Днес ми се наложи да легна под колата и забелязах, че задните спирачни маркучи са ми в окаяно състояние:http://pics.data.bg/categories/1/%d0...626fКакто се вижда на снимката там където е стрелката, единия направо е скъсан.Защо след като е пукнат от него не тече спирачна течност?Имам няколко други въпроси относно смяната, понеже мисля да си ги сменя сам.До къде е въпросния маркуч? Забелязах, че там където е скъсан май е наслагван.И не ми е ясно как точно се обезвъздушава системата, има ли начин да се обезвъздуши от един човек или задължително трябва един да натиска педала, а друг да завие пробката?Също така от извесно време педала на спирачката като е натиснат леко е прекалено мек, а после става твърд. От начало има ход в който колата въоще не спира, а като се натисне малко по-до долу започва да спира, но педала става твърд. Това възможно ли е да е заради въпросните маркучи?Колапа е Пунто 1 1.1
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на спирачни маркучи
Collapse
X
-
Да, сменяй по-бързо! За обезвъздушаването си трябват двама човека. Но този който помпа на педала, да не го действа като за световно. Имам в предвид да напомпа 3-4 пъти и задържа и така а не да помпа примерно по 10 пъти, че може да скапете помпата. Най-добре си смени и спирачната течност и ревизирай цялата система!Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
спирачните маркучи предпочитам да ги сменям в сервиз, защото е нищо и никаква работа уж, но много често или се заобля накрайника на тръбата или се къса заедно с част от тръбата. най-добре е прорязана звезда да се ползва, преди това да се пръска стабилно в резбите, а преди да почнеш развиване ако имаш малка горелка да нагрееш набързо ще стане, но без нагряване много рядко излизат без проблем тези маркучи, точно заради това ходя на сервиз, по 10 лв на маркуч е, а ако скъсаш тръба е лудница, или снаждаш някъде с преходник или поръчваш нова, па сменяш, па прокарваш....Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
това на снимката е бронята на жилото за ръчната при едно 90 % от пунтата се вижда как виси гадно отдолу то минава под резервоара и се закача с пласмасова щипка която се чупи и увисва /при теб се вижда свинската опашка държаща жилото/а за смяна мисля че трябва да сваляш и гърнето че минава над него и няма достъп до него
Коментар
-
ще влизи вода и ще скъса, но не са скъпи двете 27лвPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар