Здравейте колеги,от известно време колата ми вози като "лодка" и стигнах до заключението,че имам проблем с амортисьорите.Немога да разбера обаче кой амортисьор е проблемен.Как да разбера?Благодаря ви предварителноДопълнено заглавиеМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как да разбера кой амортисьор е проблемен?
Collapse
X
-
Натисни така, че да се залюлее по всеки един от калниците - при пускане ако са здрави трябва веднага да спре да люлее /да се успокои/, а ако някой не е при пускане ще е като ластик ... Абе то не може да го объркаш - пробвай и ще разбереш ... И внимавай с натискането по калниците :D ...Fiat Stilo 1.9 JTD (85 kW - 115 PS) `03
Коментар
-
По принцип казват, че амортисьори се сменят само комплект, защото винаги новият държи по-здраво от който и да е употребяван, което води до това колата да изглежда че стои накриво, наклонена, ако смениш един. Но пък от друга страна - продават се поединично, а не комплект. Аз бих сменил и двата.
Коментар
-
Много относително е до колко здрави са старите ти амортисьори и ако единия е ипуснал да речем, а другия изглежда здрав и решиш да го оставиш и смениш само единия с нов се получава точно така, че новия със сигурност е по-стегнат и по-здрав(това е в идиален случай, не се визма предвид, че с новия може да минеш на 10-тата минута след сервиза през някоя яма и да го окотиш) тогава при потегляне всички знаем как предницата на колата се надига от инерционните сили с които колата иска да си остане на мястото, амортисьора който е нов ще поема повече напрежение от двата и ще стигне реално до момент на изравняване със стария амортисьор от другата страна, т.е. по-бързо ще му се изразходи ресурса. Затова според мен по-добре замяна с 2-ра употреба, а това че колата ще стои на една страна е много малко вероятно.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар