Още веднъж да питам за коментари по горните графики, понеже преди малко повторих теста на друго място.По-късно ще сложа новите резултати.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тест на амортисьори
Collapse
X
-
Съгласен съм и аз с Airfan.Да отбележа, че теста от този тип друсалка е абсолютно неточен.Задните аморт. ми ги даде, че са ок, а като ги свалих нямаше никой, тотално заминали.Километрите ми по спомен тогава бяха 150 000.Пешо, не знам дали си чел и другата ми тема, но там друсалката ми изкара за смяна чисто новите аморт.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
А кой е точният метод?emzo написа:Съгласен съм и аз с Airfan.Да отбележа, че теста от този тип друсалка е абсолютно неточен.Задните аморт. ми ги даде, че са ок, а като ги свалих нямаше никой, тотално заминали.Километрите ми по спомен тогава бяха 150 000.Пешо, не знам дали си чел и другата ми тема, но там друсалката ми изкара за смяна чисто новите аморт.Fiat Bravo 1.2, 1999
Човек това звучи гордо, но всичко може да се очаква от него!
Коментар
-
Начина за проверка си е правилен, но машинариите са отврат. В София, единственото място, което аз знам, за правилна оценка на амортисьорите, като амортисьори е Алком сервиза, където минавам на ГТП. Имат TUV сертификат и се справят доста точно, с добра повтаряемост. Мерят дори сцеплението на гумите с пътя. Не е много скъпо - нещо от сорта на 40лв. за проверка на цялата ходова част.Сигурно има и други места, но аз не ги знам. Проблема на повечето места с такава апаратура е отсъствието на контрол върху стендовете. Документите им се заверяват формално и така. Но това не им пречи да взимат пари.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Аз смених оригиналните COTAP които имаха стикерче с дата на производство на колата на 240 000. И не бяха изпуснали но от десния се чуваше потропване и имаше около 0.5 мм кривина на стеблото.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар