Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на носач

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на носач

    Колеги трябва ли да се минава стенд след смяна на носач

    #2
    на практика- трябва. на теория- не.
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      Сменяш,правиш кръгче,виждаш имали промяна в управлението и ако има (дърпане примерно на някоя страна) отиваш,ако няма си свиркаш и спестяваш 30 кинта.
      Fiat Tipo
      Corsa b комби !

      Коментар


        #4
        Промяна в управлението не може да се усети, защото разликата в носачите е хипотетична, но явно има. Последно имах това премеждие миналата седмица - след сменен носач и моя убеденост, че няма нужда от реглаж, за има-няма 300 километра ми изяде едната гума и се наложи все пак да отида. Човекът каза, че има отклонение, макар и минимално. Усещането обаче не е, като при сменени накрайници, когато трудно можеш да я вкараш в пътя.
        Fiat Marea Weekend 1,6 16V

        Коментар


          #5
          Как да не трябва? При мене след смяна на носачите (имаха износен задния тампон и двата, другото беше здраво) колелата се събраха като сходимост с 3см мерено като разлика между предната част и задната част на предните колела. Определено си трябва реглаж на предница след смяна на носачи.
          Фиат Крома 1.9 16v+
          Фиат Браво 1.6 16v
          Фиат Мареа 1.6 16v

          Коментар


            #6
            Колеги, я да помислим малко. Да вземем например моята панда. На предните колела може да се регулира само хоризонталното отклонение. Вертикалното не! Ако аз сложа нов носач, който има някакво отклонение, то неминуемо ще имам отклонение и във вертикална посока, а това не се пипа. Което пък означава, че ще почне да си яде гумите при всички положения, а това е недопустимо. Та не знам. Аз бих се притеснил за такива носачи, след поставянето, на които да се налага реглаж. До сега с моите приятели сме сменяли около 10 носача, на различни коли и не е имало отклонения. Е поне на 3 автомобила е проверявано на стенд и е било в норма. Не изключвайте и вероятността, разбитият стар носач да е променил сходимоста.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #7
              Danchojn написа:
              Колеги, я да помислим малко. Да вземем например моята панда. На предните колела може да се регулира само хоризонталното отклонение. Вертикалното не! Ако аз сложа нов носач, който има някакво отклонение, то неминуемо ще имам отклонение и във вертикална посока, а това не се пипа. Което пък означава, че ще почне да си яде гумите при всички положения, а това е недопустимо. Та не знам. Аз бих се притеснил за такива носачи, след поставянето, на които да се налага реглаж. До сега с моите приятели сме сменяли около 10 носача, на различни коли и не е имало отклонения. Е поне на 3 автомобила е проверявано на стенд и е било в норма. Не изключвайте и вероятността, разбитият стар носач да е променил сходимоста.
              теорията е супер. 3 или 4 пъти съм си сменял сам носач/носачи- те едвам пасват на дупките на магарето, дори един върнах, щото така се разминаваха дупките, че не можех да сложа болта. не знам вертикали и т.н., ама на мен не ми е яла гумите, а съм с нови и би си проличало
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                Направо нямам думи за качеството на резервните части. Като трябва нещо да се купува и се почва едно чудене, мислене, ходене насам натам, гледане.........Та да се вземе що годе свястно нещо. Мога само да кажа, че колите на които сме сложили изделие на Ас Метал не е мръднало. Лошото, е че не правят всичко за нашите коли. Ако обаче взема нещо и то не пасва и нестава, ще го върна и ще се разправям. Ако обаче нямам избор ще го преработвам. Но да поставя на колата детайл, особенно носач и да ми се наложи реглаж, за мен е недопустимо. Съвсем скоро един приятел сменя носач на пежо 206, в сервиз Друмник и там са му казали същото - ще проверят сходимостта защото не се знае какво качество е носача(понеже той си го занесе). Беше го купил обаче от официален вносител - оригинален, оказа се че не се налага никакъв реглаж.
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  #9
                  Колите на платформа типо,нямат вертикален реглаж заводски.Може да се направи едно побългарение,но не е препоръчително.
                  Fiat Tipo
                  Corsa b комби !

                  Коментар


                    #10
                    Колеги и аз стигнах до мнение че трябва,Колата взе да дърпа надясно,а и волана ми е леко накриво.

                    Коментар


                      #11
                      pecata написа:
                      Колите на платформа типо,нямат вертикален реглаж заводски.Може да се направи едно побългарение,но не е препоръчително.
                      Би ли го споделил, ако е възможно.
                      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                      Коментар


                        #12
                        Synthy написа:
                        pecata написа:
                        Колите на платформа типо,нямат вертикален реглаж заводски.Може да се направи едно побългарение,но не е препоръчително.
                        Би ли го споделил, ако е възможно.
                        Да колега,разпробиват се на фреза или някакъв друг апарат дупките на аморт. към шенкела,прави се като станичен канал с същото фи.Виждал съм го направено,хората умишлено искаха да разчекнат отпред една 145-ца.На мен неми се вижда надеждно.
                        Fiat Tipo
                        Corsa b комби !

                        Коментар


                          #13
                          Аз ли не съм у ред ама я ми обяснете като на малоумник къде има нещо направено за реглаж по предницата на бравата. Онзи ден смених носачите и биалетките. Всичко е направено на строго фиксирама връзка. И единствения вариант е с големия чук и вълшебната дума на инж. Ганев.. Не говорим за смяна и на кормилните накрайници там е друга бира.
                          BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                          http://vbox7.com/play:124bedab

                          Коментар


                            #14
                            Ами те колегите това казват, че НЯМА. Но може да се направи с побългаряване, конкретното пробиване на захващането на амортисьора към шенкела. Когато за първи път ходих на реглаж, ми го предложиха, и познай дали се съгласих. Само сходимостта се регулира от накрайниците, нищо друго.

                            Коментар


                              #15
                              Ако не си свалял амортосьора няма как да знаеш от къде се регулира наклона. Ако носачите са различни ще нарушиш и сходимостта така че по добре реглаж а иначе всеки сам си решава и си носи последствията
                              ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                              ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                              Коментар

                              Working...
                              X