И аз си взех B4 за задни амортисьори и съм доволен. При силно натискане и пускане задницата се връща в изходна позиция и не се опитва да се клати. Между другото тестовете на газови амортисьори е несериозно, защото повечето машините за технически прегледи са настроени за маслени и дават сериозни отклонения при газовите. На снимката по-долу са старите ми маслени амортисьори и кутиите на новите газови. Съответно старите показваха 71-73 процента и задницата на колата се повдигаше нагоре-надолу приблизително 2 см преди да застане в нормално състояние, а новите показаха 51 процента при положение, че такива лашкания няма. В интерес на истината амортисьорите работят много добре, но по сериозен резултат със стабилността постигнах чрез преминаване от високи 13" гуми на 15" нископрофилни. Да не би и при теб проблема да е такъв. Ако гумата е много висока няма как да не пружинира и това да те лъже, че проблема е в амортисьорите.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
нови амортисьори-никаква промяна.имам ли проблем?
Collapse
X
-
вчера измих старите амортисьори и видях че са COFAP made in Itali газови.предполагам че са оригиналните и за 118 000км.не вярвам да са останали толкова здрави, че като сложа нови да не усетя никаква разлика.пак казвам, че според това което четох в мрежата очаквах колата да стане по-твърда.никой ли не е купувал BILSTEIN B-4. да заложа ли пак на тази марка за задни.нека се включи някой на който са му "испадали пломбите" и да даде мнение от личен опит.FIAT STILO 1.6 16V 3 врати
Коментар
-
нека се включи някой на който са му "испадали пломбите" и да даде мнение от личен опит., но колата ебеше, че вече и остана само скелета АР 155 В4-ките са отпред, отзад съм с В6, а те вече спомагат и за разбиване на камъни в бъбречетата :D . В4-ките в началото ги карах с ориг. пружини и возеше като каруца, ама от тия с дървените колела, не модерните със сликовете :P. С АРЕХ-аспортивните пружини вече, колкото и странно да е - возията отпред поомекна, но пак си е кокалива де. На павета е кошмар, но иначе е като карт. Направиха вече 5 год. ~ 25-30 хил. км 90% из изкопите в София и са си ОК. Люшканици, пружиниране и поведение на файтон не е имало.Гумите забравих да напиша - 195/50/15 отпред и 205/50/15 отзад напомпани на 2.5 пр./2.4 зад.А като се замисля с 185/55/14 пр. на 2.3 и 185/60/14 зад. на 2.1, наистина поомекват нещатапак си е твърдо, но не като горния вариант...
AR 75 2.5 V6 `08.86 - Ех
AR 155 1.7 TS `07.93 - сиромашки тунинг, + JR, APEX, + B6 отзад - замина за скрап...
FIAT Tipo 1.6 `12.93 835С1.000 С АГУ тунинг - вече 2.0 TS 8V Turbo с ескрите от горната...
Коментар
-
emzo написа:lumitimi написа:значи моите гуми(195/65/15) ги помпам на 3 атм. и проблема ми е решен!?FIAT STILO 1.6 16V 3 врати
Коментар
-
Re: нови амортисьори-никаква промяна.имам ли проблем?
YAROSHKH написа:lumitimi написа:.....аз обаче си тествам по стария начин-с натискане въпреки че на едното място ми се присмяха...ако си купуваш кола втора употреба няма ли да я натиснеш
FIAT STILO 1.6 16V 3 врати
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар