Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Офсет джанти на Пунто

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    и според мен тези 2мм междуболтово разстояние може да се обере и ще се завият болтовете но дали ще се центрира джантата и няма да бие при някаква скорост нз
    Fiat Bravo TD100

    Коментар


      #17
      Мойте джанти са 4х100 малко тегаво се затягат,но става.А за централния отвор си правих пластмасови втулки защото джантите ми са с цент. отвор 60
      FIAT Bravo GT 1.6 16V 1999 - Pandora's Box
      Единствено в България "селянин" е обидна дума.

      Коментар


        #18
        Колега, преди време на друга италянка която имах сложих 4х100 но след няколко сваляния и качвания на джантите при гумаджии ми се прецака резбата на главината и гумите почнаха да ми падат по време на движение. Така че аз лично никога повече няма да сложа 4х100 вместо 4х98. Ако си намерил евтини 4х100 ги рамени за 4х98 за да ти е мирна главата.п.п. като казвам че при няколко ходения на гумаджия /с пневнатичен гайковерт който стяга повече отколкото на ръка/ ми се получи това /минаха 2г./ . така че според мен рано или късно ще се стигне дотам.Поздрави.
        Fiat Ritmo 1.1 1985g. 44kw, Lancia Thema 2.0 i.e 1986g 85kw, Lancia Dedra 1.8 i.e 1992g. 77kw, Fiat Marea 1.8 16v 1997g. 83kw, Alfa Romeo 1.8t.s. 1999g 144ks, Lancia Lynda 1.9jtd 2004g. 115++is, Lancia Phedra 2.2 hdi 2002g 128ks,Fiat Freemont 2.0 multijet2 2014g 140ks

        Коментар


          #19
          както писах по-горе, доста години карах ладата така и никога не съм имал проблеми, а ладите за рали и писта и сега се карат така, но в крайна сметка всеки си преценя, но шпилките са задължителни

          Коментар


            #20
            michev написа:
            както писах по-горе, доста години карах ладата така и никога не съм имал проблеми, а ладите за рали и писта и сега се карат така, но в крайна сметка всеки си преценя, но шпилките са задължителни
            Със шпилки съм сигурен че няма да има проблем и ще ми е много по лесно при всяко слагане на джантата но от къде мога да намеря такива шпилки и има ли нещо специфично при слагането им?
            Fiat Bravo TD100

            Коментар


              #21
              доста често се поставя тоя въпрос 4х100 стават без никъв проблем с ЕКСЦЕНТРИЧНИ БЛОТОВЕ самия конус е подвижна шаиба която компенсира тази разлика от 2мм а колега който каза че му е заминала резбата с тоя пистолет да натяга може и майстора да ги е прее**л..
              Haters Gonna Hate

              Коментар


                #22
                Стягане само на ръка, а шпилките се правят, готови няма как, че трябва да се съобразиш с типа джанти, които ще ползваш /дебелината на алуминиевата джанта/. Хубаво е, ако джантите нямат капачки дължината на шпилките да се авансира евентуално за фланци. На ладите ги заваряхме леко отвътре на главината или полуоската,но това е необходимо само за бегачките, че там за ден може и 5 пъти да сменяш гуми, при нормална кола се оставя 5 мм ненарязана част до която се стяга и се слага лепило /осигурител за резби/.

                Коментар


                  #23
                  popai145 написа:
                  Колега, преди време на друга италянка която имах сложих 4х100 но след няколко сваляния и качвания на джантите при гумаджии ми се прецака резбата на главината и гумите почнаха да ми падат по време на движение. Така че аз лично никога повече няма да сложа 4х100 вместо 4х98. Ако си намерил евтини 4х100 ги рамени за 4х98 за да ти е мирна главата.п.п. като казвам че при няколко ходения на гумаджия /с пневнатичен гайковерт който стяга повече отколкото на ръка/ ми се получи това /минаха 2г./ . така че според мен рано или късно ще се стигне дотам.Поздрави.
                  Точно заради това винаги аз си слагам джантите,които са 4х100
                  FIAT Bravo GT 1.6 16V 1999 - Pandora's Box
                  Единствено в България "селянин" е обидна дума.

                  Коментар


                    #24
                    А защо просто не ползвате т.нар. ексцентрични болтове (те затва са измислени и се ползват) и с точни втулки на централния отвор на джантата към главината, няма да имате никви грижи нито с прецакани резби на главините, нито с притеснения от скъсване на болтове, шпилки и тем подобни тъпни Yellow_Flash_Colorz_PDT_16

                    Коментар


                      #25
                      Всеки си преценя какво да ползва, както писах по горе, там съм обяснил и за шпилките, пък нека за теб да са тъпни. Дотук дискусиятя бе ползотворна за мен, ама все ще се намери някой да дава квалификаций.

                      Коментар


                        #26
                        michev написа:
                        Всеки си преценя какво да ползва, както писах по горе, там съм обяснил и за шпилките, пък нека за теб да са тъпни. Дотук дискусиятя бе ползотворна за мен, ама все ще се намери някой да дава квалификаций.
                        Използването на шпилки, как точно решава проблема с разликата между 4х100мм и 4х98мм междуболтово разстояние? А и на мен лично неми се струва нито по-евтино, нито по-сигурно, нито по-лесно тва с преправките и монтажа на шпилки, спрямо ползването на нови качествени ексцентрични болтове и точни центриращи втулки на централния отвор А за преценката, кой кво да ползва и да праи, си абсолютно прав Yellow_Flash_Colorz_PDT_16

                        Коментар


                          #27
                          biser_as написа:
                          А защо просто не ползвате т.нар. ексцентрични болтове (те затва са измислени и се ползват) и с точни втулки на централния отвор на джантата към главината, няма да имате никви грижи нито с прецакани резби на главините, нито с притеснения от скъсване на болтове, шпилки и тем подобни тъпни Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                          Колега остава да кажеш от къде да си взема ексцентрични болтове.Джанти си намерих 4х100 сега ми трябват болтовете
                          Fiat Bravo TD100

                          Коментар


                            #28
                            mito_vr написа:
                            Колега остава да кажеш от къде да си взема ексцентрични болтове.Джанти си намерих 4х100 сега ми трябват болтовете
                            Ето от тук например Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 http://www.etebg.com/Обаждаш им се и си поръчваш, пращат ти ги с куриер с наложен платеж и готово Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Могат да ти пратят 12бр.+4бр. секретни (пак ексцентрични).

                            Коментар


                              #29
                              biser_as написа:
                              mito_vr написа:
                              Колега остава да кажеш от къде да си взема ексцентрични болтове.Джанти си намерих 4х100 сега ми трябват болтовете
                              Ето от тук например Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 http://www.etebg.com/Обаждаш им се и си поръчваш, пращат ти ги с куриер с наложен платеж и готово Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Могат да ти пратят 12бр.+4бр. секретни (пак ексцентрични).
                              Златен си колега.В каталога не намерих ексцентрични болтове но предполагам че като звънна и обясна всичко ще е точно
                              Fiat Bravo TD100

                              Коментар


                                #30
                                mito_vr написа:
                                Златен си колега.В каталога не намерих ексцентрични болтове но предполагам че като звънна и обясна всичко ще е точно
                                Не знам как си прегледал каталога Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , мма на 15 страница аз виждам точно тези болтове Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Пише "болтове с изместен конус" Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , само трябва да решиш и прецениш колко дълги ти трябват и да си ги поръчаш, ако те устройват

                                Коментар

                                Working...
                                X