Здравейте колеги,Един приятел, скоро трябваше да ходи да Австрия. По този повод преслушахме целият автомобил. Сменихме и спирачната течност, с маркуче, в шишенце и.т.н. Всичко си беше наред. Човека се върна от път и снощи се видяхме, педала беше много мек. Проверихме за въздух и се оказа, че е пълно с такъв. Това е много странно. Течността излизаше като пяна направо. Обезвъздушихме и нещата си дойдоха на място. Сега ще видим дали няма да се повтори ситуацията. Помпата изглежда наред, защото не пропада и вообще няма симптоми. Течове също няма. Мисля си, че течността е менте и е завряла някъде и така е образувала въздушните мехури, които излезнаха и от 4-те колела.Вие как мислите?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Завряла спирачна течност или менте течност - РЕШЕНО
Collapse
X
-
Според мен лично не сте я обезвъздушили добре още при смяната.Ако тая течност е завряла поради неква причина, шофъора на колата щеше го разбере със сигурност (щеше да си му пропадне педала до ламарината и да не спре изобщо).А дали е менте течноста така немое се каже-според мен и най-смотаните марки, би трябвало да не завират при нормална употреба особено като са чисто нови и не са погълнали влага от дълга употреба (в следствие на което да им е паднала много точката на кипене).А ква течност сте сипали като марка и ДОТ?Аз принципно за да немам дилема със завиране и т.н. на колите си я сменям на 2 години и сипвам течност за състезателна употреба-имат доста по-висока точка на кипене и като са нови, а и след това, само дето им е малко кофти цената :D
-
То вообще не е влизал въздух, че да обезвъздушаваме. Течността я сменихме като поставяхме маркуч на съответният щуцер, правихме му "гушка", като сифон, за да няма опасност да дръпне въздух, а другият край на маркуча в шише. Преди това е карана с Джурид ДОТ4. Сега беше купил някаква САМКО ДОТ4, на която пишеше с големи букви - високо качество.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:То вообще не е влизал въздух, че да обезвъздушаваме. Течността я сменихме като поставяхме маркуч на съответният щуцер, правихме му "гушка", като сифон, за да няма опасност да дръпне въздух, а другият край на маркуча в шише. Преди това е карана с Джурид ДОТ4. Сега беше купил някаква САМКО ДОТ4, на която пишеше с големи букви - високо качество.
Коментар
-
Danchojn написа:Чудим се дали да не я сменим с Тутела или Аджип ДОТ4. Много странен беше тоя въздух дето излезе - пак казвам, като пяна. Все едно вместо спирачна течност сме сипали сапунена вода .
Коментар
-
Да не оставям недовършена темата!Резултата, е че спирачната помпа е тоталка . Дали и е дошло времето или новата хубава течност го направи незнаем, но се случи 2 000км. след смяната. Сега автомобила е със сменена спирачна помпа и Аджип ДОТ 4, която течност е доста по-мазна на пипане от Самкото. Всичко вече е наред. Благодаря на всички за участието в темата.Поздрави.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
За да не пускам нова тема ползвам на колегата. Надявам се да няма нищо против. Също като неговия случай ми потъва педала, когато спирам плавно - при последвало отпускане и отново натискане (напомпване) спира да потъва и силата на спирачките си е добра. Понеже няма как да се смени днес спираната помпа, нито утре, се чудя до колко това е фатално. Имам предвид може ли да се кара колата, ще ми изчезнат ли спирачките? Имам запазен час за смяна на помпа, но той е чак за другата седмица. Помагайте с мнения.ПоздравиFiat Bravo 1,6 16V 103 hp
Коментар
-
Danchojn написа:Да не оставям недовършена темата!Резултата, е че спирачната помпа е тоталка . Дали и е дошло времето или новата хубава течност го направи незнаем, но се случи 2 000км. след смяната. Сега автомобила е със сменена спирачна помпа и Аджип ДОТ 4, която течност е доста по-мазна на пипане от Самкото. Всичко вече е наред. Благодаря на всички за участието в темата.Поздрави.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар