Ако болтовете са достатъчно стегнати може би няма да има проблем, защото транспортната лента е много твърда. Като спече и се залепи на бомбето и макферсона ще стане като твърда връзка.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Увеличаване на клиренса на Мареа ТД100 до 15,5 см.
Collapse
X
-
Заобикаляйте шахтите, и няма нужда от повдигане. Бегачките трябва да са с ниски предници за да са стабилни при високи скорости Като я вирнеш много и започва да се качва на въздушна възглавница при 120 -130 км/ч. Така както ми е ниска предницата, със 180 направо залепва на пътя.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Заобикаляйте шахтите, и няма нужда от повдигане. Бегачките трябва да са с ниски предници за да са стабилни при високи скорости Като я вирнеш много и започва да се качва на въздушна възглавница при 120 -130 км/ч. Така както ми е ниска предницата, със 180 направо залепва на пътя.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Мхм, ама има една малка подробност за задницата и много подробности около това как е оформена долната част на двигателния отсек. При движрние с висока скорост /писах обяснение в някоя тема но ще се повторя/ , ниската предница и малко по-високата заднца, създават една област на ниско налягане под колата, и по този начин колата стои по-стабилно на пъя. Има и една особеност, че нашите коли по принцип са проектирани с кора под ДВГ, която кора, освен че подобрява охлаждането на ДВГ, предпазвайки долната част на ДВГ-отсека от завихряния и съотвтетно задържане на топлия въздух, подобрява и ареодинамичните качества на автомобила. Колегата дето мисли да сложи пружини от Мареа с 2,4 мотор, няма да повдигне ТД100 с повече от 2 см. , което реало ако му е целта ми се вижда безсмислено, но може да си осигури по-твърда возия. И ако трябва да съм откровен, нови пружини за ТД100 ще му задоволят желанието, защото старите са вече уморени и поомекнали, което води до свиването им от по-малко натоварване и смъкване на предница на по-ниско. С две думи нищо като че ли не печели от това . Все пак това е лично мое виждане по въпроса. И въпреки всичко това не е неправилно и опасно, както подлагането на парче транспортна лента, на място където трябва да има твърда връзка.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Спечелих 6 сантиметра!Но не е толкова лесно деСкоро ще кача снимкиСамо че аз сложих и пружини и амове от 2.4 та амовете имаха нужда от малко преправяне и съсем скоро ще кача снимки Старите амове и пружини изглеждаха добре но все пак не гарантирам че са били на 100%Но все пак и новите са втора употребаУсеща се малко по твърдо окачване отпред но за 6 см го приемамСега мога да сложа гуми с 3 см по голям диаметър значи съм спечелил 7.5 смКоето е добре за мен
Коментар
-
u_bo
някой има ли впечатления от този метод - на снимките.цената му е соленичка - 70 лв.но как е ефекта?
Коментар
-
u_bo написа:някой има ли впечатления от този метод - на снимките.цената му е соленичка - 70 лв.но как е ефекта?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
u_bo написа:някой има ли впечатления от този метод - на снимките.цената му е соленичка - 70 лв.но как е ефекта?M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар