здравеите колеги. моят проблем е не знам как да си натягам ръчната спирачка. ще бъда благодарен от точните ви мнения..
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
натягане на ръчна спирачка на фиат браво 1.4 97 год..
Collapse
X
-
На лоста за ръчната, под дръжката, има едно шестограмче ( мисля че с ключ 10 беше- може да натегнеш жилото) Хода на ръчната става по-къс. За друг проблем, колегата горе е писал, може да има нещо запечено назад по механизмитеFiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
PaUnOff написа:На лоста за ръчната, под дръжката, има едно шестограмче ( мисля че с ключ 10 беше- може да натегнеш жилото) Хода на ръчната става по-къс. За друг проблем, колегата горе е писал, може да има нещо запечено назад по механизмитеFiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002
Коментар
-
И аз имам такъв проблем. Извинявам се, че пиша в темата на колегата. Смених задно цилиндърче, и пак ми изпуска. Казаха, ми като направя 1000км пак да отида в сервиза, и нещо спирачките не ми спират както трябва. Някой знае ли нещо? Спира, ама при второ напомпване.http://www.pljuvalnik.com
Форумът за политически дискусии и теми. Изкажи свойто недоволство.
Фиат Брава 1.6 16 клапана 1998
Коментар
-
PaUnOff написа:Отиди сега, нищо че са ти казали след 1000 км, може да има въздух някъде. Иначе ако си сменял и накладки, може да не са се напаснали ощеhttp://www.pljuvalnik.com
Форумът за политически дискусии и теми. Изкажи свойто недоволство.
Фиат Брава 1.6 16 клапана 1998
Коментар
-
PaUnOff написа:На лоста за ръчната, под дръжката, има едно шестограмче ( мисля че с ключ 10 беше- може да натегнеш жилото) Хода на ръчната става по-къс. За друг проблем, колегата горе е писал, може да има нещо запечено назад по механизмитемненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
И аз имам проблем с ръчната след смяна на задни накладки и барабани. При голям наклон не държи и колата се придвижва леко :D Ръчната хваща доста нагоре(гумата под ръчната излиза). Натягане на ръчна или сваляне на барабаните?Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ
Коментар
-
НЕ ПИПАЙТЕ ЖИЛАТА !!! Майсторите после ще ви теглят едни майни до деветнадесето коляно ! Ръчната на Браво , Брава и Мареа, както и по-новите модели (за по- старите не знам ) се регулиира автоматично ! Като разбутате жилата, при смяна на задни накладки след това става една х.йня, дето не Ви я пожелавам.Успех !Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
nedialk00
колега, като за начало провери дали механизмите за саморегулиране работят, ако всичко е 6, просто я натегни под ръчната има един шестотстен мисля 13 или 14мм натягаш от там.
Коментар
-
Този механизъм се намира ва барабана на задното колело, и стои между двете челщсти. Точно от него се регулира автоматично разстоянието от накладката до барабана. Като натягаш въженцата на ръчната, и ако този механизъм е бил заял, след това отпусне, ще си останеш на ръчна както то е долу лоста. Свалят се барабаните, прави се профилактика на този механизъм и след това ръчната работи нормално.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
При смяната на накладките бях го излъскал като нов :D Накладките бяха разтворени до положение при което барабана влиза трудно(не съм го набивал). Очаквах, че след известно време ще се саморегулират :D Затова питах дали пак да свалям барабаните или да натягам жилата?Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар