Rokambol написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
От къде да намеря маншончета за носач на Мареа?
Collapse
X
-
Airfan написа:Rokambol написа:Внимавайте със силиконовите маншони. Уж най-добрите Ето един на по-малко от 2 месеца: (и на другия накрайник положението бе същото)FIAT Punto '94, 1.1 Petrol
Коментар
-
YAROSHKH написа:Airfan написа:Rokambol написа:Внимавайте със силиконовите маншони. Уж най-добрите Ето един на по-малко от 2 месеца: (и на другия накрайник положението бе същото)
Коментар
-
Airfan написа:Rokambol написа:Внимавайте със силиконовите маншони. Уж най-добрите Ето един на по-малко от 2 месеца: (и на другия накрайник положението бе същото)Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:Airfan написа:Rokambol написа:Внимавайте със силиконовите маншони. Уж най-добрите Ето един на по-малко от 2 месеца: (и на другия накрайник положението бе същото)
Коментар
-
Airfan написа:Rokambol написа:Внимавайте със силиконовите маншони. Уж най-добрите Ето един на по-малко от 2 месеца: (и на другия накрайник положението бе същото)Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:Airfan написа:Rokambol написа:Внимавайте със силиконовите маншони. Уж най-добрите Ето един на по-малко от 2 месеца: (и на другия накрайник положението бе същото)Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:просто си късметлия. последно ми се скъса маншона на носач на 6 месеца, няма и толкова май... пружинката, която го държи за носача се беше врязала в маншона и оттам дупка, после цепнатина и т.н. пружинката не беше изпилена накрая и затова се беше забила...Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:Airfan написа:Rokambol написа:Внимавайте със силиконовите маншони. Уж най-добрите Ето един на по-малко от 2 месеца: (и на другия накрайник положението бе същото)
Коментар
-
Днес смених единия маншон на носача.За жалост ен стана, този, който бях приготвил и се наложи да сложа такъв от биалетката - силиконов.Реалните размери за смяна са Ф16/Ф31.Сега съм с маншон за биалетка, малко трудно влезе, но да видим ще държи ли доста време.Ако намеря какъвто трябва ще го сменя.Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
alvanovo написа:Днес смених единия маншон на носача.За жалост ен стана, този, който бях приготвил и се наложи да сложа такъв от биалетката - силиконов.Реалните размери за смяна са Ф16/Ф31.Сега съм с маншон за биалетка, малко трудно влезе, но да видим ще държи ли доста време.Ако намеря какъвто трябва ще го сменя.Marea Weekend HLX Jtd 110
oO(_)____////____(_)Oo
Коментар
-
TIP написа:alvanovo написа:Днес смених единия маншон на носача.За жалост ен стана, този, който бях приготвил и се наложи да сложа такъв от биалетката - силиконов.Реалните размери за смяна са Ф16/Ф31.Сега съм с маншон за биалетка, малко трудно влезе, но да видим ще държи ли доста време.Ако намеря какъвто трябва ще го сменя.Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
Носачът Окап, който имам при мен е с размери 17 мм на болта / 31 мм на основата. Направо ме е яд, сега си гледах двата стари носача - по-старият е с тампони-бетон, но скъсаният маншон е прецакал шарнира. При по-новият - обратно - шарнирът все още е здрав, изглежда, но тампоните ги маха и малко дете.
Коментар
-
ogi28b написа:Носачът Окап, който имам при мен е с размери 17 мм на болта / 31 мм на основата. Направо ме е яд, сега си гледах двата стари носача - по-старият е с тампони-бетон, но скъсаният маншон е прецакал шарнира. При по-новият - обратно - шарнирът все още е здрав, изглежда, но тампоните ги маха и малко дете.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар