв да спира не и стига налягане и не може да натисне яко към барабана.Пробвай друго - слжи колелото и накарай някой да ти натисне спирачката както в вдигната колата и виж дали задържа поне малко.Ако задържа малко значи проблема е в помпата щом със свален барабан разтяга доста.
                грешката е моя, защото не казах, че вече смених помпата с нова. и аз си мислих точно като теб и директно си взех нова и я смених. обаче абсолютно нищо не се промени. дори си мислих да не би цилиндърчетата да не могат да се отворят дотолкова, че да достигнат барабана, подложих по една гайка между накладката и цилиндърчето обаче пак няма. единствения вариант е просто да ме лъже-като е вдигната да идва налягане, а като я пусна да няма. има ли такава вероятност този кантар ши....ан така да ме лъже? аз най-накрая ще легна под нея и ще развия кранчето за обезвъздушаване и ще видя ако не идва при спусната кола значи е кантар. а само за инфо колко са едни барабани и от какво стават. колата е темпра 1,6.
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  Ами направи следното, вдигни колата подложи тухла под носача така че да не опира гумата в носача и спускаш колата така че носача да стои върху тухлата и да може да се върти гумата и тествай така как е

                  Коментар


                    #10
                    icecool написа:
                    Ами направи следното, вдигни колата подложи тухла под носача така че да не опира гумата в носача и спускаш колата така че носача да стои върху тухлата и да може да се върти гумата и тествай така как е

                    Коментар


                      #11
                      icecool написа:
                      Ами направи следното, вдигни колата подложи тухла под носача така че да не опира гумата в носача и спускаш колата така че носача да стои върху тухлата и да може да се върти гумата и тествай така как е
                      е принципно по-лесно ми е както си седи колата пусната да легна под нея и отвия щуцера за обезвъздушаване и да видя идва ли течност/той е отзад на барабана и има достъп/.
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #12
                        icecool написа:
                        pakumba смени си барабаните просто са прекалено износени аз смених единия от моите и сега това колело държи другия не съм го сменил защото ще си слагам дискови спирачки :")geshabeli какво си сложил вместо регулатор, директно си свързал тръбичките ли ?
                        Да, тръбичките се свързват с едни втулки, които се изработват на струг. Не съм ги правил аз а един майстор, каза че тръбичките са му излезли 17 лв, две са, всичко на мен ми излезе 35лв. Сега спира като за световно и напук на някои мои разсъждения и на някои колеги от форума - по-добре спира отпред и абсолютно безупречно и без носене. Регулатора седи в едно чекмедже, в къщи.pakumba, да те пратя при моя майстор? Като гледам вече ти е излезло повече от мене финансово пък спирачките ти не са ок?
                        Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                        Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                        Коментар


                          #13
                          geshabeli написа:
                          icecool написа:
                          pakumba смени си барабаните просто са прекалено износени аз смених единия от моите и сега това колело държи другия не съм го сменил защото ще си слагам дискови спирачки :")geshabeli какво си сложил вместо регулатор, директно си свързал тръбичките ли ?
                          Да, тръбичките се свързват с едни втулки, които се изработват на струг. Не съм ги правил аз а един майстор, каза че тръбичките са му излезли 17 лв, две са, всичко на мен ми излезе 35лв. Сега спира като за световно и напук на някои мои разсъждения и на някои колеги от форума - по-добре спира отпред и абсолютно безупречно и без носене. Регулатора седи в едно чекмедже, в къщи.pakumba, да те пратя при моя майстор? Като гледам вече ти е излезло повече от мене финансово пък спирачките ти не са ок?
                          мерси ама няма нужда. аз също се убедих вече, че е от този регулатор. просто няма какво друго да е. иначе аз освен помпа друго не съм сменял, пък спирачната помпа е като ангренажа за мен-задължително да се смени превантивно. та не се чувствам прецакан. иначе муфите се продават ако не се лъжа готови на симеон и то доста под 17 лв. не знам точна цифра ама преди малко повече от година ходих и си купувах тръбички разни и имаха всякакви такива преходници муфи и т.н.
                          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                          Fiat Bravo'97 1,6 16v
                          Fiat Tempra'91 1,6 mono

                          Коментар


                            #14
                            не е ли по лесно да се навият тръбичките в преходника на колата който е преди кантарчето

                            Коментар


                              #15
                              едно е сигурно - барабаните са ти износени

                              едно е сигурно - барабаните са ти износенидиаметър на нов барабан 180 mm - от вътре на него трябва да го пишемаксимално износване 181,35 mm(мери се отвътре )иначе последно като купувах ми излязоха към 60 лв комплекта

                              Коментар

                              Working...
                              X