Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тест на амортисьори

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Още веднъж да питам за коментари по горните графики, понеже преди малко повторих теста на друго място.По-късно ще сложа новите резултати.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #17
      А след като този тест за амортисьорите не е точен, кой тест е точен и къде може да се направи?
      Fiat Bravo 1.2, 1999

      Човек това звучи гордо, но всичко може да се очаква от него!

      Коментар


        #18
        Днес и аз реших да похарча 10 лв. и преди зимата да видя какво ще покаже тестът. :D Както можеше да се очаква, заключението беше
        Прикачени файлове
        ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

        Коментар


          #19
          Преден ляв го пиши бегал...

          Коментар


            #20
            Съгласен съм и аз с Airfan.Да отбележа, че теста от този тип друсалка е абсолютно неточен.Задните аморт. ми ги даде, че са ок, а като ги свалих нямаше никой, тотално заминали.Километрите ми по спомен тогава бяха 150 000.Пешо, не знам дали си чел и другата ми тема, но там друсалката ми изкара за смяна чисто новите аморт.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #21
              А кой е точният метод?
              emzo написа:
              Съгласен съм и аз с Airfan.Да отбележа, че теста от този тип друсалка е абсолютно неточен.Задните аморт. ми ги даде, че са ок, а като ги свалих нямаше никой, тотално заминали.Километрите ми по спомен тогава бяха 150 000.Пешо, не знам дали си чел и другата ми тема, но там друсалката ми изкара за смяна чисто новите аморт.
              Fiat Bravo 1.2, 1999

              Човек това звучи гордо, но всичко може да се очаква от него!

              Коментар


                #22
                Не знам.Едните казаха идеални са, другите казаха, не стават.Реших, че не са скъпи задните и така или иначе исках да ги сменя, в случая уцелих :D
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #23
                  Начина за проверка си е правилен, но машинариите са отврат. В София, единственото място, което аз знам, за правилна оценка на амортисьорите, като амортисьори е Алком сервиза, където минавам на ГТП. Имат TUV сертификат и се справят доста точно, с добра повтаряемост. Мерят дори сцеплението на гумите с пътя. Не е много скъпо - нещо от сорта на 40лв. за проверка на цялата ходова част.Сигурно има и други места, но аз не ги знам. Проблема на повечето места с такава апаратура е отсъствието на контрол върху стендовете. Документите им се заверяват формално и така. Но това не им пречи да взимат пари.
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    #24
                    Аз смених оригиналните COTAP които имаха стикерче с дата на производство на колата на 240 000. И не бяха изпуснали но от десния се чуваше потропване и имаше около 0.5 мм кривина на стеблото.
                    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                    FIAT БРАВО 1.2 16v
                    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                    Коментар


                      #25
                      Лагер тампоните смени ли ? Може от тях да е почуквало.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар

                      Working...
                      X