Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Присаден заден мост от Bravo HGT на GT-Проблем!?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Присаден заден мост от Bravo HGT на GT-Проблем!?

    Колеги възникна следната ситуация ,моля Помогнете:имам Bravo GT 96г с ABS смених му задният мост който оригинално си беше с барабани с мост от HGT с дискови спирачки който също има ABS .Абсолютно всичко пасна идеално сложих му накладки TRW които никак не са ефтини,обезвъздушихме и цялата система.Дойде време за техническият преглед,на предните гуми машината показа идеални спирачки но когато вкарахме задницата във валяците и натиснахме спирачките направо ми прилоша отзаде едва помръднаха стрелките.Наложи се едновременно да се натиснат спирачките и да се дръпне ръчната за да изкочи задницата от валяците.Много лоша ситуация някой може ли да каже къде е проблемът?
    FIAT 1.8 16V GT

    #2
    Re: Присаден заден мост от Bravo HGT на GT-Проблем!?

    Георги Тепалков написа:
    Колеги възникна следната ситуация ,моля Помогнете:имам Bravo GT 96г с ABS смених му задният мост който оригинално си беше с барабани с мост от HGT с дискови спирачки който също има ABS .Абсолютно всичко пасна идеално сложих му накладки TRW които никак не са ефтини,обезвъздушихме и цялата система.Дойде време за техническият преглед,на предните гуми машината показа идеални спирачки но когато вкарахме задницата във валяците и натиснахме спирачките направо ми прилоша отзаде едва помръднаха стрелките.Наложи се едновременно да се натиснат спирачките и да се дръпне ръчната за да изкочи задницата от валяците.Много лоша ситуация някой може ли да каже къде е проблемът?
    Покара ли известно време (няколко стотин километра), за да се напаснат накладките към дисковете? Аз лично след подмяна на барабана с диск съм обезвъздушавал около 5-7 пъти преди да спре да излиза въздух. Уж сме обезвъздушили, а като покарам малко омекне педала. Сега вече всичко е перфектно, но съм обезвъздушавал доста пъти. Друго, за което се сещам е да са ти запушени задните маркучи, освен ако не си ги сменил с нови при подмяната на задния мост. Третото нещо, което ми идва на акъла е да си прегледаш механичните кантарчета за разпределение на спирачното усилие между предния и задния мост - хвърли едно око и на този възел.

    Коментар


      #3
      Четвъртото което се сещам е ,че саморегулиращи механизми ако има такива не работят коректно.Опааа тука бъркам дисковите спирачки на Браво отзад имаха някакви винтове с които задействаха ръчната спирачка.Или жилото е различно или има нещо корозирало и блокирало.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        Благодаря за бързите отговори

        Tornado написа:
        Четвъртото което се сещам е ,че саморегулиращи механизми ако има такива не работят коректно.Опааа тука бъркам дисковите спирачки на Браво отзад имаха някакви винтове с които задействаха ръчната спирачка.Или жилото е различно или има нещо корозирало и блокирало.
        Колеги като смених моста смених и маркучите отзаде .Къде да го търся точно това за спирачното усилие?Иначе навъртях доста километри откакто съм сменил моста и все скачам на спирачките и днес като минах прегледа откачих.
        FIAT 1.8 16V GT

        Коментар


          #5
          И според мен проблемът е в обезвъздушаването

          Коментар


            #6
            NqKvo_GaDno написа:
            И според мен проблемът е в обезвъздушаването
            ОК благодаря пак ще опитам.
            FIAT 1.8 16V GT

            Коментар


              #7
              Мисля, че е ето това:
              Прикачени файлове

              Коментар


                #8
                Ако дадеш номерата на шасито на двете коли ще видя най-точно кое какво е. В общи линии, колкото по-клекнала е задницата, толкова по-голямо спирачно усилие се предава към задните колелета.Пропуснах и това:
                Прикачени файлове

                Коментар


                  #9
                  Здравейте

                  Airfan написа:
                  Ако дадеш номерата на шасито на двете коли ще видя най-точно кое какво е. В общи линии, колкото по-клекнала е задницата, толкова по-голямо спирачно усилие се предава към задните колелета.Пропуснах и това:
                  Колеги реших проблема! ПРОСТО НЯМА ВЕЧЕ КАНТАРЧЕ
                  FIAT 1.8 16V GT

                  Коментар


                    #10
                    Re: Здравейте

                    Георги Тепалков написа:
                    Airfan написа:
                    Ако дадеш номерата на шасито на двете коли ще видя най-точно кое какво е. В общи линии, колкото по-клекнала е задницата, толкова по-голямо спирачно усилие се предава към задните колелета.Пропуснах и това:
                    Колеги реших проблема! ПРОСТО НЯМА ВЕЧЕ КАНТАРЧЕ
                    Ако нямаш EBD, а щом си имал кантарче значи нямаш, кое ще ти разпределя усилието към задния мост? Ако натиснеш малко по-силничко спирачката в завой имаш сериозни шансове да се завъртиш. Имай го предвид сега.

                    Коментар


                      #11
                      Re: Здравейте

                      Airfan написа:
                      Георги Тепалков написа:
                      Airfan написа:
                      Ако дадеш номерата на шасито на двете коли ще видя най-точно кое какво е. В общи линии, колкото по-клекнала е задницата, толкова по-голямо спирачно усилие се предава към задните колелета.Пропуснах и това:
                      Колеги реших проблема! ПРОСТО НЯМА ВЕЧЕ КАНТАРЧЕ
                      Ако нямаш EBD, а щом си имал кантарче значи нямаш, кое ще ти разпределя усилието към задния мост? Ако натиснеш малко по-силничко спирачката в завой имаш сериозни шансове да се завъртиш. Имай го предвид сега.
                      Колега пробвах го вече лашкам спирачките в кръговото и даже колата спира перфектно без да се завърта а и имам ABS
                      FIAT 1.8 16V GT

                      Коментар


                        #12
                        Re: Здравейте

                        Георги Тепалков написа:
                        Airfan написа:
                        Георги Тепалков написа:
                        Airfan написа:
                        Ако дадеш номерата на шасито на двете коли ще видя най-точно кое какво е. В общи линии, колкото по-клекнала е задницата, толкова по-голямо спирачно усилие се предава към задните колелета.Пропуснах и това:
                        Колеги реших проблема! ПРОСТО НЯМА ВЕЧЕ КАНТАРЧЕ
                        Ако нямаш EBD, а щом си имал кантарче значи нямаш, кое ще ти разпределя усилието към задния мост? Ако натиснеш малко по-силничко спирачката в завой имаш сериозни шансове да се завъртиш. Имай го предвид сега.
                        Колега пробвах го вече лашкам спирачките в кръговото и даже колата спира перфектно без да се завърта а и имам ABS
                        Супер. Имах предвид EBD, което ще рече вместо механично - електронно кантарче. Можеш да разбереш това ако при подаден контакт ти светнат ръчната спирачка и АБС лампата, след което малко след това заедно загаснат и двете. Ако прави така, значи имаш електронно кантарче и ако допълнително е слагано механично такова, това е източника на влошеното спиране.

                        Коментар


                          #13
                          Е има ли "електронно кантарче" или не?Сомото то физически къде се намира...в АБС модул ли?Ако се изключи АБС , ще се изключи ли и това"електронно кантарче" ?
                          Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                          Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                          http://www.keepfighting.ms

                          Коментар

                          Working...
                          X