Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тест на амортисьори

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Тест на амортисьори

    Коментари ?Преден ляв:Преден десен:Заден ляв:Заден десен:
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    #2
    Според графиките са ти добре амортисьорите. Даже са шестица!

    Коментар


      #3
      когато са читави амортисьорите графиката трябва да е в зеления сектор. ако някой знае, нека напише какво точно означават тези числа
      Lancia Delta 1.6 i.e.

      Коментар


        #4
        Това са уредите на които най- не трябва да имаш доверие.На мен ми показваше че са добре но когато ги свалих положението не беше никак толкова добре както го показваше технотеста.
        FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

        Коментар


          #5
          кола

          Да съгласен съм с колегата че неможе да им се вярва и при мен беше уж добре -в нормите ама имаше луфт в стеблото на предните поне 2 см и ги смених .
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Re: кола

            Този тест не може да ви хване луфтовете или кривините в амортисьорите. Този тест мери единствено състоянието на пневматиката.

            Коментар


              #7
              Аз до колкото знам амортисьорите изпускат на кръст. така като гледам преден ляв и заден десен на края завършват по различен начин от другите два. Това не е ли разлика между леви-десни. Хората които правиха теста не казаха ли нещо.

              Коментар


                #8
                При мен проблема беше точно в плевматиката.
                FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

                Коментар


                  #9
                  В крайна сметка мога ли да разчитам на въпросния тест ?Пловдивчани може да се възползват, теста е 10лв и включва преглед на ходова част.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #10
                    Аз ходих да ми правят такъв тест,на Рогошко.Уж всичко беше наред,но след 1-2 дена тръгнах да си сменям носачите и гледам единият амортисиор текнал, преди това ми замръзваха сутрин.Затова си мисля,че тоя стенд е дрън ,дрън.Това го правих миналата зима.
                    ex. punto elx 1.2i
                    Lancia Libra 1.6

                    Коментар


                      #11
                      Да, точно там ги проверих, аз нямам оплаквания, но ми я препоръчаха точно тази друсалка и исках да видя какво ще излезе.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #12
                        Колеги и аз ходих там ....и амортисиорите излезнаха здрави според графиката,но...като вдигнах колата на повдигач стеблата бяха криви и тракаха с две думи имаше луфт.

                        Коментар


                          #13
                          4api написа:
                          Колеги и аз ходих там ....и амортисиорите излезнаха здрави според графиката,но...като вдигнах колата на повдигач стеблата бяха криви и тракаха с две думи имаше луфт.
                          Това не мога да си го обясня.Стеблата да имат хлабина т.е. амортисьорите вече трябва да текат и в същото време теста да покаже ,че работят коректно.
                          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                          Коментар


                            #14
                            Tornado написа:
                            4api написа:
                            Колеги и аз ходих там ....и амортисиорите излезнаха здрави според графиката,но...като вдигнах колата на повдигач стеблата бяха криви и тракаха с две думи имаше луфт.
                            Това не мога да си го обясня.Стеблата да имат хлабина т.е. амортисьорите вече трябва да текат и в същото време теста да покаже ,че работят коректно.
                            Колега амортисиорите не са изтекли,още ги пазя и мога да ги покажа,но са криви,а този които беше от ляво трака...

                            Коментар


                              #15
                              Едно е да е износена втулката, друго да е износен събирача на масло. Маслен амортисьор също тропа когато изпусне, буталото излиза над маслото и при влизането в маслото се чува тропане.

                              Коментар

                              Working...
                              X