Здравейте колеги. Проблема е във задните спирачки, блокират от ЕДНА ГОДИНА при първите няколко натискания и свирят здраво, после всичко е наред ( след престой се получава ) Такаааа, всичко е сменено едновременно като : -Спирачни барабани -буталата за челюстите-всичките пружини-спирачните кантари-и самите накладки които се водят тип БЕНДИКС и се саморегулират!!! Къде би могъл да е проблема със задържането и блокирането! Само дето и спирачната помпа не съм сменил! Вече незнам какво да мисля, моля дайте малко акъл че ако падне сняг съм опасен за мен и за останалите !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем + логическа задачка за задни спирачки
Collapse
X
-
Проблем + логическа задачка за задни спирачки
CSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"Етикети: –
-
CSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
Коментар
-
Tornado написа:И от другата страна по същия начин.CSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
Коментар
-
ninoneno написа:Същото се получава и при мене но когато времето е влажно или вали окислява ли се нещо в барабаните незнам вече и азПроблема си го решавам като дръпна ръчната на първия зъб и карам десетина метра,после всичко е нормалноCSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
Коментар
-
Има малко развитие по моят проблем, Както "Tornado" ме посъветва, се захванах и ми върза от първия път със смяната на маркучите! Имам положителен ефект, даже мн ми харесва как се държи със спирачките! Пак коват здраво на първо потегляно но е къде, къде по-добре и по-за кратко! Забелязах,че старите маркучи сa с доста голяма разлика в дължината за разлика от оригиналните 175 мм! Когато сменях задните накладки забелязах, че едната е до желязо изкопана а другата имаше още 50% живот, това си го обяснявам с различната дължина на старите маркучи и различното раздуване по време на спиране и следователно по-голям натиск на едната спирачка! Сега всичко е 50 на 50 и предстои смяна и на предните маркучи като за десерт, понеже имам леко вълнуване в предницата! Пак благодаря и специални поздрави на ’Tornado’CSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
Коментар
-
mancuzo написа:Има малко развитие по моят проблем, Както "Tornado" ме посъветва, се захванах и ми върза от първия път със смяната на маркучите! Имам положителен ефект, даже мн ми харесва как се държи със спирачките! Пак коват здраво на първо потегляно но е къде, къде по-добре и по-за кратко! Забелязах,че старите маркучи сa с доста голяма разлика в дължината за разлика от оригиналните 175 мм! Когато сменях задните накладки забелязах, че едната е до желязо изкопана а другата имаше още 50% живот, това си го обяснявам с различната дължина на старите маркучи и различното раздуване по време на спиране и следователно по-голям натиск на едната спирачка! Сега всичко е 50 на 50 и предстои смяна и на предните маркучи като за десерт, понеже имам леко вълнуване в предницата! Пак благодаря и специални поздрави на ’Tornado’Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар