Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с кормилната уредба на Брава JTD105

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ogi28b написа:
    Относно скърцането - носачът ОКАП който свалих, освен че единият тампон го вадех на ръка, другият при усукване скърцаше сериозно, но не беше напълно скъсан, не можех да го извадя на ръка. Но си скърцаше хубаво.
    Ми и аз си мислех че може от тампоните да скърца но май не е от тях.На външен вид са здрави.Пръснах ги със силиконов спрей с надеждата че ако е от тях ще утихне-нямаше промяна.То както е тръгнало в най-скоро време май ще трябва да ги сменям пак

    Коментар


      #17
      janyboy написа:
      gemballa написа:
      Всяка рейка трябва да има болт за обиране на хлабина. Пробвай с него. Но знай че прекомерното затягане на болта води до по-твърд волан и съответно невръщането му при завой.
      Не всяка рейка има възможност за натягане и обиране на хлабината между зъбите на буталото и пинъона.В частност тази има.Не мисля обаче да я натягам.Не виждам и смисъл.
      janyboy, кажи моля те, къде точно е този болт за натягане, че аз имам малък луфт в механичната част и се чудех дали тази рейка може да се натяга. От поста ти разбрах, че може и се надявам да си виждал къде точно е. Тези дни като ми остане време трябва да я понатегна, че с времето само по- зле може да стане.
      FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

      Коментар


        #18
        mitaka_neikov написа:
        janyboy, кажи моля те, къде точно е този болт за натягане, че аз имам малък луфт в механичната част и се чудех дали тази рейка може да се натяга. От поста ти разбрах, че може и се надявам да си виждал къде точно е. Тези дни като ми остане време трябва да я понатегна, че с времето само по- зле може да стане.
        Пада се от задната страна на рейката като я гледаш от към мотора.От другата страна на табелката на рейката.Има една контра гайка,която трябва да се развие и после да се натегне малко една втулка с шестограм мисля че беше.Обаче е на много гадно място и не знам дали ще може да се натегне без да се сваля рейката.Другия вариянт е да се отпусне магарето само,ма то пак е бая разправия-все едно да свалиш рейката на 80%.Ти как разбра че имаш луфт точно в рейката?
        Прикачени файлове

        Коментар


          #19
          Мерси много за информацията, доста време за търсене ми спести, остана само следващата събота или неделя да е хубаво времето и да видя какво може да се направи по въпроса. Ами след появилото се потракване на предницата установих, че къс десен кормилен накрайник е заминал и също така имаше луфт и в дългия ляв. Оказа се че дългия по някаква непонятна за мен причина небеше завит добре, него го навих здраво, а късия го смених. Колата вече нетракаше, даже е много стегнато всичко по укачването в момента, но се усеща че има нещо нередно. След това ходих да купя две нови гуми за отпред, за което ми направиха безплатен бреглед на окачването. Качиха я на подемника и се видя, че има лек луфт в самата рейка. Явно зъбите са захабени доста. След това като правих реглаж ми го казаха същото. А това че рейката я има тази екстра е много добре, както ти си казал по- рано не всички я имат, а цената им е доста сериозна. Иначе хидравликата и е много добре.
          FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

          Коментар

          Working...
          X