Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ABS-a работи постоянно

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ABS-a работи постоянно

    Значи от около 1 седмица (от както сменихме акумулатора) на Темата ни, абс-а работи постоянно.Като натиснеш спирачката педала започва постоянно да вибрира?По какъв най-лесен начин мога да установя от къде е?Според мен някой датчик се е пре...л ама как може това да се установи без да ходя по сервизите?От какво може абс-а да работи постоянно?Благодаря!
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    #2
    Да!Като запалиш колата и спираш примерно 20 пъти и след това светва лампичката на АБС-а и става без АБС (изключва се).Ама последните 3-4 дни постоянно си трака без да светва лампичката за АБС-а!Много странно нали!
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #3
      Не знам при Типо, как е, но при моята Брава в първите няколко метра контролера на ABS-a прави проверка на всички колела. Когато има нормални данни от всяко колело тогава заработва системата за следене на блокирането на колелата! Ако някой датчик не е в изправност тогава контролера получава информация, че някое колело не се движи, а останалите се. Тогава АBS-а въобще не работи.
      Frontera Sport, X20SE март 1998

      Коментар


        #4
        Mitko написа:
        Vladim написа:
        Не знам при Типо, как е, но при моята Брава в първите няколко метра контролера на ABS-a прави проверка на всички колела. Когато има нормални данни от всяко колело тогава заработва системата за следене на блокирането на колелата! Ако някой датчик не е в изправност тогава контролера получава информация, че някое колело не се движи, а останалите се. Тогава АBS-а въобще не работи.
        Въпроса е за Lanciа Thema. BO не е упоменал.
        Еми малко ако се зачете човек, ще види че съм споменал :P
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #5
          BO написа:
          Mitko написа:
          Vladim написа:
          Не знам при Типо, как е, но при моята Брава в първите няколко метра контролера на ABS-a прави проверка на всички колела. Когато има нормални данни от всяко колело тогава заработва системата за следене на блокирането на колелата! Ако някой датчик не е в изправност тогава контролера получава информация, че някое колело не се движи, а останалите се. Тогава АBS-а въобще не работи.
          Въпроса е за Lanciа Thema. BO не е упоменал.
          Еми малко ако се зачете човек, ще види че съм споменал :P
          Усамотявам се в ъгъла и започвам да се самонаказвам чрез бой с пръчки! :P
          Frontera Sport, X20SE март 1998

          Коментар


            #6
            Преди 3 седмици отивам да сменям лагер на предно колело в сервиза ми казват че не могат да разкачат кабела на АБС страх ги било защото няма гаранция дали кабела е вътре с графит и ако се среже дали ще може да се съедини.Не искаха да свалят датчика от колелото защото бил ръждясал клеясал и ако го счупели увисвали със 150 200 лв.Както и да е ядосах се и запретнах ръкави и за час раздвижих всички и извадих всички датчици намазах ги със литол и си ги поставих обратно и следващия път като отида за смяна на лагер аз лично ще сваля датчика за да могат те да сменят лагера.Във връзка с темата за работата на абс кажете какво става ако по магнита има толкова много стружки натрупани с времето че чак опират в венеца не се ли нарушава работата тогава на датчиците.Изчистих ги всичките датчици от тия стружки дано да съм помогнал.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              Tornado написа:
              ...Във връзка с темата за работата на абс кажете какво става ако по магнита има толкова много стружки натрупани с времето че чак опират в венеца не се ли нарушава работата тогава на датчиците.Изчистих ги всичките датчици от тия стружки дано да съм помогнал.
              С уговорката, че не съм експерт по ABS (ама нали и моя ми прави мизерии, та се поинтересувах) - метални стружки биха могли да влошат качеството на сигнала от датчика (който е индуктивен - всъщност си е една бобина със сърцевина). Не ми се вярва да се стигне чак до отказ, освен ако венецът със зъбите не е плътно задръстен с метални стружки (ама тогава лампата на таблото би трябвало да светва няколко секунди след тръгване - след като приключи тестът на сигнала от датчиците, който се извършва в движение).Във всички случаи е добре, че си ги почистил.
              ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

              Коментар


                #8
                АБС ме измъчи

                Здравейте на всички и най-вече на TORNADO"Още се мъча с АБС и четирите датчика ми дават отворено, а и като въртя колелата не ми дава никакав волтаж- трябва да има индуктирано напрежение ?! Досега съм решавал такъв проблем с едно АУДИ преди 2-3 години-но тук запецнах.Четох някъде ,че трябва да се запоят краищата на датчика и така да се мерят -или не ги меря както трябва или 4-тирите са изгоряли , а от тук и УУ на АВС, но бушона е здрав!?Има една книга на HAYNEShttp://www.haynes.co.uk/Press/HaynesJackets/RGBhr_3745.jpgно засега се въздържам да я купя.Още малко ще се побъзикам и после ще търся ПУНТО 1.2 16V - там да измеря нещо."Искам да те питам -как измъкна датчиците на АВС - с какво го намаза?При мен отвих винта на планката и с едно ножче бръкнах под нея-явно е от изолационен материал защото леко поддава и се извива, но датчика не може да излезе има опасност да счупа планката. Някъде четох, че има гумен пръстен и той се замена след изваждане на датчика. Ти как постъпи с какво го измъкна?ПоздравиЧакам съвети

                Коментар


                  #9
                  ИЗМЪКНАХ ЕДИН ДАТЧИК

                  ЗдравейтеУспях да измъкна един от датчиците-пласмасово парче с размери 37/9/4 мм -фирма Бош с планка отгоре с метализиран отвор за закрепващия винт. Почистих го и го върнах на мястото.Това е засега

                  Коментар


                    #10
                    Смених лявият преден датчик ABS

                    ЗдравейтеКакто виждам сам си пиша и никой не ми отговаря!?Днес смених дефектния датчик за АБС на Пунто 2Купи ми го познат от Фиат ВИЕНА-60 ЕВРО и го получих за 1 седмица!Тук ми го предлагаха от 125 лв-в БОШ-доставка -1 месецпрез 159 лв.Ауто Италия -2 седмицидо 188 лв-Вантотрейд-3 седмициСега лампата не ми свети, вече имам АБС ,но педала стана много чувствителен и вибрира.Продължавам с проблемите-почти същите са като горните колеги.Между другото продавам две книги за ремонти на ПУНТО 2- от 99 год. едната на немски-другата на английски. :P

                    Коментар

                    Working...
                    X