Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Светна лампата на АБС.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ам ще почвам да търся че те май не са евтинии
    http://www.vbox7.com/play:a7daafaf
    http://www.vbox7.com/play:5fd77b61
    http://www.vbox7.com/play:3e426077

    Коментар


      #17
      Понеже темата е за АБС и датчици. Може ли някой да ме насочи към евентуалния проблем, с който се сблъсквам! Когато АБС модула е "включен", с здрав и поставен на мястото му 60А бушон, тогава той дава много странни команди при разпределението на спирачното усилие. Понякога хващат само предните колела, а се случва да ми се клати колата и странично, като все едно само единия кръг на спирачките работи, а другия не съвсем Когато обаче съм "изключил" модула, като съм измъкнал бушона му - нямам никакви проблеми от тези описаните по-горе? На какво се дължи това?п.п. доскоро се съмнявах в доста други детайли, някои колеги са запознати с тегобите ми, но след като и с нова сп.помпа ми прави тези номера, а и след като съм изключил модула вече няма и помен от тях...следва причината е една:АБС модул и/или датчиците му!в друга тема се коментираше за проверка на датчиците и почистването им, нямах време и не съм направил проверката...
      Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
      Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
      http://www.keepfighting.ms

      Коментар


        #18
        Е как може да се съмняваш в нещо с 4-цифрена цена, а не в нещо, което е няколко десетки лева.
        Няма начин да няма начин!

        Коментар


          #19
          Възможно ли е от липса на накладки да ми спре АБС-а?
          Lancia Kappa 2.4 20V V.I.S

          Коментар


            #20
            Не е било от липса на накладки...ако са изгоряли крушките на стоповете абс-а спира!
            Lancia Kappa 2.4 20V V.I.S

            Коментар


              #21
              MaFioSSo написа:
              Не е било от липса на накладки...ако са изгоряли крушките на стоповете абс-а спира!
              Отивам да изгоря моите за проба нещо не мога да повярвам ,че е така.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #22
                Просто ги махни и ще видиш!
                Lancia Kappa 2.4 20V V.I.S

                Коментар


                  #23
                  Колега, на твоята кола така ли се случва?! Какъв е точният модел АБС?

                  Коментар


                    #24
                    MaFioSSo написа:
                    Не е било от липса на накладки...ако са изгоряли крушките на стоповете абс-а спира!
                    е и таз добра !И тая глупост ако може да са направили тия смазаняци направо никога повече няма да си купя италианска кола !Немога да повярвам
                    LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                    Коментар


                      #25
                      Има такова нещо, но само на някой модели автомобили. С този проблем се сблъскват и при VW, и при AUDI, така че не се ядосвай.На Форд Скорпио например, ако нивото на спирачна течност е над максимума не свети никаква индикация, но ABS-а не работи. Датчика е двоен и на минимум и на максимум - реагира.Датчиците имат един оплътнителен пръстен по понятни причини. Ако някой го е вадил за почистване и не го е монтирал правилно, тогава също се получава задействане. Това се получава, защото разстоянието от датчика до назъбената шайба се е увеличило и амплитудата на сигнала е по-малка, което за електрониката означава - блокирало колело и съответно започва да се отваря клапъна за изпускане на налягането на това колело. Амплитудата на сигнала е най-слаба при ниска скорост, затова явлението с вибриращ педал се наблюдава най-вече при спиране - скорост от 10 до 0 км/ч. Ако някой е решил да сменя датчици с такива ІІ-ра употреба е желателно да ги свали лично и то 4-те от другият автомобил. Изключват се от куплунга в двигателният отсек, а за задните много често са под задната седалка и тогава се свалят от апаратите. Това се прави, за да не се усуква кабела, което да доведе до прекъсване. Все пак са ІІ-ра употреба и не се знае колко са карани.Най-проблемни са предните датчици - по-точно кабела от колелото до корпуса на автомобила, защото са подложени, както на огъване, така също и на осукване. Ако не сте имали проблеми с датчик на ABS-а и това се случи за първи път, много е вероятно това да е предният десен кабел на датчика.
                      Няма начин да няма начин!

                      Коментар

                      Working...
                      X