Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на спирачни маркучи

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на спирачни маркучи

    Днес ми се наложи да легна под колата и забелязах, че задните спирачни маркучи са ми в окаяно състояние:http://pics.data.bg/categories/1/%d0...626fКакто се вижда на снимката там където е стрелката, единия направо е скъсан.Защо след като е пукнат от него не тече спирачна течност?Имам няколко други въпроси относно смяната, понеже мисля да си ги сменя сам.До къде е въпросния маркуч? Забелязах, че там където е скъсан май е наслагван.И не ми е ясно как точно се обезвъздушава системата, има ли начин да се обезвъздуши от един човек или задължително трябва един да натиска педала, а друг да завие пробката?Също така от извесно време педала на спирачката като е натиснат леко е прекалено мек, а после става твърд. От начало има ход в който колата въоще не спира, а като се натисне малко по-до долу започва да спира, но педала става твърд. Това възможно ли е да е заради въпросните маркучи?Колапа е Пунто 1 1.1
    _/''''''''''''''''''''''''\_
    //---------------\\
    [( )== //// ==( )]
    |_|'------------'|_| ....Punto

    #2
    не тече засега, защото е двупластов с оплетка между пластовете. не карай така, а сменяй незабовно, ще натиснеш и няма да има никой, системата на двата кръга не действа и въпреки теорията нямаш спирачки. кофти е
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      Да, сменяй по-бързо! За обезвъздушаването си трябват двама човека. Но този който помпа на педала, да не го действа като за световно. Имам в предвид да напомпа 3-4 пъти и задържа и така а не да помпа примерно по 10 пъти, че може да скапете помпата. Най-добре си смени и спирачната течност и ревизирай цялата система!
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #4
        кола

        става лесно може да не дигаш колата дори стига да развиеш гайките аз преди 2 седмици смнях спирачни тръбички стана лесно но не можех да развия да сменя маркучите и си ги карам в колата още
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          спирачните маркучи предпочитам да ги сменям в сервиз, защото е нищо и никаква работа уж, но много често или се заобля накрайника на тръбата или се къса заедно с част от тръбата. най-добре е прорязана звезда да се ползва, преди това да се пръска стабилно в резбите, а преди да почнеш развиване ако имаш малка горелка да нагрееш набързо ще стане, но без нагряване много рядко излизат без проблем тези маркучи, точно заради това ходя на сервиз, по 10 лв на маркуч е, а ако скъсаш тръба е лудница, или снаждаш някъде с преходник или поръчваш нова, па сменяш, па прокарваш....
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            това на снимката е бронята на жилото за ръчната при едно 90 % от пунтата се вижда как виси гадно отдолу то минава под резервоара и се закача с пласмасова щипка която се чупи и увисва /при теб се вижда свинската опашка държаща жилото/а за смяна мисля че трябва да сваляш и гърнето че минава над него и няма достъп до него
            ...хладилник, карам хладилник...

            Коментар


              #7
              Това не е спирачен маркуч, жилото на ръчната.

              Коментар


                #8
                кола

                така може да кара и много време ама можге и да се скъса та трябва да се сменят има ги
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  ще влизи вода и ще скъса, но не са скъпи двете 27лв
                  Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                  Втората......пак същата!
                  (_-_)______////_______(_-_)
                  Punto75-Вече на жената!
                  Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                  Коментар


                    #10
                    Щом е жилото на ръчната няма да го мисля толкова.
                    _/''''''''''''''''''''''''\_
                    //---------------\\
                    [( )== //// ==( )]
                    |_|'------------'|_| ....Punto

                    Коментар


                      #11
                      ///// написа:
                      Това не е спирачен маркуч, жилото на ръчната.
                      +1 хахахах
                      Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet

                      Коментар

                      Working...
                      X