Типото от профила ми.Тампоните на носачите сменяеми ли са, или се сменя целият носач? Предполагам е писано някъде във форума, но каква марка носачи можете да ми препоръчате? Вече се замислям дали да не се поръчам от чужбина с това качество в БГ
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Tампони носачи Фиат Типо
Collapse
X
-
Re: Tампони носачи Фиат Типо
vixata написа:Типото от профила ми.Тампоните на носачите сменяеми ли са, или се сменя целият носач? Предполагам е писано някъде във форума, но каква марка носачи можете да ми препоръчате? Вече се замислям дали да не се поръчам от чужбина с това качество в БГ
-
Re: Tампони носачи Фиат Типо
Stefan Hadjov написа:vixata написа:Типото от профила ми.Тампоните на носачите сменяеми ли са, или се сменя целият носач? Предполагам е писано някъде във форума, но каква марка носачи можете да ми препоръчате? Вече се замислям дали да не се поръчам от чужбина с това качество в БГLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
vixata написа:И все пак самите тампони сменят ли се отделно
Коментар
-
В един сервиз ми обясниха за варианта смяна само на тампони (иначе казано сайлентови втулки), обаче като се сетя, че шарнирите може да се бъгнат след два месеца, хич и не ми се занимава. Сменям всичко комплект. Така поне с едно ходене за реглаж се минава. Иначе един братовчед преди време каза, че е ползвал носачи на турска фирма Асметал, и колкото и да е странно, щото са турски, изкарал с тях най-дълго време. Аз съм сменял два пъти и сега се очертава трети. Или ще се отлепят втулките или ще замине шарнир. Крайно време е да ни оправят пътищата, щото вече не се трае.Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
-
ivchotr написа:В един сервиз ми обясниха за варианта смяна само на тампони (иначе казано сайлентови втулки), обаче като се сетя, че шарнирите може да се бъгнат след два месеца, хич и не ми се занимава.
Коментар
-
Вчера и аз прибягнах до тази процедура.На оригиналните носачи им свалих тампоните с флекса и чука за 30 мин,премерих си фито ( два размера са осите 20мм и 21мм-мойте са 20мм) и утре отивам и си купувам 4 тампона за 50 лева и работата заспива.Просто ми омръзна да купувам ментета,а на оригиналните шарнирите са много стегнати и с здрави маншончета.Не е чак толкова трудо да се сменят тампоните,в домашна обстановка е напълно възможно.Fiat Tipo
Corsa b комби !
Коментар
-
pecata написа:Вчера и аз прибягнах до тази процедура.На оригиналните носачи им свалих тампоните с флекса и чука за 30 мин,премерих си фито ( два размера са осите 20мм и 21мм-мойте са 20мм) и утре отивам и си купувам 4 тампона за 50 лева и работата заспива.Просто ми омръзна да купувам ментета,а на оригиналните шарнирите са много стегнати и с здрави маншончета.Не е чак толкова трудо да се сменят тампоните,в домашна обстановка е напълно възможно.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
pecata написа:Вчера и аз прибягнах до тази процедура.На оригиналните носачи им свалих тампоните с флекса и чука за 30 мин,премерих си фито ( два размера са осите 20мм и 21мм-мойте са 20мм) и утре отивам и си купувам 4 тампона за 50 лева и работата заспива.Просто ми омръзна да купувам ментета,а на оригиналните шарнирите са много стегнати и с здрави маншончета.Не е чак толкова трудо да се сменят тампоните,в домашна обстановка е напълно възможно.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:ivchotr написа:В един сервиз ми обясниха за варианта смяна само на тампони (иначе казано сайлентови втулки), обаче като се сетя, че шарнирите може да се бъгнат след два месеца, хич и не ми се занимава.Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
-
А, и да добавя. Не знам как точно са сглобени шарнирните болтове на Типото, обаче ми се е случвало да разглобявам на други коли. На по-стари машини като Москвич например, първоначално шарнирите бяха пригодени да се ремонтират като се разтропат. Просто се прибавяха едни пластинки под ябълката на болта и готово. По-новите им модели вече бяха почнали да ги правят неразглобяеми, а вътре бяха натъпкани с едни пластмасови шайби, които се сещате какво им се случва, когато се налага да се противопоставят на стоманения болт. Даже в началото на 90-те години се бяха нароили едни хитреци, които рециклираха шарнирите във фурна. Ефектът е, че като се разтопи увяхналата пластмаса, болта едвам го мърдаш на ръка. След 100 км, ако изкара и толкова, ставаш опасен за движението. Та за това - смяна с нов носач и то от проверен магазин по възможност.Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
-
[quote="ivchotr"][quote="Stefan Hadjov"]ivchotr написа:И понеже беше 12 годишна, едва ли са и били оригиналните.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар