Тогава намери друго пунто JTD и виж неговия съединител как е, защото са малко по-твърди от бензиновите аналози.Знам ли каква кола си карал преди това.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трудно се натиска съединителя на Пунто 1,9JTD!
Collapse
X
-
Предната беше пак Пунто но МК1, 1.7TD, съединителя се натискаше по същия начин като на тази и затова си мисля че тази като е по-нова би трябвало да се натиска по-лесно. Не съм натискал съединителя на друго JTD досега но където видя колега с такъв двигател ще го притесня за малко Благодаря за отговорите. И все пак emzo кажи в какво се съмняваш какво трябва да стане при това упражнение дето питаш?
Коментар
-
ТД е неумесно да го сравняваш с JTD, там сигурно е с жило, докато тук имаш хидравлична система.Ако при потегляне без гас тресеше и на 5та от 60км/ч с газ до долу - също, щях да ти кажа да ходиш да сменяш съединител.На Бравото ми беше много твърд, тресеше много силно при потегляне.След смяната "омекна", но беше една идея по-твърд от предните ми коли.Затова си намери Пунто JTD или Браво JTD и сравни.В Карлово имате няколко JTD-a, сега се сещам само за колегaта 2she.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар