Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Замяна на стабилизираща щанга на Мареа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Замяна на стабилизираща щанга на Мареа

    Писна ми от ментета на биалетки за Мареа,а и цената на ,,оригинални’’ такива е малко висока.Та въпроса ми е може ли на Мареа да се сложи стабилизираща щанга от типа на Браво/Брава със съответния тип биалетки със сменяеми тампони.Чел съм темата ,,За и против стабилизиращата щанга" и искам да я има .
    Маренго 1.9Jtd-110 2002

    #2
    Re: Замяна на стабилизираща щанга на Мареа

    goro71 написа:
    Писна ми от ментета на биалетки за Мареа,а и цената на ,,оригинални’’ такива е малко висока.Та въпроса ми е може ли на Мареа да се сложи стабилизираща щанга от типа на Браво/Брава със съответния тип биалетки със сменяеми тампони.Чел съм темата ,,За и против стабилизиращата щанга" и искам да я има .
    И аз преди време се замислих за тази интервенция ,но намерих друг начин засега отремонтирах биалетки мууг по-точно шарнирите им и сега ще видим резултата.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Re: Замяна на стабилизираща щанга на Мареа

      goro71 написа:
      Писна ми от ментета на биалетки за Мареа,а и цената на ,,оригинални’’ такива е малко висока.Та въпроса ми е може ли на Мареа да се сложи стабилизираща щанга от типа на Браво/Брава със съответния тип биалетки със сменяеми тампони.Чел съм темата ,,За и против стабилизиращата щанга" и искам да я има .
      Ще може но въпроса е да се извади едната и вкара другата без да отвиваш реиката например ми се струва мисията невъзможна.
      ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
      ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

      Коментар


        #4
        Re: Замяна на стабилизираща щанга на Мареа

        eh4ev07 написа:
        goro71 написа:
        Писна ми от ментета на биалетки за Мареа,а и цената на ,,оригинални’’ такива е малко висока.Та въпроса ми е може ли на Мареа да се сложи стабилизираща щанга от типа на Браво/Брава със съответния тип биалетки със сменяеми тампони.Чел съм темата ,,За и против стабилизиращата щанга" и искам да я има .
        Ще може но въпроса е да се извади едната и вкара другата без да отвиваш реиката например ми се струва мисията невъзможна.
        По-лесно е да демонтира магаренцето.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          Re: Замяна на стабилизираща щанга на Мареа

          Tornado написа:
          eh4ev07 написа:
          goro71 написа:
          Писна ми от ментета на биалетки за Мареа,а и цената на ,,оригинални’’ такива е малко висока.Та въпроса ми е може ли на Мареа да се сложи стабилизираща щанга от типа на Браво/Брава със съответния тип биалетки със сменяеми тампони.Чел съм темата ,,За и против стабилизиращата щанга" и искам да я има .
          Ще може но въпроса е да се извади едната и вкара другата без да отвиваш реиката например ми се струва мисията невъзможна.
          По-лесно е да демонтира магаренцето.
          И аз си го помислих ама реших да не плаша колегата чак толкова
          ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
          ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

          Коментар


            #6
            Въпроса дали може да се сложи друг тип щанга от Фиат/Ланчия,а не в това дали ще се сваля предния мост/магарето/, то това е ясно,че няма стане без сваляне на моста.
            Маренго 1.9Jtd-110 2002

            Коментар


              #7
              Това имах предвид че ще стане защото предния мост е същият на браво-а разликата е в носачите но след участъка където се хваща биалетката.
              ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
              ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

              Коментар


                #8
                Някъде четох,че на Дедра след 98г.носачите са еднакви по размер като на Мареа.Въпроса е дали носачите на Дедра преди 98г. и съответно стабилизиращата щанга от същата Дедра преди 98г.са съвместими с Мареа.На мойте носачи има отвор за биалетка от типа на Браво/Брава.
                Маренго 1.9Jtd-110 2002

                Коментар


                  #9
                  Кардиналното решение на този проблем е отстраняването на биалетките и щангата.Има много писано по темата.Аз лично махнах щангата заради разбити тампони и съм безкрайно доволен.Возията стана една идея по-мека.Не мисля,че стабилноста се е влошила или ако има влошаване то е незначително.Аз лично съм решил,че няма да сменям биалети на бравата,а направо ще отстраня и там шангата.
                  Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                  Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                  Коментар


                    #10
                    dudulia написа:
                    Кардиналното решение на този проблем е отстраняването на биалетките и щангата.Има много писано по темата.Аз лично махнах щангата заради разбити тампони и съм безкрайно доволен.Возията стана една идея по-мека.Не мисля,че стабилноста се е влошила или ако има влошаване то е незначително.Аз лично съм решил,че няма да сменям биалети на бравата,а направо ще отстраня и там шангата.
                    Тука нещо не съм доволен от това което казваш колега, ама щом така си сметнал за добре така да бъде Ако не е трябвала тази стабилизираща щанга те хората нямаше да я сложат
                    Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                    Коментар


                      #11
                      Тая щанга държи носач-носач и не дава на полуоските да се кривят толкова! А ако се измъкне някоя полуоска... ще стане интересно в двигателния отсек!А сега по тема: Малко е спорно дали ще стане защото по принцип мареовите носачи са доста голями и не се знае докъде ще стигне стабилизиращата щанга от браво/а. Въпроса е дали ще оцели отвора за биалетата!
                      ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                      // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                      Коментар


                        #12
                        То е ясно, че стабилизиращата щанга държи носач с носач ама колегата я е тЮнинговал (побългарил) Само не ми е ясно как ще е стабилността на автомобила без щангата ...Придържайте се към темата. Спорът със или без щанга е за друга тема. Модераторски екип на fiat-bg.org
                        Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                        Коментар


                          #13
                          Времето се оправи и дойде ред за ремонта на стабилизиращата щанга.Взех втора употреба такава от Браво HGT,предния мост се развива, рейката също,сваля се генерацията,задния тампон на мотора с конзолата.Предпазната ламарина на жилата на скоростите се разхлабва,защото тя лежи в единия си край върху предния мост.След това с напъване и разместване се разменят двете щанги.Следва обратния монтаж.Биалетките за Браво/Брава стават на Мареа без никакво преправяне.Работа около 3 часа,без помощник на канал.
                          Маренго 1.9Jtd-110 2002

                          Коментар


                            #14
                            goro71 написа:
                            Времето се оправи и дойде ред за ремонта на стабилизиращата щанга.Взех втора употреба такава от Браво HGT,предния мост се развива, рейката също,сваля се генерацията,задния тампон на мотора с конзолата.Предпазната ламарина на жилата на скоростите се разхлабва,защото тя лежи в единия си край върху предния мост.След това с напъване и разместване се разменят двете щанги.Следва обратния монтаж.Биалетките за Браво/Брава стават на Мареа без никакво преправяне.Работа около 3 часа,без помощник на канал.
                            Е това е приказка! Браво за свършената работа и браво че сподели и тук че става! Ще бъде от полза определено!
                            ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                            // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                            Коментар


                              #15
                              goro71 написа:
                              Времето се оправи и дойде ред за ремонта на стабилизиращата щанга.Взех втора употреба такава от Браво HGT,предния мост се развива, рейката също,сваля се генерацията,задния тампон на мотора с конзолата.Предпазната ламарина на жилата на скоростите се разхлабва,защото тя лежи в единия си край върху предния мост.След това с напъване и разместване се разменят двете щанги.Следва обратния монтаж.Биалетките за Браво/Брава стават на Мареа без никакво преправяне.Работа около 3 часа,без помощник на канал.
                              Точно това резюме ми липсваше !!! Аз си мислех, че ще мога на място да измъкна тампоните на стабилизиращата щанга.Благодаря !
                              Fiat Punto '95 TD, Fiat Marea '00 JTD, Fiat Stilo '05 JTD, Fiat Brava '96 D, Fiat Doblo '08 MJTD, Fiat Doblo '08 metan, Fiat Multipla '05 metan

                              Коментар

                              Working...
                              X