Колеги, забелязвам следното: Климатика е вкл. натискам спирачката и я държа натисната(колата е на място). В този момент изкл. климатика и осещам как педала хлътва, можеби със сантиметър. Може и да си внушавам, но ми се струва, че когато карам с климатик, колата не спира толкова добре.Това хлътване нормално ли е? Хлътване даже е много силно казано, но се осеща.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Взаимоотношение м/у спирачките и климатика
Collapse
X
-
да бе да, нормално. като се пусне климатика и двг вдига оборотите с около 100 на празен ход, а на скорост няма никакво отношение. при мен спирачките са си същите. Прегледай си маркуча към сервото и онази пласмасова работа на входа на сервото, фабрично няма скоба, аз сложих за всеки случай. Въобще огледай вакуумите по колектораLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:да бе да, нормално. като се пусне климатика и двг вдига оборотите с около 100 на празен ход, а на скорост няма никакво отношение. при мен спирачките са си същите. Прегледай си маркуча към сервото и онази пласмасова работа на входа на сервото, фабрично няма скоба, аз сложих за всеки случай. Въобще огледай вакуумите по колектора
Коментар
-
ogi28b написа:Значи станахме двама, на които не им потъва педала. Значи или вашите коли не са в ред, или нашите. Което по принцип не е добре. (Само да вметна, че аз се вакуумирам по различен начин от вас, с помпа)
Коментар
-
Ами пак да вметна, че турбодизеловия двигател се вакуумира с помпа, и съм сигурен че климатикът и спирачките са напълно независими системи една от друга. Особено при JTD - оборотите са 850, и няма мърдане. При тези обороти вакуум-помпата си върти също с някаква скорост, и си прави някакъв вакуум. Утре задължително ще пробвам при кола на място, както предлагаш, но се съмнявам че ще има разлика.
Коментар
-
neonglow написа:ogi28b написа:Значи станахме двама, на които не им потъва педала. Значи или вашите коли не са в ред, или нашите. Което по принцип не е добре. (Само да вметна, че аз се вакуумирам по различен начин от вас, с помпа)Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
ogi28b написа:Ами пак да вметна, че турбодизеловия двигател се вакуумира с помпа, и съм сигурен че климатикът и спирачките са напълно независими системи една от друга. Особено при JTD - оборотите са 850, и няма мърдане. При тези обороти вакуум-помпата си върти също с някаква скорост, и си прави някакъв вакуум. Утре задължително ще пробвам при кола на място, както предлагаш, но се съмнявам че ще има разлика.
Коментар
-
разбирасе, че ще се вдигат, но не това е въпроса. Наскоро сменях освен дискове, накладки, и маркучи смених и сп. течност. Смених я по най-глупавия начин обаче, Първо източих и след това наливах и обезвъздушавах. Този проблем го осетих след тази интервенция. Не съм наясно с помпите, но може ли поради останало минимално количество въздух в системата, при вдигане на оборотите, да намалява налягането, което създава помпата.Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.
Коментар
-
Под натоварване се променя налягането в колектора. Вакуума намалява. А сервото на спирачките е вързано към всмукателния колектор. Примерно налягането през мап-а трябва да е 320-330 на празен ход на колата. Но ако се пусне климатика се вдига на 500-550.Сега по принцип това не можа да влияе много на спирачното усилие, но ако има пробила всмукателна гарнитура и двигателя смуче въздух тези стойности могат да бъдат по-големи и тогава може да усещаш по-леко спирачно усилие.Кофти налягане в колектова може да има и при развален стъпков мотор.Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
Powered by Total & Fobos LPG
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар