Здравейте при скорост 80-100 при натискане на спирачка колата цялата се тресе предава и на волана и на педала на спирачката рита като абс а аз нямам всъщност тресе и при по малка скорост но при тази се усеща най добре. Смених нови дискове, накладки гуми и джанти но тресенето остана.В движение на леко дърпане на ръчна няма ритане тоест мисля че нямам крив барабан.На повдигач установих лек луфт на десен шарнир и на ляв тампон на накрайника .възможно ли е това да е причината за тресенето и от какво ми рита педала на спирачката?Моля ако някой е имал подобен проблем да помага. Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тресене на фиат брава 1.9 дизел при спирачка - РЕШЕНО
Collapse
X
-
Re: Тресене на фиат брава 1.9 дизел при спирачка
stancho_74 написа:Здравейте при скорост 80-100 при натискане на спирачка колата цялата се тресе предава и на волана и на педала на спирачката рита като абс а аз нямам всъщност тресе и при по малка скорост но при тази се усеща най добре. Смених нови дискове, накладки гуми и джанти но тресенето остана.В движение на леко дърпане на ръчна няма ритане тоест мисля че нямам крив барабан.На повдигач установих лек луфт на десен шарнир и на ляв тампон на накрайника .възможно ли е това да е причината за тресенето и от какво ми рита педала на спирачката?Моля ако някой е имал подобен проблем да помага. Благодаря предварително.Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
-
stancho_74 написа:оказаха се барабаните смених тях и всичко е наредEX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
itan75 написа:Е колега я поясни малко повече моля.Криви барабани??? Или много ръждясали и контактуващи с челюстта в една малка площ? Защото съм виждал пукнат барабан на автобуса,който карах преди,но на лека кола пукнат и крив барабан мисля е почти невъзможна мисия.Ако имаш и кантар на задните спирачки,който пуска съвсем малко течност към задните спирачни цилиндърчета е съвсем невъзможно даже от Еверест да те пуснат и да укривиш барабаните.Аз лично първата ми работа като си купих Фиат-а беше да разкарам блокиралия кантар и спирачните тръбички с медни директно захранени от спирачната помпа.Сега смея да твърдя докато са студени поне задните ми спирачки хващат по-добре от предните .И въпреки че цялото ми спирачно усилие се предава по-равно на колелата в смисъл,ако ти имаш кантар,аз нямам при еднакви коли,а чакай моята даже е много по-тежка,щото е Мареа комби не съм успял по никакъв начин да се накривят и да почнат да бият.
Коментар
-
///// написа:itan75 написа:Е колега я поясни малко повече моля.Криви барабани??? Или много ръждясали и контактуващи с челюстта в една малка площ? Защото съм виждал пукнат барабан на автобуса,който карах преди,но на лека кола пукнат и крив барабан мисля е почти невъзможна мисия.Ако имаш и кантар на задните спирачки,който пуска съвсем малко течност към задните спирачни цилиндърчета е съвсем невъзможно даже от Еверест да те пуснат и да укривиш барабаните.Аз лично първата ми работа като си купих Фиат-а беше да разкарам блокиралия кантар и спирачните тръбички с медни директно захранени от спирачната помпа.Сега смея да твърдя докато са студени поне задните ми спирачки хващат по-добре от предните .И въпреки че цялото ми спирачно усилие се предава по-равно на колелата в смисъл,ако ти имаш кантар,аз нямам при еднакви коли,а чакай моята даже е много по-тежка,щото е Мареа комби не съм успял по никакъв начин да се накривят и да почнат да бият.EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
колеги не знам от какво са се изкривили барабаните но знам че ги смених с нови и колата спря да тресе задните ми колела и предните разбирасе хващат перфектно.предполагам че ако са биле загрети и съм минал през вода са се изкривили не са спукани не са и много износени тоест нямат голям ръб но е факт че смених всичко и колата тресеше а след смяната на барабаните спря и спира много добре както казах
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар