Хубаво си е джантата да ляга и в средата. Не случайно е направено това и го има и на фланците.Колега ако си сметнеш всичките магарии които ще направиш ще се убедиш, че е било по добре да си беше купил истински фланци и да нямаш главоболия.Аз съм с 20мм фланци алуминиеви + по дълги болтове и сега ще трябва пак да се разправям със стругар. Оригиналните болтове са ми за ключ 17 а по дългите за 19. Едно, че трябва да си нося още един ключ ами и по плътно влиза в джантата самият ключ и я драска
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фланци за Лада
Collapse
X
-
chaveto написа:Хубаво си е джантата да ляга и в средата. Не случайно е направено това и го има и на фланците.Колега ако си сметнеш всичките магарии които ще направиш ще се убедиш, че е било по добре да си беше купил истински фланци и да нямаш главоболия.Аз съм с 20мм фланци алуминиеви + по дълги болтове и сега ще трябва пак да се разправям със стругар. Оригиналните болтове са ми за ключ 17 а по дългите за 19. Едно, че трябва да си нося още един ключ ами и по плътно влиза в джантата самият ключ и я драскаТеоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
В нета информацията е доста пръсната и се изнервих да търся,но пък попаднах на тази тема затова ще питам тук.Разбрах от темата,че си се сдобил с 4 фланеца ладови с дебелина 5мм за около 20лв. Ясно е,че си имат 4х98 дупки.Но искам да питам дали втулката,която си стърчи оригинално от диска и барабана ляга точно в централният отвор на фланеца и дали фланеца си има нещо подобно,което да влиза в джантата?И дали може да се използват обикновенни болтове(едвали но пък да питам 5мм не са много)?Разбирате, че търся най-евтиния вариант :Д Защото с 400-500лв намерих много варианти.FIAT tempra 1.6
Коментар
-
Да, тези които си постнал наистина са по-добрите. Миналата седмица като бях на гумаджия сменяха гумите на една Панда и фланците, които сложиха бяха наистина както ти ги описваш като шайби, без да има втулка на централния отвор. Говорих със собственика и той каза, че нямал никакви проблеми породени от липсата на такава втулка.Fiat Bravo 11'97
1.4 12V A/C
Коментар
-
Проблема с фланците на задните гуми го реших с по-сигурен и ефтин вариант. Значи, задните носачи на алфа ромео 145, 146, 155, фиат мареа и фиат браво 2.0 20v (за делта, дедра не съм сигурен) са изнесени с около 12-13 mm повече от на другите италианки. Това от своя страна означава, че все едно нареждаме 2,5 ладови фланци само със смяна на задните носачи. Аз си ги намерих безплатно (армаган). По този начин се пестят и допълнително парички за раздвижни болтове, а и главината остава открита, на която да се монтира центриращата втулката, задължителна при джанти 4х100.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар