Ако товариш колата по добре си слагай 17-ки и си решаваш проблема.Все пак като свалиш купето с 30 мм става уязвимо за удари от легнали полицай и разни други екстри по БГ пътищата. Разликата в поведението на колата е огромно а разлика във возията почти няма.Аз си пазя колата,както и джантите и за сега проблеми нямам с тях,макар че улиците на Сливен в момента са като Бейрут след бомбардировка. Както каза Емо,колата се държи пролично.Аз също се отвратих от поведението когато я купих и също мислих за вариянтите за смяна на амортисьори и пружини. Това е разход от около 1000-1200 лв и колата става много уязвима,затова избрах джанти-дойдоха ми 520 лв и нови гуми по 90 лв бройката.Сега Автобуса ми е висок и задоволително стабилен.
AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Радо ме повози на Италфеста - е няма такъв кеф, колата е коренно различна !Само, че той е с рейсинг кита май, на Eibach.Сваля 40/50, но пак е висока, става на нивото на едно Браво/а.За мен сега е много висока/@neonglow - звънкай им на тия бабаити да видим, каква цена ще ти обявят.
И аз колеги се качих на 17-ки,визията стана страхотна,а промяна в разхода и возията почти няма.Истината е че я карам много внимателно и пазя колата,но едиственото което ме дразни е че е малко висока и ми се иска да я сваля поне с 30мм и търся някакви не много скъпи варианти
Еми писахме тука вечеEibach Pro Kit - 30mm надолу.260-300лв някъде трябва да са .Сега видях, че си с 1.2 - определено ще зориш колата, а и разхода със сигурност ще се покачи
Да ти кажа честно общо взето аз на около 2000-2200 оборота сменям предавките,лятото с клиамата градско-Пловдив - 8,6- 8,8л;извънградско около 100-110 - 5,8-6,2л единствено волана стана малко по-тежък, ама те и предните гуми са ми Runflat и понатежават.
Такааа... липсвах тия дни. Сега звъннах на Пловдивчаните, но никой не вдигна на мобилния. Може пък да се обадят по-късно. Ще звънна и на другите да ги питам след малко. Не, че ще изсипя 300 кинта за пружини веднага, но да знаем поне А тия моите гуми са големи балони, вчера се оказа, че са напомпени на 3 атмосфери; спуснах ги до 2.5 и сега ми изглеждат спаднали, обаче колата вози като ховъркрафт така - съответно на завоите се преобръщам вече по два пъти
195/65/15 са за 1.9атм.205/55/16 за са 2.1ти ме утрепап.с. на снимката за за JTD, но и за 1.6 са същите, проврих току що.
На мен ми бяха и четирите на по 3 атмосфери точно, мерих ги на едно ОМВ, къде им били чисто нови ония бутилчици, после на вулканизатор и на моя си манометър. Като ги спуснах до 2.5 ми се струват направо спаднали тия гуми сега и вози доста меко, дупките не се усещат, ще взема да ги снимам да видиш. На 1.9 ще карам буквално на капли, не е възможно или тия гуми нещо им има... нямам представа
Е няма лъжа и измама, зимните ми са 195/65 и си ги карам на 1.9, вярно каучука е по-мек и изглеждат меки, но само изглеждат.Меря ги само в по-големите гуми центрове, дето уж са им верни манометрите.Най-добре някой стар руски ама не знам де съм затрил моя
Е няма лъжа и измама, зимните ми са 195/65 и си ги карам на 1.9, вярно каучука е по-мек и изглеждат меки, но само изглеждат.Меря ги само в по-големите гуми центрове, дето уж са им верни манометрите.Най-добре някой стар руски ама не знам де съм затрил моя
Взех си един пластмасов със стрелка от Метро за никакви пари, като го сравниш, че показва колкото в гумаджийницата и може да си сигурен. Аз някак си бях свикнал гумата да не се сплесква при допир с асфалта, а да си е идеално кръгче Като е на някоя бабуна, направо си изглежда мека. Иначе гумите са много стабилни за 3 години и 70000 км не са мръднали.
Коментар