Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на шарнир с носач или пълнене на шарнир ?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Торнадо, като стане време ( другата седмица най-вероятно) ще ти пиша като идвам в Казанлък.....А около майстора - имам няколко въпроса : 1.во - с колата ли да дойда и на място да се свалят или само с носачите ? ( голям зор със свалянето ще имам аз, идея си нямам как )2-ро - за 1 ден става ли ? ( евентуално да я вдигна на трупчета в с. Ягода - там имам вила и да довтасам с някой приятел )3-то - Съвет около тая история - оправям шарнира и какво е хубаво да сменя още - тампони, маншони ли квото там е хубаво да се смени ??? ( да ги потърся в някой каталог за ориентир за цената им ..... )4-то Кормилната рейка...... кви пари ще да е ( Фиат Браво 1.6) ?хихихихи затрупах ви с въпроси пак, сори за което, но така е с невежия

    Коментар


      #17
      Рейката нова е доста пара.Втора ръка е въпрос на късмет.Твойта тече ли?Луфтове ли има?
      Fiat Tipo
      Corsa b комби !

      Коментар


        #18
        pecata написа:
        Рейката нова е доста пара.Втора ръка е въпрос на късмет.Твойта тече ли?Луфтове ли има?
        Според майсторите - луфт !

        Коментар


          #19
          somebulgar написа:
          pecata написа:
          Рейката нова е доста пара.Втора ръка е въпрос на късмет.Твойта тече ли?Луфтове ли има?
          Според майсторите - луфт !
          И от къде ще доиде този луфт.......ако не тече масло и се върти лесно волана не я пипай. Носачите ги сваляш и ги носиш, никои няма да тръгне да ти ги сваля за 11лв. на брои. Звъниш на някои колега да те упъти за майстора а телефони има в темата за спешна помощ във всеки град. Може да звъннеш на мен или на Tornado които ти е предложил да те заведе.Скоро носих два носача на колега и станаха за час и половина, може да е било късмет незнам, зависи колко работа има. Щом ще ги сваляш сменяй и тампоните, няма да сбъркаш, щом има луфт огледаи и кормилните накраиници (вътрешни и външни ) с две думи щом я разхвърляш сменяй всичко съмнително, без рейката А и още нещо......смени майсторите

          Коментар


            #20
            Така.... аз не мога да си сваля носачите сам, а и приятелите които могат да помогнат ги няма в момента. Ако дойда до К-к примерно с колата, някъде да ме упътите при майсторче да ги свали ( е и колкото може по приемливо в цената за сваляне и качване ) И ако не станат за 1 ден......с автобус или някой мой приятел ще дойде да ме вземе и на другия ден да е готово........ П.П. ако рейката не тече значи няма проблем ...така ли да разбирам?! мисля моята има малко луфт и това дали пречи на стенда много ??? или ония искаха само да ми вземат паричките ???

            Коментар


              #21
              somebulgar написа:
              Така.... аз не мога да си сваля носачите сам, а и приятелите които могат да помогнат ги няма в момента. Ако дойда до К-к примерно с колата, някъде да ме упътите при майсторче да ги свали ( е и колкото може по приемливо в цената за сваляне и качване ) И ако не станат за 1 ден......с автобус или някой мой приятел ще дойде да ме вземе и на другия ден да е готово........ П.П. ако рейката не тече значи няма проблем ...така ли да разбирам?! мисля моята има малко луфт и това дали пречи на стенда много ??? или ония искаха само да ми вземат паричките ???
              Мойта рейка има луфт при вътрешните накрайници,не тече и по никъкъв начин не пречи на стенда.Луфта е малък де,но невярвам твоя да е голям при положение,че не тече.
              Fiat Tipo
              Corsa b комби !

              Коментар


                #22
                somebulgar написа:
                Торнадо, като стане време ( другата седмица най-вероятно) ще ти пиша като идвам в Казанлък.....А около майстора - имам няколко въпроса : 1.во - с колата ли да дойда и на място да се свалят или само с носачите ? ( голям зор със свалянето ще имам аз, идея си нямам как )2-ро - за 1 ден става ли ? ( евентуално да я вдигна на трупчета в с. Ягода - там имам вила и да довтасам с някой приятел )3-то - Съвет около тая история - оправям шарнира и какво е хубаво да сменя още - тампони, маншони ли квото там е хубаво да се смени ??? ( да ги потърся в някой каталог за ориентир за цената им ..... )
                Аз ще ти ги демонтирам ама ако се окаже ,че трябва да се подменят тампони не знам дали ще има наличност в Казанлък за да сменя и тях и да стане за един ден.Иначе не е задължителна смяната на тампоните защото рециклирането ще скочи на около 35 лв. и ако се слага труд става повечко ,но поне ще знаеш ,че скоро с тези шарнири няма да имаш проблеми.
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #23
                  Tornado написа:
                  Аз ще ти ги демонтирам ама ако се окаже ,че трябва да се подменят тампони не знам дали ще има наличност в Казанлък за да сменя и тях и да стане за един ден.Иначе не е задължителна смяната на тампоните защото рециклирането ще скочи на около 35 лв. и ако се слага труд става повечко ,но поне ще знаеш ,че скоро с тези шарнири няма да имаш проблеми.
                  Как ще разберем дали трябва и тампони ? И ако трябва да си ги купя от Стара Загора, и да дойда с тях. Дай ми цена за демонтажа на 2-та, пълненето им, смяната на тампоните и после монтаж на носачите ( аз тампоните ще си ги купя от Стз и ще ти ги донеса, да е сигурна работата )

                  Коментар


                    #24
                    Plastex написа:
                    Още един въпрос възниква, има ли такъв човек за Варна, доколкото си спомням, колеги бяха споменавали, че някъде във Варна също поправят шарнирите. Че и моята нещо потропва предателски по неравностите, кат стар оптимист си мисля, че може и да са само биалетки
                    Има такъв майстор във Варна. Пиши ми ЛС и ще ти обясня къде е точно.
                    Fiat Bravo 1.9JTD 105
                    D I E S E L P O W E R

                    Коментар


                      #25
                      рейка не пипай като не тече.
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #26
                        Bravo_JTD написа:
                        Plastex написа:
                        Още един въпрос възниква, има ли такъв човек за Варна, доколкото си спомням, колеги бяха споменавали, че някъде във Варна също поправят шарнирите. Че и моята нещо потропва предателски по неравностите, кат стар оптимист си мисля, че може и да са само биалетки
                        Има такъв майстор във Варна. Пиши ми ЛС и ще ти обясня къде е точно.
                        За във Бургас някой знае ли нещо за подобен майстор?
                        EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                        Коментар


                          #27
                          somebulgar написа:
                          Tornado написа:
                          Аз ще ти ги демонтирам ама ако се окаже ,че трябва да се подменят тампони не знам дали ще има наличност в Казанлък за да сменя и тях и да стане за един ден.Иначе не е задължителна смяната на тампоните защото рециклирането ще скочи на около 35 лв. и ако се слага труд става повечко ,но поне ще знаеш ,че скоро с тези шарнири няма да имаш проблеми.
                          Как ще разберем дали трябва и тампони ? И ако трябва да си ги купя от Стара Загора, и да дойда с тях. Дай ми цена за демонтажа на 2-та, пълненето им, смяната на тампоните и после монтаж на носачите ( аз тампоните ще си ги купя от Стз и ще ти ги донеса, да е сигурна работата )
                          Рециклирането на долен носач в Стара Загора е 95 лв. (ако не се лъжа) като цената включва рециклаж на шарнира, смяна на тампони (и двата) с полиуретанови. Тествал съм ги на Алфата и съм много доволен. Ако искаш ще ти дам координати на момчетата. Аз утре вечер ще оставям Мултиплата там за тази интервенция на двата носача. В Казанлък съм носил накрайници, защото на Алфата шарнирите на долните носачи не ги правят там и оттам съм доволен. Наистина станаха за час и половина. Друг вариант, който мога да ти препоръчам е да си направиш шарнирите в Казанлък, а тампоните да сложиш полиуретан тук. Не си заслужава купуване на нови носачи, както и тампони, от съмнителни марки - взимал съм едни италиански в червена опаковка, които не стават за нищо, освен да си ги отремонтираш подобаващо в последствие. Изкарват няма и 5000 км.
                          Fiat Multipla 1.9jtd 81 kW - м'глата, вече с полиуретан

                          Коментар


                            #28
                            nmushnikov написа:
                            somebulgar написа:
                            Tornado написа:
                            Аз ще ти ги демонтирам ама ако се окаже ,че трябва да се подменят тампони не знам дали ще има наличност в Казанлък за да сменя и тях и да стане за един ден.Иначе не е задължителна смяната на тампоните защото рециклирането ще скочи на около 35 лв. и ако се слага труд става повечко ,но поне ще знаеш ,че скоро с тези шарнири няма да имаш проблеми.
                            Как ще разберем дали трябва и тампони ? И ако трябва да си ги купя от Стара Загора, и да дойда с тях. Дай ми цена за демонтажа на 2-та, пълненето им, смяната на тампоните и после монтаж на носачите ( аз тампоните ще си ги купя от Стз и ще ти ги донеса, да е сигурна работата )
                            Рециклирането на долен носач в Стара Загора е 95 лв. (ако не се лъжа) като цената включва рециклаж на шарнира, смяна на тампони (и двата) с полиуретанови. Тествал съм ги на Алфата и съм много доволен. Ако искаш ще ти дам координати на момчетата. Аз утре вечер ще оставям Мултиплата там за тази интервенция на двата носача. В Казанлък съм носил накрайници, защото на Алфата шарнирите на долните носачи не ги правят там и оттам съм доволен. Наистина станаха за час и половина. Друг вариант, който мога да ти препоръчам е да си направиш шарнирите в Казанлък, а тампоните да сложиш полиуретан тук. Не си заслужава купуване на нови носачи, както и тампони, от съмнителни марки - взимал съм едни италиански в червена опаковка, които не стават за нищо, освен да си ги отремонтираш подобаващо в последствие. Изкарват няма и 5000 км.
                            Ако е 95 лв. на носач това си е жив обир и не бих ги дал никога, ако е за двата броя може

                            Коментар


                              #29
                              При положение, че най-евтините и съответно ниско качествени носачи са доста по-скъпи , а и нямат нищо общо с полиуретана, смятам, че инвестицията си заслужава.
                              Fiat Multipla 1.9jtd 81 kW - м'глата, вече с полиуретан

                              Коментар


                                #30
                                nmushnikov написа:
                                При положение, че най-евтините и съответно ниско качествени носачи са доста по-скъпи , а и нямат нищо общо с полиуретана, смятам, че инвестицията си заслужава.
                                Коригирай си мерника с цените.Поздрави.

                                Коментар

                                Working...
                                X