Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Разбит шарнирен болт

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    emzo написа:
    Предполагам са свалили лявата гума, докато сменят крушката и са видяли, но това е само предположение.
    Ако автомобила е на подемник който е на купето няма как да го хванат.Всичко е пари
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #17
      Tornado написа:
      emzo написа:
      Предполагам са свалили лявата гума, докато сменят крушката и са видяли, но това е само предположение.
      Ако автомобила е на подемник който е на купето няма как да го хванат.Всичко е пари
      Да свалиха ми лявата гума и дясна и ми гледаха окачването

      Коментар


        #18
        Re: Разбит шарнирен болт

        Tornado написа:
        krasita написа:
        Здравейте Колеги,Имам следният проблем. Днес отидох да ми сменят крушките на фаровете в един сервиз и те ми казаха, че имам разбит шарнирен болт, който не може да се смени самостоятелно, а вървял с носач. Вярно ли е това? Казаха ми, че носача + болта = 130 лева това нормална цена ли е или е много скъпо
        Съвети за носачи много ,но как така със смяната на крушките разбраха ,че има разбит шарнирен болт?Много услужливи работници има в този сервиз чудна работа.Отиваш за смяна на крушки случайно намират разбит болт при смяната на който се оказва ,че предните накладки са за смяна както и спирачната течност ,но виждаш ли и жилото на ръчната спирачка също е за смяна.
        Колега може да ти е чудно но има хора в сервизите които наистина си вършат работата и като видят нещо - скъсан маншон например които води до износване казват на клиента а пък тои си решава какво да прави от там нататък не всички гледат само пари да вземат!!! За информацията че имаш проблем поискаха ли пари а? Казаха ли че точно при тях трябва да се отремонтира или просто казаха че е добре да се отремонтира ?
        ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
        ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

        Коментар


          #19
          Старата кола 7 години се поддържаше в един и същ сервиз и на компютър водеха нещо като картон. Кога, какво е проверено и сменено. Като вляза за каквото и да е винаги са ми правили проверка на ходовата част без да ми искат пари и без да ме питат. Просто хората са загрижени за мен като клиент и искат да ме задържат.Имах много интересна ситуация, подобна на тази в темата. На жената брат й взе колата в София и отишъл в сервиз да му сменят свещи и кабели. Какво са правели не е ясно, защото той им оставил колата и заминал, въпреки че го предупредих да не оставя да работят по колата без той да е там. Като отишъл да я вземе му обърнали внимание, че предните амортисьори били изпуснали и му показали маслото по тях, а те бяха сменени непостредствено (няколко дни) преди да замине за София.
          Няма начин да няма начин!

          Коментар


            #20
            След преглед на окачването в сервиз съм с диагноза "разбит ляв носач /в шарнира/" - за смяна Нямам никакво тропане в предницата. Как да разбера дали е за незабавна смяна? Идеята да го чакам да почне да тропа май не е особено добра
            Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ

            Коментар


              #21
              Специалиста как го разбра, че е разбит??? Те повечето са с акъл на врабче!!!!
              Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

              Коментар


                #22
                ела утре до студентски да я видим тая работа ако е разбит ще хлопа, можеш сам да си вдигнеш колата на крик, и да напъваш носача надолу да видиш има ли луфт в шарнира, ама според мен са те помислили за рибок, и що да не приберат някой кинта

                Коментар

                Working...
                X