Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

От къде да намеря маншончета за носач на Мареа?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Rokambol написа:
    Внимавайте със силиконовите маншони. Уж най-добрите Ето един на по-малко от 2 месеца: (и на другия накрайник положението бе същото)
    Колко те изкара този маншон?

    Коментар


      #32
      Airfan написа:
      Rokambol написа:
      Внимавайте със силиконовите маншони. Уж най-добрите Ето един на по-малко от 2 месеца: (и на другия накрайник положението бе същото)
      Колко те изкара този маншон?
      Абе колега, от AXM-AUTO не ти ли решиха проблема !? Карай си колицата, и се довери на хората. какво значение има, на кой колко му издържал маншона...
      FIAT Punto '94, 1.1 Petrol

      Коментар


        #33
        YAROSHKH написа:
        Airfan написа:
        Rokambol написа:
        Внимавайте със силиконовите маншони. Уж най-добрите Ето един на по-малко от 2 месеца: (и на другия накрайник положението бе същото)
        Колко те изкара този маншон?
        Абе колега, от AXM-AUTO не ти ли решиха проблема !? Карай си колицата, и се довери на хората. какво значение има, на кой колко му издържал маншона...
        Какво намесваш ахм-ауто и моя проблем? Да не си от адвокатите им? Имам право да се интересувам от каквото желая. Мнението ти е чиста проба спам и е докладвано.

        Коментар


          #34
          Airfan написа:
          Rokambol написа:
          Внимавайте със силиконовите маншони. Уж най-добрите Ето един на по-малко от 2 месеца: (и на другия накрайник положението бе същото)
          Колко те изкара този маншон?
          аз съм с такива от прозрачните силиконови на единия носач и на 2та накрайника- накрайниците са на година и половина, че и две май отиват и около 40 000-50 000 км, нямат проблеми, онзи ден ги гледах. носача е на година.
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #35
            pakumba написа:
            Airfan написа:
            Rokambol написа:
            Внимавайте със силиконовите маншони. Уж най-добрите Ето един на по-малко от 2 месеца: (и на другия накрайник положението бе същото)
            Колко те изкара този маншон?
            аз съм с такива от прозрачните силиконови на единия носач и на 2та накрайника- накрайниците са на година и половина, че и две май отиват и около 40 000-50 000 км, нямат проблеми, онзи ден ги гледах. носача е на година.
            Благодаря ти!

            Коментар


              #36
              Това е добър срок, ако издържат още толкова и ще ги призная. За цената си са добри. Надявам се с тях носача да се разбива по-малко.
              Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

              Коментар


                #37
                Airfan написа:
                Rokambol написа:
                Внимавайте със силиконовите маншони. Уж най-добрите Ето един на по-малко от 2 месеца: (и на другия накрайник положението бе същото)
                Колко те изкара този маншон?
                За 5 години откакто управлявам Мареата и 3 години Бравотo скъсан маншон на носач и шарнирен болт на управлението съм нямал.Напукват ми се маншоните и се разбиват шарнирите само на биалетките на Мареата и то защото са Birth.
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #38
                  Tornado написа:
                  Airfan написа:
                  Rokambol написа:
                  Внимавайте със силиконовите маншони. Уж най-добрите Ето един на по-малко от 2 месеца: (и на другия накрайник положението бе същото)
                  Колко те изкара този маншон?
                  За 5 години откакто управлявам Мареата и 3 години Бравотo скъсан маншон на носач и шарнирен болт на управлението съм нямал.Напукват ми се маншоните и се разбиват шарнирите само на биалетките на Мареата и то защото са Birth.
                  просто си късметлия. последно ми се скъса маншона на носач на 6 месеца, няма и толкова май... пружинката, която го държи за носача се беше врязала в маншона и оттам дупка, после цепнатина и т.н. пружинката не беше изпилена накрая и затова се беше забила...
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #39
                    pakumba написа:
                    просто си късметлия. последно ми се скъса маншона на носач на 6 месеца, няма и толкова май... пружинката, която го държи за носача се беше врязала в маншона и оттам дупка, после цепнатина и т.н. пружинката не беше изпилена накрая и затова се беше забила...
                    Не е по темата ама трябва да съм бая късметлия защото не съм сменял и подгревните свещи и задните накладки.Не съм разбивал лагери на заден носач дори.За сметка на всичко пукам картер през 30000 км. ама вече съм по-висок с 24 мм. :D
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #40
                      Tornado написа:
                      Airfan написа:
                      Rokambol написа:
                      Внимавайте със силиконовите маншони. Уж най-добрите Ето един на по-малко от 2 месеца: (и на другия накрайник положението бе същото)
                      Колко те изкара този маншон?
                      За 5 години откакто управлявам Мареата и 3 години Бравотo скъсан маншон на носач и шарнирен болт на управлението съм нямал.Напукват ми се маншоните и се разбиват шарнирите само на биалетките на Мареата и то защото са Birth.
                      Какво нещо е животът. Тук около мен масово на Фиатите са сложени Бърт носачи вече по на 2 - 3 и повече години, ей богу не са мръднали от тогава. Аз съм шокран, но това е друга тема и няма да я засягам.

                      Коментар


                        #41
                        Днес смених единия маншон на носача.За жалост ен стана, този, който бях приготвил и се наложи да сложа такъв от биалетката - силиконов.Реалните размери за смяна са Ф16/Ф31.Сега съм с маншон за биалетка, малко трудно влезе, но да видим ще държи ли доста време.Ако намеря какъвто трябва ще го сменя.
                        Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                        Коментар


                          #42
                          alvanovo написа:
                          Днес смених единия маншон на носача.За жалост ен стана, този, който бях приготвил и се наложи да сложа такъв от биалетката - силиконов.Реалните размери за смяна са Ф16/Ф31.Сега съм с маншон за биалетка, малко трудно влезе, но да видим ще държи ли доста време.Ако намеря какъвто трябва ще го сменя.
                          Такова ще стане ли?
                          Marea Weekend HLX Jtd 110

                          oO(_)____////____(_)Oo

                          Коментар


                            #43
                            TIP написа:
                            alvanovo написа:
                            Днес смених единия маншон на носача.За жалост ен стана, този, който бях приготвил и се наложи да сложа такъв от биалетката - силиконов.Реалните размери за смяна са Ф16/Ф31.Сега съм с маншон за биалетка, малко трудно влезе, но да видим ще държи ли доста време.Ако намеря какъвто трябва ще го сменя.
                            Такова ще стане ли?
                            Точно това е маншона за носач.
                            Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                            Коментар


                              #44
                              Носачът Окап, който имам при мен е с размери 17 мм на болта / 31 мм на основата. Направо ме е яд, сега си гледах двата стари носача - по-старият е с тампони-бетон, но скъсаният маншон е прецакал шарнира. При по-новият - обратно - шарнирът все още е здрав, изглежда, но тампоните ги маха и малко дете.

                              Коментар


                                #45
                                ogi28b написа:
                                Носачът Окап, който имам при мен е с размери 17 мм на болта / 31 мм на основата. Направо ме е яд, сега си гледах двата стари носача - по-старият е с тампони-бетон, но скъсаният маншон е прецакал шарнира. При по-новият - обратно - шарнирът все още е здрав, изглежда, но тампоните ги маха и малко дете.
                                И в двата случая се правят.Шарнирите ги правят като нови тук в Казанлък ,а тампоните ги сменям аз.Ремонта на шарнира е 11 лв. ,а смяната на тампоните излиза около 20 лв. само консумативите.
                                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                                Коментар

                                Working...
                                X