Драги колеги искам да Ви попитам, някой смениял ли е предни дискове със апарати на браво , но не с оригиналните 257мм дискове, а с такива от мареа комби или hgt 284мм?! Мисля че не би трябвало да има проблем, и захващането на спирачните апарати трябва да е еднакво и на двата модела! Не мисля че има разлика в главините и прочие... Прегледах сервизното упътване и там всичко изглежда еднавко, но все пак да се консултирам и с вас!Смяна - 257мм диск и апарат със / 284мм диск и апарат това е целта:Поздрави!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос относно смяна предни дискове! Fiat-Bravo 284мм???
Collapse
X
-
Ами шенкелът със сигурност е различен, но в какво точно се изразява разликата... Може да е свързано с радиуса на завоя, на ХГТ мисля че беше 10.7 метра, а на по-малките двигатели - 9.8, или 10.2, ама говоря по спомени. Главината също е различна. Само че отново не мога да ти кажа в какво се изразява разликата. Сравнявам само номерата в каталога.
-
Благодаря за мненията! Но диска не се ли сваля, отделно от главината! В смисъл не се ли лепва в/у главината и се хваща с две болчета! Аз продавам части от др. марки коли и там съм срещал такива изпълнения! Прмиерно при французите е така! , Просто за апарата ми беше чудно!Живи и здрави! и Мерси!
Коментар
-
Шенкелите от мареа 2.4 са с 284мм дискове, обаче каретата им са на 56мм, а на твоята най-вероятно са 52мм. Трябват ти от типо 2.0 16 (седичито), дедра турбо или интеграле. От там ще ти трябват полуоските им заедно с каретата и носачите (може би и амортисьорите, не съм сигурен за тях). Резултата - 300лв (минимум) за части, сума работа по подмяната на въпросните неща, настройка и резултат - неопределен. А, и ще трябва да минеш на 15" джанти - задълже. Ще ти трябва и стенд за корекция на сходимостта, щото по-дългите носачи отварят много предницата, и няма да можеш да караш колата (едва ли ще стигне до сервиза). Отделно, че ще ти трябва поне 130 коня двигател за да има смисъл от тази операция (по-големите дискове са по-тежки, от там се губи върт. момент). Абе накратко - не се занимавай. По-добре въпросните пари и работа ги вложи във възтановка на твоите оригинални спирачки. Направи ги както са излезнали от завода, ще има МНОГО осезаем ефект."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Правил съм я тази операция, но на алфа ромео 145, което е едно и също с на фиат. Значи задачата беше следната - да се прехвърлят предните спирачки от QV на 1.9 JTD. Дисковете си пасват към главината, там няма как да се разминат, щото централния отвор и отворите за болтовете на гумата са същите. Конзолите на апаратите също пасват като междуболтово разстояние, но самата конзола не се центрира спрямо диска. Решението - подложих няколко шайби между шенкела и конзолата, така че да се центрира. Обаче после - чао 14-ки джанти.Кажи с кой двигател ти е бравото?Щото спирачките, които свалихме от JTD-то решихме да ги сложим на едновалово типо. Всичко пасна идеално, само че там се появи обратния проблем - вместо да се подлагат шайби - трябваше да се отнема от материала на шенкела и апарата, което... не е желателно.Всъщност каквото и да си говорим трябва на място да се види как ще се центрира конзолата на апарата спрямо диска. Това е.Апропо - главините се различават по шлиците за каретата (за гайка 32 едните и за гайка 36 за другите) и мисля - по диаметъра за лагера. Но за диска и джантата - никакъв проблем с присъединителните размери към главината.
Коментар
-
Благодаря Ви за мненията, помагате ми достатъчно за да преценя какво да правя!Тази интервенция ми е нужна на защото се състезавам, а защото правя тунинг на колата и искам да спира много добре! Сега обмислям смяната на дисковете със такива > http://magazin.tuning.bg/Spirachni-d...to-Marea-Bravo,Но за по сигурно исках да я кача на 284 и тогава да и плесна дискве брембо макс... но щом казвате че така се разминава!Всичко това искам да го направя на ТД 100 , колата е засилена с турбо VNT20 е, кулери и глупости и т.н., скоро като я завърша ще постна темата!Върви страшно добре!Но имам забележка към спирачките, спират добре, но като ги използвам повечко, прегряват и тези малки дискове заповчат да вибрират и ще се прибия някъде! > незнам какво да правя + това смъквам предавки не ги натискам като жена.... Определено трябва да измисля нещо! Ще сложа хубави дискове и феродо, но все ми се струва че си иска 284 ... незнам!В момента съм с текстар феродо и дисковете ми са на 40 хил. ... незнам! ( Нямат ръбче)Помагайте!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар