Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

натягане на ръчна спирачка на фиат браво 1.4 97 год..

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    натягане на ръчна спирачка на фиат браво 1.4 97 год..

    здравеите колеги. моят проблем е не знам как да си натягам ръчната спирачка. ще бъда благодарен от точните ви мнения..
    ZELENIQ ZVIAR

    #2
    на бравото при изправни механизми не е необходимо да ги натягаш!
    ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
    ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

    Коментар


      #3
      На лоста за ръчната, под дръжката, има едно шестограмче ( мисля че с ключ 10 беше- може да натегнеш жилото) Хода на ръчната става по-къс. За друг проблем, колегата горе е писал, може да има нещо запечено назад по механизмите
      Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
      Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
      Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

      Коментар


        #4
        PaUnOff написа:
        На лоста за ръчната, под дръжката, има едно шестограмче ( мисля че с ключ 10 беше- може да натегнеш жилото) Хода на ръчната става по-къс. За друг проблем, колегата горе е писал, може да има нещо запечено назад по механизмите
        Да с ключ номер 10 е. Но става и на ръка. Сваляш гумения маншон на ръчната ВЪТРЕ В КУПЕТО и натягаш! Държи се на много малко и с една отверка като го подпреш отляво/отдясно и ще излезе. Но при неработещи механизми на барабаните за обиране на луфта между накладките и барабана на задните колела тази процедура по натягането ще е безсмислена
        Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
        Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

        Коментар


          #5
          И аз имам такъв проблем. Извинявам се, че пиша в темата на колегата. Смених задно цилиндърче, и пак ми изпуска. Казаха, ми като направя 1000км пак да отида в сервиза, и нещо спирачките не ми спират както трябва. Някой знае ли нещо? Спира, ама при второ напомпване.
          http://www.pljuvalnik.com
          Форумът за политически дискусии и теми. Изкажи свойто недоволство.

          Фиат Брава 1.6 16 клапана 1998

          Коментар


            #6
            Отиди сега, нищо че са ти казали след 1000 км, може да има въздух някъде. Иначе ако си сменял и накладки, може да не са се напаснали още
            Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
            Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
            Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

            Коментар


              #7
              PaUnOff написа:
              Отиди сега, нищо че са ти казали след 1000 км, може да има въздух някъде. Иначе ако си сменял и накладки, може да не са се напаснали още
              Всичко сменях и това смених.
              http://www.pljuvalnik.com
              Форумът за политически дискусии и теми. Изкажи свойто недоволство.

              Фиат Брава 1.6 16 клапана 1998

              Коментар


                #8
                PaUnOff написа:
                На лоста за ръчната, под дръжката, има едно шестограмче ( мисля че с ключ 10 беше- може да натегнеш жилото) Хода на ръчната става по-къс. За друг проблем, колегата горе е писал, може да има нещо запечено назад по механизмите
                14 камък и трисчотка
                мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                Коментар


                  #9
                  Провери си задните накладки, трябва да са максимално близо до барабана, толкова близо, че почти да не може да го поставиш без почукване. По-новите модели са с автоматично регулиране, но моята например няма и челюстите се регулират само ръчно.
                  Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                  Коментар


                    #10
                    И аз имам проблем с ръчната след смяна на задни накладки и барабани. При голям наклон не държи и колата се придвижва леко :D Ръчната хваща доста нагоре(гумата под ръчната излиза). Натягане на ръчна или сваляне на барабаните?
                    Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ

                    Коментар


                      #11
                      НЕ ПИПАЙТЕ ЖИЛАТА !!! Майсторите после ще ви теглят едни майни до деветнадесето коляно ! Ръчната на Браво , Брава и Мареа, както и по-новите модели (за по- старите не знам ) се регулиира автоматично ! Като разбутате жилата, при смяна на задни накладки след това става една х.йня, дето не Ви я пожелавам.Успех !
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #12
                        колега, като за начало провери дали механизмите за саморегулиране работят, ако всичко е 6, просто я натегни под ръчната има един шестотстен мисля 13 или 14мм натягаш от там.

                        Коментар


                          #13
                          Как се проверява този механизъм? за този на снимката говорим? Предполагам не се сваля барчето за натягане на ръчната, а само се вдига гумата под ръчната?
                          Прикачени файлове
                          Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ

                          Коментар


                            #14
                            Този механизъм се намира ва барабана на задното колело, и стои между двете челщсти. Точно от него се регулира автоматично разстоянието от накладката до барабана. Като натягаш въженцата на ръчната, и ако този механизъм е бил заял, след това отпусне, ще си останеш на ръчна както то е долу лоста. Свалят се барабаните, прави се профилактика на този механизъм и след това ръчната работи нормално.
                            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                            Коментар


                              #15
                              При смяната на накладките бях го излъскал като нов :D Накладките бяха разтворени до положение при което барабана влиза трудно(не съм го набивал). Очаквах, че след известно време ще се саморегулират :D Затова питах дали пак да свалям барабаните или да натягам жилата?
                              Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ

                              Коментар

                              Working...
                              X