Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ляво или дясно каре

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ляво или дясно каре

    Вчера завъртях на място и чух скърцане/тиктакане или нещо от сорта, заради което изчетох доста във форума и днес проведох експеримента с газ от място при пълен десен и пълен ляв завой напред и назад съответно + спирачка.Резултатът е такъв:-при пълен десен завой по време на спиране след направеното ускорение започва едно тиктакане. Чува се почти винаги при спиране след пълен десен завой.-при пълен ляв завой доста трудно се възпроизвежда нещо подобно като звук, но тихо и сравнително рядко(не при спиране, а при движение).Каре ли е 100% и може ли да се прецени кое от двете, защото дясното е сменяно преди година и нещо.Възможно ли е да имат общо заден тампон на преден десен носач и биалети, като звукът е неколкократен, повтарящ се, а не като хлопване.

    #2
    Колега, разбито външно каре със сигурност трака ритмично при следните условия - пълен завой, и каране на първа с около 1500 оборота, въртиш се в кръг, ако трябва 5 минути.... Чува се ясно и отчетливо точно от коя страна е, както от шофьора, така и от стоящи наблюдатели отстрани на колата.

    Коментар


      #3
      Ако трябва и 5 минути какво означава, че дори за кратко да се чуе през тези 5 минути, има нещо, така ли?Ако се доверявам на слуха ми, е от дясно, но навсякъде пише из форума, че при десен завой е ляво, а при ляв - дясно каре, което ме обърка малко.Може да са и двете, но на това правило може ли да се разчита?Ако трябва да разчитам само на слуха си - от дясно се чува...

      Коментар


        #4
        Колега, май не си ме разбрал. Не трябват 5 минути. При разбито каре - тракането е ритмично, непрекъснато, при завой. Или се чува непрекъснато, или няма да се чуе, а това което се чува - едва ли е каре. Няма да се чуе за кратко. Просто топчетата вътре си правят едни канали и подскачат в тях на всеки оборот на колелото, което води до характерния звук. А за петте минути - имах предвид че може да си го слушаш 5 минути, или колкото искаш, да му се порадваш, или да анализираш звука откъде идва.

        Коментар


          #5
          Смениха ми следните неща маншон на външно каре, носач с шарнира му и съответните тампони по него, биалетите с тампоните и сега доста шумове ми изчезнаха, предницата утихна, както никога Теста за карета мисля да го пробвам отново довечера, най-вероятно не е било от тях.Колега ogi28b, май излезе прав, че не са те.

          Коментар


            #6
            При възможност смени външните накрайници. Моите старите много слабо бяха разбити, но чукаше като за световно, а като ги смених немога да си позная колата Препоръчвам ти ОСАР и в никакъв случай FRAP.
            "Без сърца, сме просто машини"
            Toyota Prius 1.5 Hybrid
            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

            Коментар


              #7
              В никакъв случай не сменяй накрайници, ако са заводските, и са здрави ! Аз направих тази грешка, и дълбоко съжалявам, даже единия накрайник го сменям вече за 2 път, и то сега е Фрап. Следващия път ще си върна оригиналните!fuoco - тракането на каре - няма аналог, няма как да го сбъркаш, нито с тропане на тампон, нито на шарнир, нито на нищо. Тракането на каре е ритмично, равномерно, увеличава се със скоростта, и се увеличава с намаляване на радиуса на завоя. Тропане от тампон, от накрайник или от шарнир не е ритмично При пълен завой, и каране на първа без газ - тракането на каре е с честота около 2-3 тракания в секунда, при пълен завой е силно изразено.Щом са сменяли маншон, събирай пари за каре вече. Пясъкът е влязъл със сигурност, не се знае и колко грес е изтекла. Рано или късно ще се разтрака.

              Коментар


                #8
                Колега незнам дали си видял тази тема:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...3&highlight=В последния отговор съм се опитал да обясня ...Ако има нещо питай ...
                Fiat Stilo 1.9 JTD (85 kW - 115 PS) `03

                Коментар


                  #9
                  Martin’s написа:
                  Колега незнам дали си видял тази тема:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...3&highlight=В последния отговор съм се опитал да обясня ...Ако има нещо питай ...
                  Колега, ако нямаш нищо против - добавих линк към темата ти в раздел ЧЗВ, в онази тема, в която съм писал за смяната на външно каре: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...4#330544Ако имаш нещо против - няма да го махам, за да е в помощ на други колеги

                  Коментар


                    #10
                    Благодаря за обясненията, за щастие, правих тестовете и няма шумове на завои, но ще проверявам през някой друг месец със същия тест.Накрайници са ми сменяни преди две години и предния месец единия отново беше сменен, така че е свършен факт.

                    Коментар


                      #11
                      ogi28b написа:
                      Колега, ако нямаш нищо против - добавих линк към темата ти в раздел ЧЗВ, в онази тема, в която съм писал за смяната на външно каре: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...4#330544Ако имаш нещо против - няма да го махам, за да е в помощ на други колеги
                      Нямам нищо против - тук сме за да си помагаме ...
                      fuoco написа:
                      Благодаря за обясненията, за щастие, правих тестовете и няма шумове на завои, но ще проверявам през някой друг месец със същия тест.Накрайници са ми сменяни преди две години и предния месец единия отново беше сменен, така че е свършен факт.
                      А да си сменял джантите и да си сложил нови болтове ?
                      Fiat Stilo 1.9 JTD (85 kW - 115 PS) `03

                      Коментар


                        #12
                        колеги аз имам този проблем с щтракането при завиване някои може ли да каже колко струва каре за брава 1.9 Д
                        Fiat Brava 1.9D

                        Коментар


                          #13
                          50 -70 лв при положение че е 1.9Д ако е ТД 100 или ЖТД е малко по скъпо но зависи от кои производител за по точно провери тук http://axm-auto.com/index2.php?brand=5
                          ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                          ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                          Коментар


                            #14
                            италянките не са за на6ти каруцарсцки пътишаНяма връзка с темата.Модераторски екип на fiat-bg.org
                            мойта баба Яга
                            (_-_)______////_______(_х_)
                            http://vbox7.com/play:9363206a

                            Коментар


                              #15
                              Е в Италия толкова ли няма дупки?В САЩ има в изобилие, съм чувал, а из Англия по филмите пак личат дупки..Едва ли в Италия е перфектно из градовете особено.

                              Коментар

                              Working...
                              X