Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какво ви е мнението за носачи Moog, talosa,Mapco ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    reter написа:
    pakumba написа:
    аз съм най-доволен от окап досега, нищо, че и на двата им сменях маншончетата и тампона на единия носач сменях. шарнирите се държат вече към 30-30 и нещо хилки.
    На мен ми клекна единия още след 15 хил, а не съм ги карал и година. Разбит шарнир.
    маншона е бил нацепен нали?
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #17
      Днес взех носача Моог и утре ще го монтирам . отново блягодаря на колегите
      темпра 1,9тд

      Коментар


        #18
        Ако не ти е проблем - щракни му 1-2 снимки отблизо на маншона и тампоните, и евентуално на самата опаковка?

        Коментар


          #19
          Утре ще кача снимките на носача , че днес ми беше малко натоварено и даже нямах време даго сменя .
          темпра 1,9тд

          Коментар


            #20
            Ето и снимките на носача, http://iskren12.snimka.bg/details/razni.557106 . Вече е монтиран и всичко е ок? Само да попитам нужно лие да се ходи на реглаж на предницата?
            темпра 1,9тд

            Коментар


              #21
              Искрен написа:
              Ето и снимките на носача, http://iskren12.snimka.bg/details/razni.557106 . Вече е монтиран и всичко е ок? Само да попитам нужно лие да се ходи на реглаж на предницата?
              Да!
              Фиат Крома 1.9 16v+
              Фиат Браво 1.6 16v
              Фиат Мареа 1.6 16v

              Коментар


                #22
                И аз сложих същия носач и съм доволен до момента - 5000 км.Сега следя маншона в какво състояние е. Ако се напука да го сменя със силиконов.На другия носач сложих силиконов маншон, засега е добре.
                Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                Коментар


                  #23
                  alvanovo написа:
                  И аз сложих същия носач и съм доволен до момента - 5000 км.Сега следя маншона в какво състояние е. Ако се напука да го сменя със силиконов.На другия носач сложих силиконов маншон, засега е добре.
                  Днес ми смениха двата носача и накрайници, аз избрах фрап. Сам ли си сменя маншона, трудно ли става? То поне това му е хубавото, че в първите 2-3000 км ще става по-лесно, все пак болтовете са раздвижвани/смазвани скоро. При мен и двата по-дебели тампони се бяха раздвижили, само единия шарнир го беше закъсал, другия го биваше още. Старите бяха от тия, с щит в кръгче, беше ми в главата да ги запазя, та при нужда да сменям тампони или да пълня шарнир, ама... Няма да се затрупваме с железа! Смених и най-задния тампон на двигателя, та спря да блъска и пребоксува първо с едното колело най-накрая.
                  Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                  Коментар


                    #24
                    Plastex написа:
                    alvanovo написа:
                    И аз сложих същия носач и съм доволен до момента - 5000 км.Сега следя маншона в какво състояние е. Ако се напука да го сменя със силиконов.На другия носач сложих силиконов маншон, засега е добре.
                    Днес ми смениха двата носача и накрайници, аз избрах фрап. Сам ли си сменя маншона, трудно ли става? То поне това му е хубавото, че в първите 2-3000 км ще става по-лесно, все пак болтовете са раздвижвани/смазвани скоро. При мен и двата по-дебели тампони се бяха раздвижили, само единия шарнир го беше закъсал, другия го биваше още. Старите бяха от тия, с щит в кръгче, беше ми в главата да ги запазя, та при нужда да сменям тампони или да пълня шарнир, ама... Няма да се затрупваме с железа! Смених и най-задния тампон на двигателя, та спря да блъска и пребоксува първо с едното колело най-накрая.
                    В сервиз ми смениха маншончето, но може и сам - лесно става. Вземи си един лост - като извадиш носача от шарнира да го натиснеш с него надолу и да не ти пречи носача като сменяш маншона. Иначе може и с помощник да го направиш.Много лесно става, но на мен не ми се занимаваше.Не разбрах защо ти е продуксувало колелото???Като монтираш новия маншон, от стария изрежи О-пръснет от нийшата му и я сложи върху болта преди да сложиш новия маншон. Така няма да се прищиме евентуално новия маншон от ябълковидното съединение.УСПЕХ!!!
                    Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                    Коментар


                      #25
                      Носачите на MOOG които са с " P " отзад са серията рециклирани носачи на моог.
                      Fiat Marea 1.9 JTD 105hp Weekend
                      Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115hp
                      I am in love with my cars

                      Коментар


                        #26
                        Replay написа:
                        Носачите на MOOG които са с " P " отзад са серията рециклирани носачи на моог.
                        Сигурен ли си?Питам понеже, аз до колкото знам, означава само разлика в опаковката на носача.
                        Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                        Коментар


                          #27
                          И мойто Ферари се разчука отпред след тея ледове и снегове .Ся се чудя носачи ли е или биелетки и тампони на стабилизиращата щанга.Ако е второто направо откачам биелетките и пробвам метода на Стефан Хаджов как вози като лодка и не тропа вече отпред.Но,ако е носачи незнам косата ми настръхва като знам какво има на пазара,а и съм работил известно време в големи вериги за авточасти и като си спомня как ни държаха след работно време да кръщаваме масла,антифризи и тем подобни дивотии направо ми сЪ повръща пък от това.В този ред на мисли поне аз не мога да се доверя на носач продаващ се по-родните магазини.Едно време имам още спомен като почнаха да внасят турските и правените в някой колхоз долни и горни шарнирни болтове на Жигули и как като излезе шарнирния болт Жиглицата остава на място с предно ляво или предно дясно колело като Татра .Всеки мисля е виждал подобна мила родна картинка.Обаче имаше една зависимост и аз не мога да си я обясним,защо изскачаше тоз шарнирен болт все при ниска скорост и винаги е завършвало без сериозни инциденти.чЕ мисля на глас-Ами сега с тез ремапи и други гъзории как карам с 200км/ч кУ сЪ килни шарнира Окап ли Фрап или по-добре Трап ма два метра под Земята кво праим тогава.Значи по-добре тоз шарнир да се рециклира и ако може ти да си там да скибаш мастора всичко ли прави както трябва.Моля нека някой,който е с рециклирани носачи изкаже по-подробно мнение как се държат,колко пари излизат,поведение на колата,чукане ей такива.И в друга тема попитах,но нямаше отговор,та да питам и тук-НЯКОЙ знае ли къде в Бургас рециклират носачи да отида да попитам на място всичко това?Благодаря предварително.
                          EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                          Коментар


                            #28
                            alvanovo написа:
                            Много лесно става, но на мен не ми се занимаваше.Не разбрах защо ти е продуксувало колелото???...УСПЕХ!!!
                            Благодаря за инфото, ще ги наглеждам носачите как са откъм маншони и ако не ми хареса нещо, ще сменям. Пребоксуваше ми първо едното колело, защото и на двата носача им бяха заминали по-големите тампони- направо халтавеха в металните части, в които се завиват болтовете. Отделно ми бе скъсан и тампона на двигателя, тоя, който е най-заден и при потегляне сякаш двигателя с едното колело тръгва, после едно блъскане и тогава тръгва и купето, и явно едното колело изпреварва другото , та и пребоксува отвреме навреме. То излезе и друго, съединителя загина геройски, та вчера го смених и него, това всичкото на една зверска музика от гарнитурата на двуцевката, та и нея сменихме. Сега звяра е неузнаваем и как няма, лагера се беше разпаднал, притискателя беше изтънял адски от триенето с лагера, в средата, а феродовия диск... Около 2-3 мм беше станал, всички нитове бяха излъскани освен феродото, което много ясно, че нямаше вече никакви нарези. Попаднах на свестни момчета, изобщо не ги познавах, ама за два часа вече бяха качили кутията с новия съединител и само гарнитурата ги забави, там се бърка трудно.
                            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                            Коментар


                              #29
                              Replay написа:
                              Носачите на MOOG които са с " P " отзад са серията рециклирани носачи на моог.
                              Аз като си купувах носач преди време в магазина ми казаха същото нещо. Даже бях го написал в темата за носачите. Не знам колко е вярно, но ми го каза доверен продавач от верига за авточасти във Варна.

                              Коментар


                                #30
                                itan75 написа:
                                И мойто Ферари се разчука отпред след тея ледове и снегове .Ся се чудя носачи ли е или биелетки и тампони на стабилизиращата щанга.Ако е второто направо откачам биелетките и пробвам метода на Стефан Хаджов как вози като лодка и не тропа вече отпред.Но,ако е носачи незнам косата ми настръхва като знам какво има на пазара,а и съм работил известно време в големи вериги за авточасти и като си спомня как ни държаха след работно време да кръщаваме масла,антифризи и тем подобни дивотии направо ми сЪ повръща пък от това.В този ред на мисли поне аз не мога да се доверя на носач продаващ се по-родните магазини.Едно време имам още спомен като почнаха да внасят турските и правените в някой колхоз долни и горни шарнирни болтове на Жигули и как като излезе шарнирния болт Жиглицата остава на място с предно ляво или предно дясно колело като Татра .Всеки мисля е виждал подобна мила родна картинка.Обаче имаше една зависимост и аз не мога да си я обясним,защо изскачаше тоз шарнирен болт все при ниска скорост и винаги е завършвало без сериозни инциденти.чЕ мисля на глас-Ами сега с тез ремапи и други гъзории как карам с 200км/ч кУ сЪ килни шарнира Окап ли Фрап или по-добре Трап ма два метра под Земята кво праим тогава.Значи по-добре тоз шарнир да се рециклира и ако може ти да си там да скибаш мастора всичко ли прави както трябва.Моля нека някой,който е с рециклирани носачи изкаже по-подробно мнение как се държат,колко пари излизат,поведение на колата,чукане ей такива.И в друга тема попитах,но нямаше отговор,та да питам и тук-НЯКОЙ знае ли къде в Бургас рециклират носачи да отида да попитам на място всичко това?Благодаря предварително.
                                Метода е пробван и е много добре.
                                Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                                Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                                Коментар

                                Working...
                                X