Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Увеличаване на клиренса на Мареа ТД100 до 15,5 см.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Ако болтовете са достатъчно стегнати може би няма да има проблем, защото транспортната лента е много твърда. Като спече и се залепи на бомбето и макферсона ще стане като твърда връзка.

    Коментар


      #32
      На мен ми хрумна идеята да сложа на моята(1.9тд) пружини от 2.4тдВ спецификациите ги дават с почти еднаква височина, но малко по-твърди.Най-вероятно ще почне да вози малко по-твърдо но би трябвало да стане и малко по-висока отпред.Как мислите?

      Коментар


        #33
        Заобикаляйте шахтите, и няма нужда от повдигане. Бегачките трябва да са с ниски предници за да са стабилни при високи скорости Като я вирнеш много и започва да се качва на въздушна възглавница при 120 -130 км/ч. Така както ми е ниска предницата, със 180 направо залепва на пътя.
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #34
          едва ли ще се вирне много с пружини и амове от 2.4като го направя ще има снимки - преди/следсамо малко да се отвори времето че ме чака спукания картер на "бегачката"

          Коментар


            #35
            Dido_Lyubenov написа:
            Заобикаляйте шахтите, и няма нужда от повдигане. Бегачките трябва да са с ниски предници за да са стабилни при високи скорости Като я вирнеш много и започва да се качва на въздушна възглавница при 120 -130 км/ч. Така както ми е ниска предницата, със 180 направо залепва на пътя.
            И задницата трябва да е ниска иначе ще си занесе в завоите, А това за шахтите си прав, радвай се че няма трамвайни релси
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #36
              Мхм, ама има една малка подробност за задницата и много подробности около това как е оформена долната част на двигателния отсек. При движрние с висока скорост /писах обяснение в някоя тема но ще се повторя/ , ниската предница и малко по-високата заднца, създават една област на ниско налягане под колата, и по този начин колата стои по-стабилно на пъя. Има и една особеност, че нашите коли по принцип са проектирани с кора под ДВГ, която кора, освен че подобрява охлаждането на ДВГ, предпазвайки долната част на ДВГ-отсека от завихряния и съотвтетно задържане на топлия въздух, подобрява и ареодинамичните качества на автомобила. Колегата дето мисли да сложи пружини от Мареа с 2,4 мотор, няма да повдигне ТД100 с повече от 2 см. , което реало ако му е целта ми се вижда безсмислено, но може да си осигури по-твърда возия. И ако трябва да съм откровен, нови пружини за ТД100 ще му задоволят желанието, защото старите са вече уморени и поомекнали, което води до свиването им от по-малко натоварване и смъкване на предница на по-ниско. С две думи нищо като че ли не печели от това . Все пак това е лично мое виждане по въпроса. И въпреки всичко това не е неправилно и опасно, както подлагането на парче транспортна лента, на място където трябва да има твърда връзка.
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #37
                именнопонеже не ми се експериментира с подложки реших да го правя така2 см са си 2 сма и тя и без това не е с кой знае колко меко окачване отпред

                Коментар


                  #38
                  Мисля веднага да направя тая операция но искам да попитам дали тази подложка може да бъде 35мм и дали това ще се отрази на стабилността на колата?
                  Жоре

                  Коментар


                    #39
                    Спечелих 6 сантиметра!Но не е толкова лесно деСкоро ще кача снимкиСамо че аз сложих и пружини и амове от 2.4 та амовете имаха нужда от малко преправяне и съсем скоро ще кача снимки Старите амове и пружини изглеждаха добре но все пак не гарантирам че са били на 100%Но все пак и новите са втора употребаУсеща се малко по твърдо окачване отпред но за 6 см го приемамСега мога да сложа гуми с 3 см по голям диаметър значи съм спечелил 7.5 смКоето е добре за мен

                    Коментар


                      #40
                      някой има ли впечатления от този метод - на снимките.цената му е соленичка - 70 лв.но как е ефекта?

                      Коментар


                        #41
                        u_bo написа:
                        някой има ли впечатления от този метод - на снимките.цената му е соленичка - 70 лв.но как е ефекта?
                        Замисли се за наште пътища и ще се сетиш за дефекта, иначе идеята е хубава но неприлижима на практика в България.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #42
                          u_bo написа:
                          някой има ли впечатления от този метод - на снимките.цената му е соленичка - 70 лв.но как е ефекта?
                          Това нещо ограничава хода на пружината и возията става близка до тази на Опел Кадет Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Друг е въпроса, че има опасност от счупване на пружината с тези вложки... идеята е да се повдигне шасито като се подложи м/у него и пружината или м/у пружината и окачването... Само така се запазва хода на пружината, но пък се скъсява хода на амортесьора... Общо взето не може да се мърда много, много от заводския клиренс, ако не се преправят и амовете и пружините...
                          M-Benz E 250 TD 150hp
                          M-Benz 200d 75 hp
                          Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

                          Коментар

                          Working...
                          X