Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на носач

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    За носачите нямам какво да кажа комплект чисто нови.Така че без коментар. Айде сега дообясни и за амортосьорите. Щото и там съм разглабял. Тоест сменял ама преди. Та и там не намерих нищо което да променя геометрията . Специално проверих дали има някакъв ексцентрик И съответно от там да се променя наклона. Е па нема или съм кьорав да го е...аИскам да си изясня ситуацията как ви вземат паричките за някакъв измислен реглаж дето го правят.
    BRAVA 1.4 12v - 1998г.


    http://vbox7.com/play:124bedab

    Коментар


      #17
      lov написа:
      За носачите нямам какво да кажа комплект чисто нови.Така че без коментар. Айде сега дообясни и за амортосьорите. Щото и там съм разглабял. Тоест сменял ама преди. Та и там не намерих нищо което да променя геометрията . Специално проверих дали има някакъв ексцентрик И съответно от там да се променя наклона. Е па нема или съм кьорав да го е...аИскам да си изясня ситуацията как ви вземат паричките за някакъв измислен реглаж дето го правят.
      Не е предвидено абсолютно нищо за реглаж на страничния наклон. Каквото и да ти кажат е побългаряване.

      Коментар


        #18
        То отдавна ми е ясно че няма мищо за реглаж ама ми оръзна от пишман разбирачи. И най вече от майстори мошенници. нарочно почнах така провокативно но не стана . Ти и Оги ми объркахте замисъла. Нета ми прекъсна и него не успях да го предупредя да не пише по темата.
        BRAVA 1.4 12v - 1998г.


        http://vbox7.com/play:124bedab

        Коментар


          #19
          Колега реглажа на твойта,на мойта кола и на другите с типо платформа се прави само и единствено от кормилните накрайници,не се пипа никъде другаде.Като отида на реглаж не ходя да ми оправят вертикалният наклон,а сходимостта на 2-те предни гуми-толкова.Всичко друго е лъжа и made in Bulgaria.
          Fiat Tipo
          Corsa b комби !

          Коментар


            #20
            Добре коилеги тогава защо волана ми се изкриви,и колата взе да дърпа надясно след смяна на ляв носач,и смяна на комплекта лагери от дясната страна на задниа носач...

            Коментар


              #21
              4api написа:
              Добре коилеги тогава защо волана ми се изкриви,и колата взе да дърпа надясно след смяна на ляв носач,и смяна на комплекта лагери от дясната страна на задниа носач...
              Странна работа е твоята Според мен иили са ти сваляли накрайници или нещо носача е маде ин... кой го знае къде... (сикам да кажа че може да не е сходен с оригиналния)Искам да попитам по-знаещите, мареата на каква платформа се води и има ли реглаж, че се схванах с тези разпробивания от горните постове?

              Коментар


                #22
                кола

                На Пунтотот М1 съм сменял носачи, накрайници и комплект пружини- амортисьори 2 пъти по различно време и не съм ходил на реглаж след това съм ходил по друг повод ама не е имало отклонение
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #23
                  4api написа:
                  Добре коилеги тогава защо волана ми се изкриви,и колата взе да дърпа надясно след смяна на ляв носач,и смяна на комплекта лагери от дясната страна на задниа носач...
                  Всяко отклонение на носача в четирите посоки може да доведе до това, което ти се е случило! Ако пък си сменял само тампоните на носача, тогава да изместиш позицията на шарнира напред, или назад е много вероятно! При мен също след смяна на нов носач се получи дърпане надясно... При следващи смени обаче не съм имал проблеми, Божа работа!
                  Frontera Sport, X20SE март 1998

                  Коментар


                    #24
                    Не е божа работа ами зависи от самата направа на носача. Ако са изместени базите може да се получи такова дърпане. А вероятно може да се получи най вече ако двата носача имат разлика. И по вероятно ако се сменя само единия носач. Ако не се сменя нищо друго единствено може да имаш изместване на пред или на зад по хоризонталаната плоскост. След като се отвори темата имах възможност и реших да проверя практичсеки дали може да се получи такова изместване само от луфтовете на закрепващите болтове. За целта охлабих носача и после с щанга напънах в едната посока носача и после го затегнах. Такъв експеримент направих и в двете посоки. Последващото измерване показа преместване с около една десета от милиметъра. Затягането се извършваше всеки път с динамометричен гайковерт с едно и също усилие на четирите болта. За база на измерването ползвах едно и съща точка почти до ябълковидния болт.Което на фона на каучука на сепентовите втулки даже е невероятно малко отклонение. Чак не можах да си го представя. Та мерих няколко пъти. Така че ако се налага смяна за предпочитане е да се сменят и двата носача заедно от една и съща марка. Така или иначе единия ако изглежда видимо здрав все пак няма да е задълго. Ако се подменя само единия вече наистина ще е божа работа какъв ще ти е късмета.
                    BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                    http://vbox7.com/play:124bedab

                    Коментар


                      #25
                      И при мене се получи така че като смених единия носач се наложи реглаж.Твърдо съм за,като се сменят да са и двата комплект иначе се получава че не след дълго време се сменя и другия и пак на реглаж....а това си е разход все пак.
                      tabe 1.9JTD-105 HLX

                      Коментар


                        #26
                        Има и един друг момент.Виждал съм два еднакви на външен вид носачи само че единия е по дълъг от другия с около 5мм.Чуваял съм от познати,че на алфите са малко по големи,ама е не потвърдена информация това.Като съм си купувал нови,ходя с стария и една ролетка и меря,да не си правя двойни неща.При повечето части които купувам и не съм сигурен,ходя с старата и сравнявам и меря на място.
                        Fiat Tipo
                        Corsa b комби !

                        Коментар


                          #27
                          Да не отварям нова тема, да питам тук. Та предните ми гуми, са износени от вътрешната страна, почти галоши. Чета горе, че реглаж по вертикала не се прави. По принцип шарнирите са заминали, както и кормилните накрайници, особено от дясната страна. Та се чудя, те ли са виновни (всепак имат луфт), или нещо друго (лагер главина, тампони макферсон...)Иначе колата си върви право, не дърпа на никъде.Благодаря предварително.
                          00' Bravo 105 JTD

                          Коментар


                            #28
                            Шарнирният болт не може да измести толкова, колкото и да е разбит. По-скоро нещо по макферсоните.
                            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                            Коментар

                            Working...
                            X