Колеги,Днес ми светна лампата, че предните накладки са за смяна. Не скърцат и работят нормално, както и ABS-a. В чужбина смяната е по-скъпа, както и няма толкова много сервизи - чака се доста, да не говорим за уикенда, а имам скоро прибиране в бг и ако не са проблем още 3-4 хиляди км да не бързам.Има ли ’запас’ след като светне или трябва възможно най-бързо да се сменят?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Светна лампата за смяна на предни накладки
Collapse
X
-
Нивото на течноста си е ОК и доколкото знам тогава светва индикацията за ръчната.Има си отделна за ABS, който също си е ОК.Качих снимката на светещата индикация и тя е точно, че предните накладки трябва да се сменят.Просто ако някой я е карал така да каже дали светва от рано или когато наистина е наложително да се сменят.
Коментар
-
Re: Светна лампата за смяна на предни накладки
wwalker написа:Колеги,Днес ми светна лампата, че предните накладки са за смяна. Не скърцат и работят нормално, както и ABS-a. В чужбина смяната е по-скъпа, както и няма толкова много сервизи - чака се доста, да не говорим за уикенда, а имам скоро прибиране в бг и ако не са проблем още 3-4 хиляди км да не бързам.Има ли ’запас’ след като светне или трябва възможно най-бързо да се сменят?
Коментар
-
Моята съм я карал 7 месеца със оставащото феродо след светването на лампата и не съм имал проблем никакъв. Разбрах за какво става на въпрос като махнах колелото след 7м. след закупуване и видях че кабела на датчика е срязан :D и това най-вероятно е станало преди да я купя, та да не се разбере че е за смяна на накладки. Според мен след светването на лампата може да се покара още малко избягвайки резки спирания до колкото е възможно.НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!
Коментар
-
Може да се кара, но колко - зависи от стила на шофиране. Зависи също и от износването. Моите бяха различно износени всичките, като тази с датчика беше най-много износена, на второ място тази срещу нея, на трето - тази която е на буталото на дясното колело, и на четвърто - тази срещу нея, като четвъртата беше около 2 пъти по дебела от първата.
Коментар
-
Наложи се да ги сменя преди да се върна в бг. Незнам дали имаше връзка с износването на накладките, но започна да ми задържа предната лява. В следствие нагряваше адски гумата даже на кратко извънградско от по 20-тина километра. В сервиза ми казаха, че са сменили освен накладките и един маркуч - показаха го, някъв към педа. Подробности какъв е и за какво незнам, защото въобще не говоря тукашния език и не ми и трябва засега. Така и така я бях дал, поне почистиха и дюзите, че като е гарга да е рошава, а тук уж качествено работят. Сега веднага след смяната на накладките спирачките хващат сякаш по-слабо и искат натискане доста по-надолу. Това нормално ли е? Иначе са съвсем тихи - няма никакво скърцане.
Коментар
-
Не ти ли казаха първите 200-500км без резки спирания , за да се напаснат добре накладките към дисковете. Че така може да ги прегрееш и феродото да се опече. А за задържането, да не е в спирачния апарат като са връщали буталцата да не са ги смазали и сега да задържат. Защото когато дълго време не са сменяни накладките , буталцата излизат доста по навън и клеясват по стеблото си, което затруднява раздвижването има в последствие.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар