и според мен тези 2мм междуболтово разстояние може да се обере и ще се завият болтовете но дали ще се центрира джантата и няма да бие при някаква скорост нз
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Офсет джанти на Пунто
Collapse
X
-
Колега, преди време на друга италянка която имах сложих 4х100 но след няколко сваляния и качвания на джантите при гумаджии ми се прецака резбата на главината и гумите почнаха да ми падат по време на движение. Така че аз лично никога повече няма да сложа 4х100 вместо 4х98. Ако си намерил евтини 4х100 ги рамени за 4х98 за да ти е мирна главата.п.п. като казвам че при няколко ходения на гумаджия /с пневнатичен гайковерт който стяга повече отколкото на ръка/ ми се получи това /минаха 2г./ . така че според мен рано или късно ще се стигне дотам.Поздрави.Fiat Ritmo 1.1 1985g. 44kw, Lancia Thema 2.0 i.e 1986g 85kw, Lancia Dedra 1.8 i.e 1992g. 77kw, Fiat Marea 1.8 16v 1997g. 83kw, Alfa Romeo 1.8t.s. 1999g 144ks, Lancia Lynda 1.9jtd 2004g. 115++is, Lancia Phedra 2.2 hdi 2002g 128ks,Fiat Freemont 2.0 multijet2 2014g 140ks
Коментар
-
michev написа:както писах по-горе, доста години карах ладата така и никога не съм имал проблеми, а ладите за рали и писта и сега се карат така, но в крайна сметка всеки си преценя, но шпилките са задължителниFiat Bravo TD100
Коментар
-
Стягане само на ръка, а шпилките се правят, готови няма как, че трябва да се съобразиш с типа джанти, които ще ползваш /дебелината на алуминиевата джанта/. Хубаво е, ако джантите нямат капачки дължината на шпилките да се авансира евентуално за фланци. На ладите ги заваряхме леко отвътре на главината или полуоската,но това е необходимо само за бегачките, че там за ден може и 5 пъти да сменяш гуми, при нормална кола се оставя 5 мм ненарязана част до която се стяга и се слага лепило /осигурител за резби/.
Коментар
-
popai145 написа:Колега, преди време на друга италянка която имах сложих 4х100 но след няколко сваляния и качвания на джантите при гумаджии ми се прецака резбата на главината и гумите почнаха да ми падат по време на движение. Така че аз лично никога повече няма да сложа 4х100 вместо 4х98. Ако си намерил евтини 4х100 ги рамени за 4х98 за да ти е мирна главата.п.п. като казвам че при няколко ходения на гумаджия /с пневнатичен гайковерт който стяга повече отколкото на ръка/ ми се получи това /минаха 2г./ . така че според мен рано или късно ще се стигне дотам.Поздрави.
Коментар
-
А защо просто не ползвате т.нар. ексцентрични болтове (те затва са измислени и се ползват) и с точни втулки на централния отвор на джантата към главината, няма да имате никви грижи нито с прецакани резби на главините, нито с притеснения от скъсване на болтове, шпилки и тем подобни тъпни Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
Коментар
-
michev написа:Всеки си преценя какво да ползва, както писах по горе, там съм обяснил и за шпилките, пък нека за теб да са тъпни. Дотук дискусиятя бе ползотворна за мен, ама все ще се намери някой да дава квалификаций.
Коментар
-
biser_as написа:А защо просто не ползвате т.нар. ексцентрични болтове (те затва са измислени и се ползват) и с точни втулки на централния отвор на джантата към главината, няма да имате никви грижи нито с прецакани резби на главините, нито с притеснения от скъсване на болтове, шпилки и тем подобни тъпни Yellow_Flash_Colorz_PDT_16Fiat Bravo TD100
Коментар
-
mito_vr написа:Колега остава да кажеш от къде да си взема ексцентрични болтове.Джанти си намерих 4х100 сега ми трябват болтовете
Коментар
-
biser_as написа:mito_vr написа:Колега остава да кажеш от къде да си взема ексцентрични болтове.Джанти си намерих 4х100 сега ми трябват болтоветеFiat Bravo TD100
Коментар
-
mito_vr написа:Златен си колега.В каталога не намерих ексцентрични болтове но предполагам че като звънна и обясна всичко ще е точно
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар