reter написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво ви е мнението за носачи Moog, talosa,Mapco ?
Collapse
X
-
Ето и снимките на носача, http://iskren12.snimka.bg/details/razni.557106 . Вече е монтиран и всичко е ок? Само да попитам нужно лие да се ходи на реглаж на предницата?темпра 1,9тд
Коментар
-
Искрен написа:Ето и снимките на носача, http://iskren12.snimka.bg/details/razni.557106 . Вече е монтиран и всичко е ок? Само да попитам нужно лие да се ходи на реглаж на предницата?Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
alvanovo написа:И аз сложих същия носач и съм доволен до момента - 5000 км.Сега следя маншона в какво състояние е. Ако се напука да го сменя със силиконов.На другия носач сложих силиконов маншон, засега е добре.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Plastex написа:alvanovo написа:И аз сложих същия носач и съм доволен до момента - 5000 км.Сега следя маншона в какво състояние е. Ако се напука да го сменя със силиконов.На другия носач сложих силиконов маншон, засега е добре.Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
Replay написа:Носачите на MOOG които са с " P " отзад са серията рециклирани носачи на моог.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
И мойто Ферари се разчука отпред след тея ледове и снегове .Ся се чудя носачи ли е или биелетки и тампони на стабилизиращата щанга.Ако е второто направо откачам биелетките и пробвам метода на Стефан Хаджов как вози като лодка и не тропа вече отпред.Но,ако е носачи незнам косата ми настръхва като знам какво има на пазара,а и съм работил известно време в големи вериги за авточасти и като си спомня как ни държаха след работно време да кръщаваме масла,антифризи и тем подобни дивотии направо ми сЪ повръща пък от това.В този ред на мисли поне аз не мога да се доверя на носач продаващ се по-родните магазини.Едно време имам още спомен като почнаха да внасят турските и правените в някой колхоз долни и горни шарнирни болтове на Жигули и как като излезе шарнирния болт Жиглицата остава на място с предно ляво или предно дясно колело като Татра .Всеки мисля е виждал подобна мила родна картинка.Обаче имаше една зависимост и аз не мога да си я обясним,защо изскачаше тоз шарнирен болт все при ниска скорост и винаги е завършвало без сериозни инциденти.чЕ мисля на глас-Ами сега с тез ремапи и други гъзории как карам с 200км/ч кУ сЪ килни шарнира Окап ли Фрап или по-добре Трап ма два метра под Земята кво праим тогава.Значи по-добре тоз шарнир да се рециклира и ако може ти да си там да скибаш мастора всичко ли прави както трябва.Моля нека някой,който е с рециклирани носачи изкаже по-подробно мнение как се държат,колко пари излизат,поведение на колата,чукане ей такива.И в друга тема попитах,но нямаше отговор,та да питам и тук-НЯКОЙ знае ли къде в Бургас рециклират носачи да отида да попитам на място всичко това?Благодаря предварително.EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
alvanovo написа:Много лесно става, но на мен не ми се занимаваше.Не разбрах защо ти е продуксувало колелото???...УСПЕХ!!!Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Replay написа:Носачите на MOOG които са с " P " отзад са серията рециклирани носачи на моог.
Коментар
-
itan75 написа:И мойто Ферари се разчука отпред след тея ледове и снегове .Ся се чудя носачи ли е или биелетки и тампони на стабилизиращата щанга.Ако е второто направо откачам биелетките и пробвам метода на Стефан Хаджов как вози като лодка и не тропа вече отпред.Но,ако е носачи незнам косата ми настръхва като знам какво има на пазара,а и съм работил известно време в големи вериги за авточасти и като си спомня как ни държаха след работно време да кръщаваме масла,антифризи и тем подобни дивотии направо ми сЪ повръща пък от това.В този ред на мисли поне аз не мога да се доверя на носач продаващ се по-родните магазини.Едно време имам още спомен като почнаха да внасят турските и правените в някой колхоз долни и горни шарнирни болтове на Жигули и как като излезе шарнирния болт Жиглицата остава на място с предно ляво или предно дясно колело като Татра .Всеки мисля е виждал подобна мила родна картинка.Обаче имаше една зависимост и аз не мога да си я обясним,защо изскачаше тоз шарнирен болт все при ниска скорост и винаги е завършвало без сериозни инциденти.чЕ мисля на глас-Ами сега с тез ремапи и други гъзории как карам с 200км/ч кУ сЪ килни шарнира Окап ли Фрап или по-добре Трап ма два метра под Земята кво праим тогава.Значи по-добре тоз шарнир да се рециклира и ако може ти да си там да скибаш мастора всичко ли прави както трябва.Моля нека някой,който е с рециклирани носачи изкаже по-подробно мнение как се държат,колко пари излизат,поведение на колата,чукане ей такива.И в друга тема попитах,но нямаше отговор,та да питам и тук-НЯКОЙ знае ли къде в Бургас рециклират носачи да отида да попитам на място всичко това?Благодаря предварително.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар