ам ще почвам да търся че те май не са евтинии
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Светна лампата на АБС.
Collapse
X
-
Понеже темата е за АБС и датчици. Може ли някой да ме насочи към евентуалния проблем, с който се сблъсквам! Когато АБС модула е "включен", с здрав и поставен на мястото му 60А бушон, тогава той дава много странни команди при разпределението на спирачното усилие. Понякога хващат само предните колела, а се случва да ми се клати колата и странично, като все едно само единия кръг на спирачките работи, а другия не съвсем Когато обаче съм "изключил" модула, като съм измъкнал бушона му - нямам никакви проблеми от тези описаните по-горе? На какво се дължи това?п.п. доскоро се съмнявах в доста други детайли, някои колеги са запознати с тегобите ми, но след като и с нова сп.помпа ми прави тези номера, а и след като съм изключил модула вече няма и помен от тях...следва причината е една:АБС модул и/или датчиците му!в друга тема се коментираше за проверка на датчиците и почистването им, нямах време и не съм направил проверката...Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Има такова нещо, но само на някой модели автомобили. С този проблем се сблъскват и при VW, и при AUDI, така че не се ядосвай.На Форд Скорпио например, ако нивото на спирачна течност е над максимума не свети никаква индикация, но ABS-а не работи. Датчика е двоен и на минимум и на максимум - реагира.Датчиците имат един оплътнителен пръстен по понятни причини. Ако някой го е вадил за почистване и не го е монтирал правилно, тогава също се получава задействане. Това се получава, защото разстоянието от датчика до назъбената шайба се е увеличило и амплитудата на сигнала е по-малка, което за електрониката означава - блокирало колело и съответно започва да се отваря клапъна за изпускане на налягането на това колело. Амплитудата на сигнала е най-слаба при ниска скорост, затова явлението с вибриращ педал се наблюдава най-вече при спиране - скорост от 10 до 0 км/ч. Ако някой е решил да сменя датчици с такива ІІ-ра употреба е желателно да ги свали лично и то 4-те от другият автомобил. Изключват се от куплунга в двигателният отсек, а за задните много често са под задната седалка и тогава се свалят от апаратите. Това се прави, за да не се усуква кабела, което да доведе до прекъсване. Все пак са ІІ-ра употреба и не се знае колко са карани.Най-проблемни са предните датчици - по-точно кабела от колелото до корпуса на автомобила, защото са подложени, както на огъване, така също и на осукване. Ако не сте имали проблеми с датчик на ABS-а и това се случи за първи път, много е вероятно това да е предният десен кабел на датчика.Няма начин да няма начин!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар