Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Предни вентилирани дискове от браво/брава на Типо..

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ogi28b написа:
    ....Не знам защо пишеш че "това не е заяждане".....
    Защото не искам някои да си помисли че аз се заяждам с някои - всички словестни (и клавишни )спорове в които влизам са само за изясняване на истината с цел да помогна на някои но хора са се обиждали от това и не желая да се получи отново. Към автора на темата - захващането на спирачните апарати и предните дискове на браво/а марея на 1.4 1.6 1.8 ТД75 ТД100 и ЖТД моторите е еднакво. Почти съм сигурен че и на типото е същото така че ако спирачния апарат е същия като на кои да е от изброените бъди сигурен че ще стане без преправяне и от останалите с вентилираните системи - 1.8 ТД100 или ЖТД. Подменя се само диска апарата и накладките.
    ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
    ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

    Коментар


      #17
      ами да се надяваме да си прав

      Коментар


        #18
        daniel_loko написа:
        ами да се надяваме да си прав
        Прав съм щото лично съм слагал на 1.6 и на ТД75 вентилирани (тая от подписа ми) системи от 1.8
        ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
        ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

        Коментар


          #19
          И аз го мислех, не не съм го правил/виждал, опитах само със сравняване на отделни елементи по ЕПЕРА, и май по-скоро внесох смут. Извинявам се за което. Да пожелаем успех на колегата.

          Коментар


            #20
            Чета темата и ми стана интересно.Аз на типото съм с единични дискове отпред-спира си нормално колата.Интересно ми е с такива от браво примерно дали ще спира по добре.Говоря за сравнение спрямо абсолютно едни и същи марки на дискове и накладки.Някой има ли подобно наблюдение ?
            Fiat Tipo
            Corsa b комби !

            Коментар


              #21
              Аз подобрение усетих в спирането при интензивни спирания едно след друго в смисъл при първото спиране разлика почти няма но ако натиснеш спирачките след по малко от минута за втори и трети път тогава ще усетиш разлика. Има смисъл да сменяш спирачната система ако стила ти на каране е интензивен - за бавно (икономично) каране смисъл няма защото разликата няма да я осетиш.
              ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
              ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

              Коментар


                #22
                Колега това типо с какъв мотор е щото при двувалките шенкелите са по-различни ...
                Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                Коментар


                  #23
                  не е двувалка..а дали от друга италиянка ще станат дискове с апарати?дедра,делта,????

                  Коментар


                    #24
                    daniel_loko написа:
                    не е двувалка..а дали от друга италиянка ще станат дискове с апарати?дедра,делта,????
                    Измери разтоянието между двата отвора на спирачния ти апарат колко е с точност и аз ще ти кажа дали ще станат апарати от двувалка (за дисковете няма проблеми въпроса е апаратите)
                    Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                    Коментар


                      #25
                      колата вече е с дискове от пунто 1.9 jtd и да ви кажа за карането от вчера с тях има огромна разлика в спирането на колата и в поведението на самите спирачки...дали е сбор от винтилираните дискове+добро обезвъздушаване от майстора не мога да кажа но колата е определено с подобрено спиране

                      Коментар

                      Working...
                      X