Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпросче за хидравлика на Браво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпросче за хидравлика на Браво

    Забелязах ,че като не е карана повечко време и е студена колата ,волана се върти много лесно. Като покарам 20тина километра и става по - тежък (не много ,но е по тежък)и така докато не изстине хубаво пак. Консултирах се в един сервиз и ми казаха ,че маслото трябва да се смени или слагали няква шайба под пружината на байпасния клапан и така вдигали налягането. Второто не смятам да го правя щото не се знае това вдигане на налягането от де ще избие, но за смяна на маслото съм склонен да пробвам. Само да спомена ,че иначе кормилната уредба си е добре - течове и луфтове няма. Та само да се допитам и до вас дали проблема е от маслото (което сигурно не е сменяно доста отдавна) или е знак ,че нещо тръгва да се разваля?

    #2
    Няма как да разбереш преди да смениш маслото. Но виж дали за 20-30км маслото почва да пари или просто става топло и пиши.
    ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
    ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

    Коментар


      #3
      Re: Въпросче за хидравлика на Браво

      bp409 написа:
      Забелязах ,че като не е карана повечко време и е студена колата ,волана се върти много лесно. Като покарам 20тина километра и става по - тежък (не много ,но е по тежък)и така докато не изстине хубаво пак. Консултирах се в един сервиз и ми казаха ,че маслото трябва да се смени или слагали няква шайба под пружината на байпасния клапан и така вдигали налягането. Второто не смятам да го правя щото не се знае това вдигане на налягането от де ще избие, но за смяна на маслото съм склонен да пробвам. Само да спомена ,че иначе кормилната уредба си е добре - течове и луфтове няма. Та само да се допитам и до вас дали проблема е от маслото (което сигурно не е сменяно доста отдавна) или е знак ,че нещо тръгва да се разваля?
      Какво чакаш сменяй я тази гняс която сугурно е на 10 години да не би и повече.Охладителна течност,масло в скоростите,спирачна течност и тази на хидравликата препоръчителна смяна на 2-3 години.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        Малко се забавих ама го смених маслото по описания тука в темите метод с вдигане на предницата ,развиване на накрайниците и въртене на волана наляво - надясно. За 30 минути работа. Взе към 700 грама. Старото масло беше тъмничко , но не много. Резултат - никакъв. Все едно си е със старото. Явно си има вече някакво износване в помпата и затова се получава така. Ама няма да издребнявам повече и ще си я карам така - не е болка за умиране . Поне съм спокоен ,че маслото е ново.

        Коментар


          #5
          Късно видях темата, иначе щях да те предупредя, че смяната на маслото няма да има никакъв ефект за описания проблем. Истината е, че рейката ти е тръгнала. Няма нужда да предприемаш каквото и да е действие. Просто се примири със ситуацията. Или инвестирай 1500лв в нова рейка. Както искаш..
          Fiat Marea 1.8i 16V
          Fiat Tipo 1.4i 8V
          Fiat Punto 1.6i 8V
          www.italauto-bg.net/forum/

          Коментар


            #6
            ...или 150лв инвестирай в втора ръка рейка,а най-добре си я карай така,ще свикнеш.Проблема не е само при теб,въпреки че аз я смених рейката.
            Fiat Tipo
            Corsa b комби !

            Коментар


              #7
              pecata написа:
              ...или 150лв инвестирай в втора ръка рейка,а най-добре си я карай така,ще свикнеш.Проблема не е само при теб,въпреки че аз я смених рейката.
              И защо да сменя рейката, че нещо не разбрах ??
              Теоритиците си лаят, голфа си върви!

              Коментар


                #8
                Все си мисля, че първо трябва да започне с измерване на налягането на помпата................и най на края да сменя рейка.

                Коментар

                Working...
                X