Имам проблем и с окачването на мареата.От дясно тропа леко, и когато движа с леко завит надясно волан от дясното колело се чува нещо като тракане което изчезва като изправя волана.Освен това при съвсем ниска скорост се усеща някакво клатене на предницата налява надясно.Свалих гумата и огледах,всичко си е здраво, само карето на кормилния накрайник имаше луфт като разклатя главината.Иначе при високи скорости не тресе,върви направо без да бяга.Интересувам се също така защо биалетката е закачена с една вертикална щангичка горе за амортисиора а не е хваната за носача както на бравото? Фабрично ли е така??Колата е мареа 1.9 тд
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Клатушкане на предницата при съвсем ниска скорост
Collapse
X
-
Клатушкане на предницата при съвсем ниска скорост
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
-
Смених ги и вътрешния и външния и пак тропа по същия начин..Казаха ми че след смяната им трябва да се прави "реглаж" на предницата.Някой може ли да ми обясни как да си го направя?Като гледам отпред имам усещането че колелата са ми малко / , макар че на око бяха прави при монтажа.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
на око няма как да го направиш. е, ако искаш да е истински реглаж, ако искаш да върви, колкото да не тегли- може, експериментално. няма друг начин. клатенето ти е от крива джанта/гума. препоръчвам да си правиш реглажа след като отстраниш всички тропания, защото дори носач да смениш пак иска реглаж.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар