Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

нови амортисьори-никаква промяна.имам ли проблем?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Re: нови амортисьори-никаква промяна.имам ли проблем?

    lumitimi написа:
    YAROSHKH написа:
    lumitimi написа:
    .....аз обаче си тествам по стария начин-с натискане въпреки че на едното място ми се присмяха...
    :D :D :D
    може ли да се обосновеш, защото според мен доста хора разчитат на този метод ако си купуваш кола втора употреба няма ли да я натиснеш
    Ами, аз в момента съм в търсене на ново возило. И, честно казано, на нито една кола не ми дойде на ум даже, да натисна преднаца , нито пък задница...Защото натискайки, други колеги вече обясниха, въздействаш на пружината. А, амортисьора остава пасивен, докато не пуснеш ръката. След това, би трябвало съответният калник, предполагам там натискаш, би следвало да се върне в изходно положение без допълнителни разлюлявания. Това е по принцип.Де факто, ти го натискаш с мижавата сила от теглото си, което приемаме за около 80 кг. Мижаво, защото в движение, на пружината действат сили в стотици килограми, това е теглото на автомобила, умножено от инерционните сили.От цяото това нещо , искам да кажа, че по твоят метод можеш единственно да установиш ТОТАЛНО неработещ амортисьор. Но, не можеш да диагностицираш амортисьор който вече на пътя не удържа "клатенето" на автомобила, но пък на място след натискане от теб, се връща еднократно в изходно положение. Аз единствено вярвам на пътният тест, или пък на шок тест. Защото тези тестове показват състоянието на амортисьора при работнио натоварвания.
    FIAT Punto '94, 1.1 Petrol

    Коментар


      #32
      YAROSHKH звучиш убедително.аз не съм специалист и затова питам форума.опитвам се да разсъждавам логично а това ме води към въпроса:"нови амортисьори-никаква промяна" ЗАЩО? не трябваше ли нещо да се промени.все пак старите ми амортисьори са на 118 000
      FIAT STILO 1.6 16V 3 врати

      Коментар


        #33
        lumitimi написа:
        YAROSHKH звучиш убедително.аз не съм специалист и затова питам форума.опитвам се да разсъждавам логично а това ме води към въпроса:"нови амортисьори-никаква промяна" ЗАЩО? не трябваше ли нещо да се промени.все пак старите ми амортисьори са на 118 000
        Ами, ако старите са бил иработещи, не би трябвало да има разлика. Затова и не си усетил. Ако автомобила се е движил зада граница, там няма дупки, които да разрушават клапаните които управляват амортисьора. Затова и идват толкова запаени автомобилите от Запад... Доколкото разбирам, ти искаш да си втърдиш окачването. Това става със смяна на пружини. Много марки рпедлагат два варианта пружини- стандартни осигуряващи комфортна возия на автомобила, и ПОДСИЛЕНИ - носещи по-голямо натоварване. Предвидени са за автомобили които пътуват най-често с пълно натоварване. Само да вметна - подсилените няма да вдигнат автомобила по височина, при празен автомобил. Просто не позволяват да "клекне" , както се получава при стандартните, когато автомобила е натоварен с 5 човека, и 50 кг багаж, както е по предписание на производителя... Ако се решиш на тази стъпка, търси качествен вариант - като LESJOFORSE. В никакъв случай недей слага CS Germany, каквото и да ти говорят за немско производство... Бях търговски представител във фирмата вносител, и познавам добре пазара на авточасти, както и самите марки на пазара. А, останалото ти го казвам, от опита си като автомонтьор...
        FIAT Punto '94, 1.1 Petrol

        Коментар


          #34
          @lumitimi за да те успокоя, ще ти кажа, че при мен е абсолютно същото положението На кръговите ми свиркат да карам по-бързо Когато за първи път се качих в колата и влезнах в един не много остър завой, си помислих, че ще се преобърна, дори спрях и слезнах да ги видя дали са протекли и кво става. В английския форум бях чел, че пружините им са слабо място на стилотата и дори са ги викали в сервиза за смяна, понеже доста често се чупят. Ама определено е от пружините, ходих на шок тест и ми казаха, че са наред, направиха им и една кардиограма. Аз пружини няма да сменя сега, така че, за мен решението да карам повече направо и да не завивам много рязко

          Коментар


            #35
            значи ако реша да сменя пружини нови от Стило пак ще са същите.аз не искам спортно окачване, значи казвайте от кои други коли пружините стават за СТИЛО 1.6 три врати.
            FIAT STILO 1.6 16V 3 врати

            Коментар

            Working...
            X