Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тропане отпред след смяна на носачи

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Тропане отпред след смяна на носачи

    Здраейте колеги, наскоро си взех Фиат Стило 1,9 JTD и след като го обслужих и му смених и носачите (които си бяха разбити вече), си остана едно кухо тропане в предната част на автомобила при каране по неравен път или паваж. Носачите са оригинални на Фиат и уж са сложени както трябва, но тропането си остава Някакви предположения ?
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp

    #2
    кола

    Освен да е дигне на подемник и да се провери да ли няма нещо по още по окачването и рейката -вършни накраиници например .
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Опиши малко по-подробно тропането, моля.Иначе виж и биалетите - те тропат силно.

      Коментар


        #4
        Или пък лагерите/тампоните на макферсоните....
        Frontera Sport, X20SE март 1998

        Коментар


          #5
          Благодаря за мненията, колеги. Явно ще трябва да я кача на подемник да се види хубаво. Иначе тропането как да го опиша - кухо тропане при минаване през неравности... едно пукане под краката ми точно.
          Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp

          Коментар


            #6
            И при мен е така. Мислих, че е от носачите, смених с оригинални, смених и предните дискове и накладки и пак си тропа. Сега ще сменя и биалетите, ако не спре, вече не знам.

            Коментар


              #7
              И при мен си остана токова тропане.Остана си след като смених-носачи,биалети,амортисъори заедно с тампоните.Всичките неща смених ненужно както се оказа впоследствие.При преглед от няколко сервиза ,всички казват ,че предницата е здрава (тампони стабилизираща щанга,и вътр. и външни накрайници също били здрави.)Втулката която се разбива в рейката също съм оправил.Направо някой да каже така ли си тропат всичките заводски, да не се занимавам повече с глупости :D .
              Fiat linea 1.3 mjet, Bravo2 1,4 . EX -Lancia Y 1.2, Stilo 1.8 MW ,Brava 1.8,Dedra 1.8 16v,Delta2 1,6,Ritmo 1,5,Lada 1500.

              Коментар


                #8
                Аз покрай двигателя нищо не чувам, затова от време на време проверявам и ако има нужда сменям.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  Незнам защо сте сменяли накладки, тъй като не мисля, че имат нещо общо с подобен вид тропане, или още повече пък дисковете. Моите накладки така ли иначе са нови и не мисля, че от там е проблема. Понеделник ще я закарам на майстора ми да я види хубаво. Притеснява ме и друго, свързано с този раздел, въпреки, че не е по темата. Интересно ми е защо предно дясно и задно ляво колело задържат малко. Днес след по-дълъг път по магистралата и в града, като пипнах джантите на тези 2 гуми бяха доста по-топли от другите 2 (предна лява и задна дясна). Интересно е,че на кръст задържат 2те гуми
                  Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp

                  Коментар


                    #10
                    Аз мисля,че колегата Vladim е разгадал загатката.
                    ex. punto elx 1.2i
                    Lancia Libra 1.6

                    Коментар


                      #11
                      petio4528 написа:
                      Аз мисля,че колегата Vladim е разгадал загатката.
                      Това вече ще установи твоят човек в понеделник
                      Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp

                      Коментар


                        #12
                        Stelio89 написа:
                        Незнам защо сте сменяли накладки, тъй като не мисля, че имат нещо общо с подобен вид тропане...
                        Не знам твоето Стило, на колко хиляди е, но на моята Брава спирачните апарати все още не тропат. Относно задържането на колелото най-често става въпрос запекло бутало в спирачния апарат. Ако имаш АБС обаче това не е страшен проблем
                        Frontera Sport, X20SE март 1998

                        Коментар


                          #13
                          Brevetti написа:
                          И при мен си остана токова тропане.Остана си след като смених-носачи,биалети,амортисъори заедно с тампоните.Всичките неща смених ненужно както се оказа впоследствие.При преглед от няколко сервиза ,всички казват ,че предницата е здрава (тампони стабилизираща щанга,и вътр. и външни накрайници също били здрави.)Втулката която се разбива в рейката също съм оправил.Направо някой да каже така ли си тропат всичките заводски, да не се занимавам повече с глупости :D .
                          Еее ти ме отчая Когато купих колата, вътре беше абсолютна тишина, нищо не тропаше, не скърцаше, возеше стегнато. Сега нещата се промениха доста За накладките, ми каза майстора, че като са износени може да тропат сприрачните апарати. Не съм ги сменял, защото тропат, а защото се бяха изхабили вече и дисковете и накладките. Все си мисля, че тропа от биалетите, когато хвана едната и я разклатя, се чува едно пукане... като от стабилизиращата щанга. Намери го кво тропа, от опит знам, че е нещо много лесно всеки път, но трябва някой майстор наистина да му обърне внимание.

                          Коментар


                            #14
                            При преминаване от асфалт на паваж се усеща едно "изсипване "на ходовата част.И започва едно глухо потропване.
                            Fiat linea 1.3 mjet, Bravo2 1,4 . EX -Lancia Y 1.2, Stilo 1.8 MW ,Brava 1.8,Dedra 1.8 16v,Delta2 1,6,Ritmo 1,5,Lada 1500.

                            Коментар


                              #15
                              Може да погледнете тампоните на стабилизиращата щанга. Тези, които я държат към купето.
                              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                              Коментар

                              Working...
                              X