Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Биалетка МУГ от Евро 07

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Scorpion_BV написа:
    Ами то точно това е разликата от ментака до качественото. Едното се прави от качествен каучук а другото от каучук за галоши. И на първата дупка и се цепи. И после верижна реакция. Затова ако си взимате компромисни такива части, поне си сменете тия маншончета, продават се и отделно, силиконови, не са скъпи. Сменяват се лесно.
    Окап са така и двата ми носача издръжаха съответно по 4 и 8 месеца десен и ляв.... Единия ми го смениха гаранционно, но за другия нямах нерви и време вече да ходя и си купих нов. И двата с разбит шарнир от прокъсано маншонче в основата. Пълен боклук са явно...

    Коментар


      #32
      ами маншончето може да се скъса при монтажа, лично скъсах на единия си носач при монтажа, както бях напънал носача надолу с щангата го изпуснах и се спря в шенкела- маншончето аут, смених си го веднага и така си карам вече 25 000 км. Че окапа са най-добрите носачи, които съм ползвал след оригиналните- спор няма. Това обаче далеч не значи, че са добри, просто са най-добрите сред тукашните, на които съм попаднал.
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #33
        Днес дадох за ремонт смяна на подложките в двата шарнирни болта на биалетка МООG тук в Казанлък.Ремонта илзиза 12 лв. и е доста по-добре отколкото боклуците по магазините вече.Ще пиша след като я взема за резултата.Вече поставих рециклирания МООG и ще засека км. пробег който ще издържи.Забележете на снимката каква е разликата в боклук биалетка и качествена.Стартите маншончета на МООG бяха здрави ,но ремонта включва подмяната им за по сигурно.
        Прикачени файлове
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар

        Working...
        X