Значи имам идея скоро да сменям предните апарати защото ще слагам вентилирани дискове.Задните барабани също са набелязани да се махат понеже съм си взел задни дискове с апарати и всичките им там карантии.Въпроса ми е как ще е по-лесно да се обезвъздуши системата - като свалям предните направо да правя и задните или да направя предни , да обезвъздуша и после същата процедура и при задните?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Обезвъздушаване на системата
Collapse
X
-
Airfan написа:ogi28b написа:Това въпрос ли е? Пример за такъв модел автомобил може ли?
Коментар
-
Принципно спирачната помпа е на две части, две помпи в едно тяло. На едната част ЗЛ-ПД а на другата ЗД-ПЛ. Има варианти когато са на предни и задни....................Също съм виждал спирачни помпи на които двете бутала не са на твърда връзка ами с пружина. Тогава първо има повече усилие на едните колела а на другите по малко, чак когато пружината се смачка до край и другите започват да имат ................Изпълнения много........................ затова и попитах как се прави
Коментар
-
На всички фиати от типо нататък (за преди това не съм сигурен) системата е ПЛ+ЗД и втория кръг - ПД+ЗЛ. Сиреч - накръст. Омръзна ми вече да го повтарям. И колега Чавето между двете бутала на спирачната помпа няма само пружина, а и несвиваена спирачна течност.Системата е - сменяш, обезвъздушаваш, сменяш обезвъздушаваш. Едно по едно. Всяко сменено го обезвъздушаваш. После другото - сменяш обезвъздушаваш. В този случай няма нужда от ред. Важното е в казанчето да има постоянно течност и помпата да не глътне въздух.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар