Писна ми от ментета на биалетки за Мареа,а и цената на ,,оригинални’’ такива е малко висока.Та въпроса ми е може ли на Мареа да се сложи стабилизираща щанга от типа на Браво/Брава със съответния тип биалетки със сменяеми тампони.Чел съм темата ,,За и против стабилизиращата щанга" и искам да я има .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Замяна на стабилизираща щанга на Мареа
Collapse
X
-
Re: Замяна на стабилизираща щанга на Мареа
goro71 написа:Писна ми от ментета на биалетки за Мареа,а и цената на ,,оригинални’’ такива е малко висока.Та въпроса ми е може ли на Мареа да се сложи стабилизираща щанга от типа на Браво/Брава със съответния тип биалетки със сменяеми тампони.Чел съм темата ,,За и против стабилизиращата щанга" и искам да я има .Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
-
Re: Замяна на стабилизираща щанга на Мареа
goro71 написа:Писна ми от ментета на биалетки за Мареа,а и цената на ,,оригинални’’ такива е малко висока.Та въпроса ми е може ли на Мареа да се сложи стабилизираща щанга от типа на Браво/Брава със съответния тип биалетки със сменяеми тампони.Чел съм темата ,,За и против стабилизиращата щанга" и искам да я има .
Коментар
-
Re: Замяна на стабилизираща щанга на Мареа
eh4ev07 написа:goro71 написа:Писна ми от ментета на биалетки за Мареа,а и цената на ,,оригинални’’ такива е малко висока.Та въпроса ми е може ли на Мареа да се сложи стабилизираща щанга от типа на Браво/Брава със съответния тип биалетки със сменяеми тампони.Чел съм темата ,,За и против стабилизиращата щанга" и искам да я има .Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Re: Замяна на стабилизираща щанга на Мареа
Tornado написа:eh4ev07 написа:goro71 написа:Писна ми от ментета на биалетки за Мареа,а и цената на ,,оригинални’’ такива е малко висока.Та въпроса ми е може ли на Мареа да се сложи стабилизираща щанга от типа на Браво/Брава със съответния тип биалетки със сменяеми тампони.Чел съм темата ,,За и против стабилизиращата щанга" и искам да я има .
Коментар
-
Кардиналното решение на този проблем е отстраняването на биалетките и щангата.Има много писано по темата.Аз лично махнах щангата заради разбити тампони и съм безкрайно доволен.Возията стана една идея по-мека.Не мисля,че стабилноста се е влошила или ако има влошаване то е незначително.Аз лично съм решил,че няма да сменям биалети на бравата,а направо ще отстраня и там шангата.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
dudulia написа:Кардиналното решение на този проблем е отстраняването на биалетките и щангата.Има много писано по темата.Аз лично махнах щангата заради разбити тампони и съм безкрайно доволен.Возията стана една идея по-мека.Не мисля,че стабилноста се е влошила или ако има влошаване то е незначително.Аз лично съм решил,че няма да сменям биалети на бравата,а направо ще отстраня и там шангата.Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Тая щанга държи носач-носач и не дава на полуоските да се кривят толкова! А ако се измъкне някоя полуоска... ще стане интересно в двигателния отсек!А сега по тема: Малко е спорно дали ще стане защото по принцип мареовите носачи са доста голями и не се знае докъде ще стигне стабилизиращата щанга от браво/а. Въпроса е дали ще оцели отвора за биалетата!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
То е ясно, че стабилизиращата щанга държи носач с носач ама колегата я е тЮнинговал (побългарил) Само не ми е ясно как ще е стабилността на автомобила без щангата ...Придържайте се към темата. Спорът със или без щанга е за друга тема. Модераторски екип на fiat-bg.orgТеоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Времето се оправи и дойде ред за ремонта на стабилизиращата щанга.Взех втора употреба такава от Браво HGT,предния мост се развива, рейката също,сваля се генерацията,задния тампон на мотора с конзолата.Предпазната ламарина на жилата на скоростите се разхлабва,защото тя лежи в единия си край върху предния мост.След това с напъване и разместване се разменят двете щанги.Следва обратния монтаж.Биалетките за Браво/Брава стават на Мареа без никакво преправяне.Работа около 3 часа,без помощник на канал.Маренго 1.9Jtd-110 2002
Коментар
-
goro71 написа:Времето се оправи и дойде ред за ремонта на стабилизиращата щанга.Взех втора употреба такава от Браво HGT,предния мост се развива, рейката също,сваля се генерацията,задния тампон на мотора с конзолата.Предпазната ламарина на жилата на скоростите се разхлабва,защото тя лежи в единия си край върху предния мост.След това с напъване и разместване се разменят двете щанги.Следва обратния монтаж.Биалетките за Браво/Брава стават на Мареа без никакво преправяне.Работа около 3 часа,без помощник на канал.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
goro71 написа:Времето се оправи и дойде ред за ремонта на стабилизиращата щанга.Взех втора употреба такава от Браво HGT,предния мост се развива, рейката също,сваля се генерацията,задния тампон на мотора с конзолата.Предпазната ламарина на жилата на скоростите се разхлабва,защото тя лежи в единия си край върху предния мост.След това с напъване и разместване се разменят двете щанги.Следва обратния монтаж.Биалетките за Браво/Брава стават на Мареа без никакво преправяне.Работа около 3 часа,без помощник на канал.Fiat Punto '95 TD, Fiat Marea '00 JTD, Fiat Stilo '05 JTD, Fiat Brava '96 D, Fiat Doblo '08 MJTD, Fiat Doblo '08 metan, Fiat Multipla '05 metan
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар