Това са уредите на които най- не трябва да имаш доверие.На мен ми показваше че са добре но когато ги свалих положението не беше никак толкова добре както го показваше технотеста.
FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !
Аз до колкото знам амортисьорите изпускат на кръст. така като гледам преден ляв и заден десен на края завършват по различен начин от другите два. Това не е ли разлика между леви-десни. Хората които правиха теста не казаха ли нещо.
Аз ходих да ми правят такъв тест,на Рогошко.Уж всичко беше наред,но след 1-2 дена тръгнах да си сменям носачите и гледам единият амортисиор текнал, преди това ми замръзваха сутрин.Затова си мисля,че тоя стенд е дрън ,дрън.Това го правих миналата зима.
Колеги и аз ходих там ....и амортисиорите излезнаха здрави според графиката,но...като вдигнах колата на повдигач стеблата бяха криви и тракаха с две думи имаше луфт.
Колеги и аз ходих там ....и амортисиорите излезнаха здрави според графиката,но...като вдигнах колата на повдигач стеблата бяха криви и тракаха с две думи имаше луфт.
Това не мога да си го обясня.Стеблата да имат хлабина т.е. амортисьорите вече трябва да текат и в същото време теста да покаже ,че работят коректно.
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Колеги и аз ходих там ....и амортисиорите излезнаха здрави според графиката,но...като вдигнах колата на повдигач стеблата бяха криви и тракаха с две думи имаше луфт.
Това не мога да си го обясня.Стеблата да имат хлабина т.е. амортисьорите вече трябва да текат и в същото време теста да покаже ,че работят коректно.
Колега амортисиорите не са изтекли,още ги пазя и мога да ги покажа,но са криви,а този които беше от ляво трака...
Едно е да е износена втулката, друго да е износен събирача на масло. Маслен амортисьор също тропа когато изпусне, буталото излиза над маслото и при влизането в маслото се чува тропане.
Коментар