Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фланци за Лада

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Хубаво си е джантата да ляга и в средата. Не случайно е направено това и го има и на фланците.Колега ако си сметнеш всичките магарии които ще направиш ще се убедиш, че е било по добре да си беше купил истински фланци и да нямаш главоболия.Аз съм с 20мм фланци алуминиеви + по дълги болтове и сега ще трябва пак да се разправям със стругар. Оригиналните болтове са ми за ключ 17 а по дългите за 19. Едно, че трябва да си нося още един ключ ами и по плътно влиза в джантата самият ключ и я драска

    Коментар


      #17
      chaveto написа:
      Хубаво си е джантата да ляга и в средата. Не случайно е направено това и го има и на фланците.Колега ако си сметнеш всичките магарии които ще направиш ще се убедиш, че е било по добре да си беше купил истински фланци и да нямаш главоболия.Аз съм с 20мм фланци алуминиеви + по дълги болтове и сега ще трябва пак да се разправям със стругар. Оригиналните болтове са ми за ключ 17 а по дългите за 19. Едно, че трябва да си нося още един ключ ами и по плътно влиза в джантата самият ключ и я драска
      Ами аз знам, че трябва да ляга в средата. Аз още не съм ги сложил, ще ги сложа чак след като направя втулки за централния отвор ... Ами и аз мислех за преходни фланци ама ми се струва че 2 сантиметра ще са много отпред, че много я снижих (мисля че под 2 сантиметра преходни не можеха да се направат) Иначе отзад няма да има проблем с 2 сантиметра фланци :P
      Теоритиците си лаят, голфа си върви!

      Коментар


        #18
        В нета информацията е доста пръсната и се изнервих да търся,но пък попаднах на тази тема затова ще питам тук.Разбрах от темата,че си се сдобил с 4 фланеца ладови с дебелина 5мм за около 20лв. Ясно е,че си имат 4х98 дупки.Но искам да питам дали втулката,която си стърчи оригинално от диска и барабана ляга точно в централният отвор на фланеца и дали фланеца си има нещо подобно,което да влиза в джантата?И дали може да се използват обикновенни болтове(едвали но пък да питам 5мм не са много)?Разбирате, че търся най-евтиния вариант :Д Защото с 400-500лв намерих много варианти.
        FIAT tempra 1.6

        Коментар


          #19
          Прочети внимателно цялата тема, колегата споменава по-горе, че ладовите фланци не уплътняват в централния отвор на джантит и затова му се налага да прави втулки.
          Fiat Bravo 11'97
          1.4 12V A/C

          Коментар


            #20
            Повече от половин година карах с ладови фланци отзад без никакви проблеми Не съм се занимавал с втулки...
            '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
            '97 Coupe 16VT 262WHP+

            Коментар


              #21
              Ами също се споменава, че джантите му са 4х100 и може да прави втулки за тях. Не съм много наясно и като видя 4х100 си мисля и за друг централен отвор различен от този на FIAT (по-голям или нещо такова)
              FIAT tempra 1.6

              Коментар


                #22
                Сега ще задам въпроса си малко по-точно :D Тези ладови фланци изглеждат ли като нормални фланци или са повече като шайби и като се сложат гуммата увисва само на болтовете ?Ето на това викам нормален фланец,такива сякаш се срештат наи-често.
                Прикачени файлове
                FIAT tempra 1.6

                Коментар


                  #23
                  Да, тези които си постнал наистина са по-добрите. Миналата седмица като бях на гумаджия сменяха гумите на една Панда и фланците, които сложиха бяха наистина както ти ги описваш като шайби, без да има втулка на централния отвор. Говорих със собственика и той каза, че нямал никакви проблеми породени от липсата на такава втулка.
                  Fiat Bravo 11'97
                  1.4 12V A/C

                  Коментар


                    #24
                    Проблема с фланците на задните гуми го реших с по-сигурен и ефтин вариант. Значи, задните носачи на алфа ромео 145, 146, 155, фиат мареа и фиат браво 2.0 20v (за делта, дедра не съм сигурен) са изнесени с около 12-13 mm повече от на другите италианки. Това от своя страна означава, че все едно нареждаме 2,5 ладови фланци само със смяна на задните носачи. Аз си ги намерих безплатно (армаган). По този начин се пестят и допълнително парички за раздвижни болтове, а и главината остава открита, на която да се монтира центриращата втулката, задължителна при джанти 4х100.

                    Коментар

                    Working...
                    X