Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Обезвъздушаване на системата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Обезвъздушаване на системата

    Значи имам идея скоро да сменям предните апарати защото ще слагам вентилирани дискове.Задните барабани също са набелязани да се махат понеже съм си взел задни дискове с апарати и всичките им там карантии.Въпроса ми е как ще е по-лесно да се обезвъздуши системата - като свалям предните направо да правя и задните или да направя предни , да обезвъздуша и после същата процедура и при задните?

    #2
    Сменяш всичко наведнъж и започваш по следния ред:- задно дясно- задно ляво- предно дясно- предно лявоАко не ги смениш на веднъж, не е проблем, но 2 пъти ще имаш мускулна треска :D
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      А когато задно дясно е на един кръг с предно ляво и задно ляво на друг кръг с предно дясно, каква е последователността за обезвъздушаване.

      Коментар


        #4
        Това въпрос ли е? Пример за такъв модел автомобил може ли?

        Коментар


          #5
          ogi28b написа:
          Това въпрос ли е? Пример за такъв модел автомобил може ли?
          Да въпрос е.Примери много.

          Коментар


            #6
            ogi28b написа:
            Това въпрос ли е? Пример за такъв модел автомобил може ли?
            Твоя например.

            Коментар


              #7
              Правилният ред за обезвъздушаване е задна лява, предна дясна, задна дясна, предна лява.
              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

              Коментар


                #8
                Тука можем да спорим, още повече, че и самите Бош са си го написали в Еситроника.Току така няма да седнат да ръсят глупости, освен ако при JTD и 1.6 има разлика
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  Благодарско за отговорите

                  Коментар


                    #10
                    Airfan написа:
                    ogi28b написа:
                    Това въпрос ли е? Пример за такъв модел автомобил може ли?
                    Твоя например.
                    Значи явно не разбирам изобщо за какво си говорите, извинявайте. Ако може някой да обясни, може да има и други, които се чудят какво ли означава "задно дясно да е на един кръг с предно ляво" и "предно дясно със задно ляво".

                    Коментар


                      #11
                      Принципно спирачната помпа е на две части, две помпи в едно тяло. На едната част ЗЛ-ПД а на другата ЗД-ПЛ. Има варианти когато са на предни и задни....................Също съм виждал спирачни помпи на които двете бутала не са на твърда връзка ами с пружина. Тогава първо има повече усилие на едните колела а на другите по малко, чак когато пружината се смачка до край и другите започват да имат ................Изпълнения много........................ затова и попитах как се прави

                      Коментар


                        #12
                        spark написа:
                        Правилният ред за обезвъздушаване е задна лява, предна дясна, задна дясна, предна лява.
                        Значи това е правилния ред ,така ли???

                        Коментар


                          #13
                          Като начало трябва да видиш на помпата кои колела са по близо до педала. Ако са ЗД и ПЛ почваш от тях или....................

                          Коментар


                            #14
                            На всички фиати от типо нататък (за преди това не съм сигурен) системата е ПЛ+ЗД и втория кръг - ПД+ЗЛ. Сиреч - накръст. Омръзна ми вече да го повтарям. И колега Чавето между двете бутала на спирачната помпа няма само пружина, а и несвиваена спирачна течност.Системата е - сменяш, обезвъздушаваш, сменяш обезвъздушаваш. Едно по едно. Всяко сменено го обезвъздушаваш. После другото - сменяш обезвъздушаваш. В този случай няма нужда от ред. Важното е в казанчето да има постоянно течност и помпата да не глътне въздух.

                            Коментар


                              #15
                              Ами като ’глътне’пак така

                              Коментар

                              Working...
                              X