Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

НЕравномерно разпределение на спирачките HELP! FIAT-Bravo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    НЕравномерно разпределение на спирачките HELP! FIAT-Bravo

    Здравейте колеги, проблемът е следния!От известно време започна да ми лови повече задницата вместо предницата! Когато натисна спирачката ((дори и леко) забива задницата все едно дърпам ръчна!Предните накладки са чисто нови, дисковете също, жилото на ръчбата НЕ е заяло!Незнам какво оправлява 2-ата кръга на спирачното усилие! Мисля че тези коли нямат "кантар",за да е блокирал!Колата е FIAT BRAVO TD100HELP!!! HELP!!

    #2
    Хм, при този автомобил, на кръст ли са вързани колелата към помпата?Ако са вързани предни и задни, може помпата да прави този проблем, т.е. предните просто да не държат. АБС?
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #3
      Ти присъства ли при смяната на предните накладки и дискове? След тяхната смяна ли се появи проблема?
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #4
        Тъй наречения от теб"кантар" или разпраделител на спирачното усилие го има и още как,намира се над задния мост в дясно до резервоара.Мисля,че проблема ти е там.Неговата функция е да намалява спирачното усилие на задните колела когато задницата не е натоварена,именно за това ти забиват първо задните колела,явно усилието отзад е голямо при ненатоварена задна ос.
        Fiat Brava 1.2,16в

        Коментар


          #5
          Danchojn написа:
          Ако са вързани предни и задни, може помпата да прави този проблем, т.е. предните просто да не държат.
          и АЗ така мисля колега, но все пак питам, да не би някой колега да е имал подобен проблем и да се е оказало нещо простичко!АБС няма колата!Възможно ли е помпата да го прави, да пуска на предния кръг по-малко усили от колкото на задния! И как да отсраня този проблем! Възможно ли е да имам въздух в този кръг, но не съм имал течове или тем-подобни, накладките си ги сменях АЗ, и само съм разтварял челюстите!!!Благодаря ти колега!???

          Коментар


            #6
            tipo33 написа:
            Тъй наречения от теб"кантар" или разпраделител на спирачното усилие го има и още как,намира се над задния мост в дясно до резервоара.Мисля,че проблема ти е там.Неговата функция е да намалява спирачното усилие на задните колела когато задницата не е натоварена,именно за това ти забиват първо задните колела,явно усилието отзад е голямо при ненатоварена задна ос.
            Всичко което, казваш колега е така! И аз го знам, даже знам на какъв принцип работи, така наречения кантар, само че легнах пред блока под колата , от дясно на резервоара има една голяма пластмаса, свалих я но уви под нея не го видях! Може ли да Те помоля да ми дадеш снимка да видя, че май при мен нещо не е както трябва!П.С> Колата постепеННо започна да прави този проблем, получи се преди да сменя дисковете и накладките, мислих че може да е от това!

            Коментар


              #7
              ALCPT написа:
              Възможно ли е помпата да го прави, да пуска на предния кръг по-малко усили от колкото на задния! И как да отсраня този проблем! Възможно ли е да имам въздух в този кръг, но не съм имал течове или тем-подобни, накладките си ги сменях АЗ, и само съм разтварял челюстите!!!Благодаря ти колега!???
              Възможно е да е помпата. Там има две буталца и на едното може да са изпуснали гумичките. Но за да е сигурно това трябва да знаем, на кръст ли са вързани колелата или не.
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #8
                ALCPT написа:
                tipo33 написа:
                Тъй наречения от теб"кантар" или разпраделител на спирачното усилие го има и още как,намира се над задния мост в дясно до резервоара.Мисля,че проблема ти е там.Неговата функция е да намалява спирачното усилие на задните колела когато задницата не е натоварена,именно за това ти забиват първо задните колела,явно усилието отзад е голямо при ненатоварена задна ос.
                Всичко което, казваш колега е така! И аз го знам, даже знам на какъв принцип работи, така наречения кантар, само че легнах пред блока под колата , от дясно на резервоара има една голяма пластмаса, свалих я но уви под нея не го видях! Може ли да Те помоля да ми дадеш снимка да видя, че май при мен нещо не е както трябва!П.С> Колата постепеННо започна да прави този проблем, получи се преди да сменя дисковете и накладките, мислих че може да е от това!
                Колега ИЗВИНЯВАЙ объркал съм се -ОТЛЯВО е до резервоара и над моста-малко трудно се вижда закрепен е за моста и има една пружина с която се закача за купето.
                Fiat Brava 1.2,16в

                Коментар


                  #9
                  Благодаря Ви, ще проверя за кантара! И ще пиша!Поздрави!

                  Коментар


                    #10
                    Колега по-лесно ще се ориентираш като проследиш металните спирачни тръбички-те влизат в кантара
                    Fiat Brava 1.2,16в

                    Коментар


                      #11
                      tipo33 написа:
                      Тъй наречения от теб"кантар" или разпраделител на спирачното усилие го има и още как...
                      Не може да твърдиш, че има или Аняма "кантар", докато колегата още не е казал дали има АБС или не. Но в случая позна, че има кантар, защото няма АБС.

                      Коментар


                        #12
                        ALCPT написа:
                        Благодаря Ви, ще проверя за кантара! И ще пиша!Поздрави!
                        Кантара не го разглобявай- пробвай първо с реглажа от планката на която е закрепена пружината (тя е закачена на кантара и на моста другия и край).
                        Фиат Крома 1.9 16v+
                        Фиат Браво 1.6 16v
                        Фиат Мареа 1.6 16v

                        Коментар


                          #13
                          Сърдечно Ви благодаря, утре ща кажа какво е станало!Поздрави!

                          Коментар


                            #14
                            Това, което ще споделя не съм го правил лично. 1. Много хора в Оффроода този кантар го махат и това не води до проблем описан от колегата. Махат го защото се прецаква и няма повече задни спирачки. Тук, в нашият форум също има колеги, които са правили това нещо. 2. Много коли без АБС нямат такъв кантар изобщо. Това го твърдя със сигурност, защото имам личен опит. Подобни ситуации при тези коли са се получавали при пренатегнати тресчотки на задните спирачни механизми.Затова, Аз мисля, че проблема няма да е там. Според мен дори кантара да е заседнал в напълно отворено положение, както би трябвало да е при натоварена кола, не бива задните да спират преди предните, за да не се завърти автомобила. Може и там да се окаже в крайна сметка, но ще е много странна тази спирачна уредба, която разчита на един тъп кантар, да запази колата стабилна. Аз мисля, че е другаде проблема.
                            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                            Коментар


                              #15
                              Моят съвет към колегата е. Поне аз така бих направил. Отиваш в един ГТП пункт и срещу 5лв. ги помолваш да проверите спирачките. Няма да се учудя ако предните са извън норма. Това е най-лесният начин и според мен задължителен след ремонт по спирачките!
                              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                              Коментар

                              Working...
                              X