Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто МК1 смяна на преден лагер

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунто МК1 смяна на преден лагер

    Лесно ли се сменя на Пунто МК1 преден лагер на главинатаосвен че трудно се развива гайката и трудно се избива лагера в домашни условия -на улицата
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    #2
    То проблемът не е толкова в избиването на стария, колкото в набиването на новия лагер.А за развиването на гайката, най-добре е да имаш помощник - да ти натиска силно спирачката

    Коментар


      #3
      Главното е да внимаваш как слагаш лагера , да не тръгне на една страна и да си направиш проблеми. Хубаво е да не се слагат с помощта на чук или друг ударен инструмент защото се получават наранявания , а може и надирания. А и ако отидеш само с лагера и главината в някой сервиз няма ли да се навият да ти го сложат на пресата ?

      Коментар


        #4
        в домашни условия- на улицата, мнооого трудно. най малкото ти трябва менгеме на здрава стойка.не знам на пунтото как е , ама на уното лагера отзад на главината не е със зегерка, ами с осмограм 40.така че евентуално може да ти потрябва и такъв осмограм.
        Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
        Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

        Коментар


          #5
          кола

          не тук е със зегерка има голямо менгеме ще пробвам с него за измадя и да сложа лагера има и някакви форми за подложка нещо подобно е на снимката
          Прикачени файлове
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            най добре сваляй главината с шенкела, вземай новия лагер и някъде на преса, обаче РЪЧНА. работата става много бързо и фино и ще си спестиш доста главоболия. за 10 лева е работата.
            Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
            Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

            Коментар


              #7
              chokicha написа:
              най добре сваляй главината с шенкела, вземай новия лагер и някъде на преса, обаче РЪЧНА. работата става много бързо и фино и ще си спестиш доста главоболия. за 10 лева е работата.
              +1
              SEAT Leon Cupra 300
              Triumph Street Triple 765 R

              Коментар


                #8
                Гайката може да развиеш докато автомобила е все още на земята. При поставянето на новият лагер сложи малко масалце. Ако ще използваш чук за набиване, може да използваш голямата(външната) черупка на старият лагер и през нея да набиваш. В никакъв случай през съчмите(ролките). Аз винаги използвам черупките на старият лагер, но ги набивам със собственоръчна направена преса, която представлява една здрава квадратна рамка и маслен крик - 15тона. Така, че ако имаш сериозен крик има къде да запънеш ще стане перфектно.
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  #9
                  кола

                  Ще гледам да взема и нова главина ще сменям и носача така и така го имам та трябва почти всичко да се разкачи ама нещо ми е студено навън та може да е вкарам в гараж
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    Пунто

                    днес разглобих предницатаизвадих лагера -остана външната черупка ама дано утре е извадя и напъхам новия лагер иначе зглбяването мисля че ще е по лесно
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      Пунто

                      сега като намерих време се качих на колата няма да вие лагера ама нещо в краката ми тропа като колата е в дупка или покривена то и преди чукаше нещо ама леко и много рядко иначе в ляво съм сменил носача и тампона на стабилизиращата щанга само вътрешните не съм ги пипал и май и тях трябва да ги сменя извода е да се прави колата като има човек условия подемник канал и инструменти - това поне го набявам
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        Да, това потропване, би трябвало да е от стаб. щанга. Сега като си сменил външният тампон, вътрешният е по-натоварен.
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          #13
                          Ново пет .Пак проблем

                          Днес кто сменях маслото гледам как са гумите и о ужас има луфт пак от лагера уж зглобяването стана както трябва незнам кво е ама трябва пак да се сваля сега ще търса и главина и лагер .
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            #14
                            Лагера какъв е? Конусен?
                            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                            Коментар


                              #15
                              кола

                              мисля че не е такъв е уж всичко си стана както си е било като го зглобявах не съм го удрил да та съм го развалил
                              Прикачени файлове
                              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                              Коментар

                              Working...