ogi28b написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с кормилната уредба на Брава JTD105
Collapse
X
-
janyboy написа:gemballa написа:Всяка рейка трябва да има болт за обиране на хлабина. Пробвай с него. Но знай че прекомерното затягане на болта води до по-твърд волан и съответно невръщането му при завой.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
mitaka_neikov написа:janyboy, кажи моля те, къде точно е този болт за натягане, че аз имам малък луфт в механичната част и се чудех дали тази рейка може да се натяга. От поста ти разбрах, че може и се надявам да си виждал къде точно е. Тези дни като ми остане време трябва да я понатегна, че с времето само по- зле може да стане.
Коментар
-
Мерси много за информацията, доста време за търсене ми спести, остана само следващата събота или неделя да е хубаво времето и да видя какво може да се направи по въпроса. Ами след появилото се потракване на предницата установих, че къс десен кормилен накрайник е заминал и също така имаше луфт и в дългия ляв. Оказа се че дългия по някаква непонятна за мен причина небеше завит добре, него го навих здраво, а късия го смених. Колата вече нетракаше, даже е много стегнато всичко по укачването в момента, но се усеща че има нещо нередно. След това ходих да купя две нови гуми за отпред, за което ми направиха безплатен бреглед на окачването. Качиха я на подемника и се видя, че има лек луфт в самата рейка. Явно зъбите са захабени доста. След това като правих реглаж ми го казаха същото. А това че рейката я има тази екстра е много добре, както ти си казал по- рано не всички я имат, а цената им е доста сериозна. Иначе хидравликата и е много добре.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар